tc47 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ser ut som det blir byebye Theo, tenker jeg! http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19633113 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Da håper jeg han spilt sitt siste minutt i Arsenal-drakten og blir solgt i januar. Ingen grunn til å bruke mer tid på å utvikle Walcott om han forsvinner i januar eller juli neste år og Chambo/Gervinho er ikke voldsomt langt bak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Han var alltid dritgod mot Chelsea, men ellers har han egentlig bare vært grei mot dårlige lag, har han ikke? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Han var alltid dritgod mot Chelsea, men ellers har han egentlig bare vært grei mot dårlige lag, har han ikke? God mot Chelsea og brukbar mot Tottenham, men som du sier så er jo sistnevnte et dårlig lag. Skulle gjerne sett Walcott ut i vinter og inn med Konoplyanka istedet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Nå står det ingenting der som vi ikke alt visste da, så hvordan er det mer klart han forsvinner nå enn da han ble overtalt av Wenger klarte ikke jeg å lese meg til. Jeg mener 75k bør være maks av hva Walcott bør tilbys, og synes vel fyren har vist at han kun er en mann for de få anledninger. Ox har slik jeg ser det et langt høyere potensiale og register enn Walcott og bør være den vi satser på, og det er nok det Walcott er i ferd med å innse selv også. Jeg tror Walcott uansett vil få kalde føtter og godta budet for å kunne bli under Wengers trygge vinger, så siste ord er nok ikke sagt enda. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er litt ambivalent ift Walcott. Har er en god innbytter og kan sette fart på laget når vi satser på kontringer. Han er dog meget dårlig mot etablert forsvar. Hentes en skikkelig erstatter inn har jeg ingen problemer med at Walcott forsvinner. Ser ikke for meg at Chelsea f.eks henter ham og gir ham over 100k i lønn (som er det han krever) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er vel ikke mange andre klubber enn City som kommer til å tilby Theo mer enn 75-80k i uka. Tviler på at han stikker til Chelsea. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tror han drar til City om de byr på ham men tviler på at de vil ha han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Byr og byr. De kan vel tilby han kontrakt i januar om han er på siste året av kontrakten. City har råd, Theo er en ok backup og han er ikke minst engelsk. God mann for de å hive inn i troppen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvorfor skal han dra til City for å råtne på benken for 10k mer i uka enn det vi tilbyr? Skjønner ikke helt hva Walcott tenker Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Engelske (britiske) klubber må vente til sommmeren med å tilby Walcott en kontrakt. Utenlandske klubber kan tilby en kontrakt fra 1. januar. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Engelske (britiske) klubber må vente til sommmeren med å tilby Walcott en kontrakt. Utenlandske klubber kan tilby en kontrakt fra 1. januar. Her har FM gått på en smell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Engelske (britiske) klubber må vente til sommmeren med å tilby Walcott en kontrakt. Utenlandske klubber kan tilby en kontrakt fra 1. januar. Gotcha, da lærte jeg noe nytt! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459758&st=0#entry19677555 kamptråd 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Liker at Wenger har begynt å være litt mer hardball i media mot spillere som leker deilige. Han har mye å lære av SAF på den fronten. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tja, er ikke sikker på at en sko i panna på cuntsa hadde overbevist dem om og bli i klubben men Neida, er enig der. Ikke er jeg særlig keen på slike spillere i klubben heller for og være ærlig. Trofeer er ikke alt, selv om mange tror og tenker slik. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Må la Walcott få prøve seg i midten før vi evt kvitter oss med han. Har vel ikke fått mange minuttene som spiss i Arsenal? Har heller ikke noe klart førstevalg her pdd, så synes det er greit hvis han får et par kamper sentralt. Ligacupen neste uke er jo en grei mulighet. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Må la Walcott få prøve seg i midten før vi evt kvitter oss med han. Har vel ikke fått mange minuttene som spiss i Arsenal? Har heller ikke noe klart førstevalg her pdd, så synes det er greit hvis han får et par kamper sentralt. Ligacupen neste uke er jo en grei mulighet. Arshavin, Santos, Coquelin, Walcott og Chamakh skal visstnok alle spille mot Coventry så dessverre blir det nok en kantrolle på Walcott der også.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Må la Walcott få prøve seg i midten før vi evt kvitter oss med han. Har vel ikke fått mange minuttene som spiss i Arsenal? Har heller ikke noe klart førstevalg her pdd, så synes det er greit hvis han får et par kamper sentralt. Ligacupen neste uke er jo en grei mulighet. Hva er poenget med det om han uansett ikke ønsker å signere en ny kontrakt på £75k i uka? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Aldri i verden om Walcott har fotballhodet til å spille spydspiss for oss. Rollen som innsideangriper i vårt system er i mine øyne den rollen som passer ham best, men Podolski har allerede vist seg som et mye bedre alternativ. Gervinho har også større potensial i denne rollen, imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå