Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kamp, både som underholdning, og resultatmessig (for oss). Men vi kunne godt ha vunnet denne kampen - hadde det ikke vært for Gervinho's håpløse førsteberøringer. Senere har samme mann en 100% sjanse, men blåser den fordi han ikke holder hodet kaldt. Det er hyggelig at han har klart å få inn noen mål i starten på denne sesongen - men en mann å stole på, det blir han aldri, tror jeg.

Lenke til kommentar

Veldig bra kamp mot City, ser ut som laget begynner å komme seg, men man ser det blir mye tull i forsvar når Vermaelen er borte. Midtbanen er veldig solid, selv om det er en del tull til tider. Spissene begynner å komme seg.

Hadde vi hatt vår faste keeper, så tror jeg ikke City hadde fått mål, men sett bort ifra det Mannone gjorde en god jobb.

Eneste som mangler er at Giroud begynner å putte, han var tross alt ligamester og topscorere i den franske ligaen i fjor.

Neste kamp mot Chelsea 29.september hjemme på Emirates, blir enda en tøff kamp. Chelsea er sterke nå tidlig i sesongen, men jeg har troa, hvis alle bein er friske :)

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

Veldig bra kamp mot City, ser ut som laget begynner å komme seg, men man ser det blir mye tull i forsvar når Vermaelen er borte. Midtbanen er veldig solid, selv om det er en del tull til tider. Spissene begynner å komme seg.

Hadde vi hatt vår faste keeper, så tror jeg ikke City hadde fått mål, men sett bort ifra det Mannone gjorde en god jobb.

Eneste som mangler er at Giroud begynner å putte, han var tross alt ligamester og topscorere i den franske ligaen i fjor.

Neste kamp mot Chelsea 29.september hjemme på Emirates, blir enda en tøff kamp. Chelsea er sterke nå tidlig i sesongen, men jeg har troa, hvis alle bein er friske :)

Chelsea var ikke bra mot Stoke på brua nå i helgen. Så sant vi klarer å temme Hazard og Oscar tror jeg vi kan hente alle poengene faktisk. 1 poeng er minstekravet.

Lenke til kommentar

Ja, det er helt greit men poenget er at han aldri burde sagt noe sånt til media.

Tja, jeg har egentlig ikke noe særlig imot litt ærlighet i media så lenge han ikke på noen måte legger press på klubben. Tvert imot så ytrer han faktisk et ønske om å bli en Arsenal-legende. Jeg har alltid oppfattet ham som en fornuftig kar, så jeg forventer fortsatt at han vil forlenge kontrakten til slutt.

Edit: Huff da. Wojciech i protective boot. Tror du fortsatt at Wenger har diktet opp en skade på grunn av en ubetydelig tabbe og noen dårlige utspill, Benbjo?

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg synes jeg at Walcott bør få en sjanse i toppen, så han kan overbevise oss. Hva har vi å tape for? Vi bør la ham å prøve seg i ligacupen f.eks.

Også synes jeg at Walcott har ikke vært illojal etter han har snakket til media. Det er vel hva vi visste før, men han ønsker nok bare å bekrefte det og fortelle at disse ryktene om penger er ikke sanne. Men ellers har han ikke lagt press eller snakket negativt om oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...