laurell Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Noen som veit hvorfor rotta på pool alltid kysser hånda når han scorer? Sakset fra et google søk: "He kisses his ring for his wife and his wrist tattoo for his daughter." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) "Arsenal forsøkte å hente meg " Endret 16. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 "Arsenal forsøkte å hente meg " Det vet vi jo. Kan skjønne at han valgte en klubb der han er sikra mer spilletid. Hvordan har han vært til nå? Har ikke sett så mye av spurskampene. Over til noe annet. Målet vi slapp inn i går - greit nok at det var en keepertabbe, men Gibbs var fryktelig passiv i forkant av innlegget. Synd. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Stabilt god, ingen store tabber så vidt jeg kan huske. Flink til å bli med fremover når han har muligheten, vil nok danne et meget meget godt stopperpar sammen med Kaboul når han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Forrige gang Arsenal vant 6-1 mot Southhampton var det starten på 49 kamper uten tap. http://www.youtube.com/watch?v=2-z8ftrdNYA 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Szczesny skadet igjen, i følge Herr Bangstad på Twitter. Mannone tilbake i målet? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Mange som skriver på twitter nå at han har en ankelskade og er ikke med i morgen. Manonne holder nok nullen igjen Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 ESPN melder det samme. Szczesny kom nok tilbake litt for fort gitt. Lagde grimaser etter nesten hvert eneste spark og involvering og Mannone var visstnok i oppvarming under pausen mot Southampton grunnet at de var usikre på om Szczesny burde bli tatt av grunnet en skade. Tror ikke denne ankelskaden er som Almunia sin "albue"-skade hvertfall mtp. at Wenger i går backet Szczesny som førstevalg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Nå kjenner ikke jeg Montpellier godt, men så lenge de ikke baserer spillet sitt på høye innlegg inn i boks bør det vel gå med Mannone bakerst også. Polakken viste jo ikke akkurat knallform sist, så kanskje greit han får litt mer tid på seg. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Montpellier har vært dritt så langt i år. Fire poeng på de fem første, og tapte 3-1 mot et nyopprykket lag i helgen. Skal selvsagt ikke undervurderes, men vil si at sjansene for 3p er store. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Montpellier har vært dritt så langt i år. Fire poeng på de fem første, og tapte 3-1 mot et nyopprykket lag i helgen. Skal selvsagt ikke undervurderes, men vil si at sjansene for 3p er store. Enig. Håper også Wenger benytter sjansen til å hvile noen spillere. Vermaelen burde hvertfall fått seg en hvil. Stallen mot Montpellier forøvrig: Vito Mannone James Shea Carl Jenkinson Kieran Gibbs Thomas Vermaelen Per Mertesacker Laurent Koscielny Abou Diaby Mikel Arteta Santi Cazorla Francis Coquelin Aaron Ramsey Theo Walcott Andre Santos Olivier Giroud Gervinho Alex Oxlade-Chamberlain Lukas Podolski Endret 17. september 2012 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er nå hjemme fra en helt spinnvill tur over til balløya. Fy faen. For en kamp og få som sin første! Desidert min beste opplevelse noensinne. Sitter egentlig her ordløs nå. Denne helga gjorde tinga så mye vondere mtp at jeg må utsette skolen i London i et jævla år. But I'll be back og da får ikke ti ville hester meg vekk igjen. Tror kanskje jeg må leve på vann og brød i 2 måneder og reise over mot Spudsa aswell, hadde vært en drøm. Anbefaler absolutt alle som enda ikke har vært over til å ta turen. Det var helt out of this world. Og sørg for at dere har ticket til Clock end. Fantastisk følelse å stå der. 6 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Perfekt førstekamp ja! Kom hjem for et par timer siden selv og hadde en helt magisk opplevelse på lørdag. Så hadde vi omvisning på Emirates igår med Charlie George som er en meget sprudlende type. Fikk slått av en liten prat med han og synes det var kjempe morro at dette var vår første gang. Nå sitter eg her og prøver å finne ut hvilken kamp eg skal reise på neste gang. Fikk også god utsikt til de 4 første målene. http://www.youtube.com/watch?v=phBw0mC1MIg&feature=player_embedded 3 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Noen som ser Everton? Skjønner hvorfor Wenger prøvde å hente Mirallas! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Noen som ser Everton? Skjønner hvorfor Wenger prøvde å hente Mirallas! Hadde veldig lyst på Mirallas selv. Ville vært en fantastisk spiller å ha i stallen (tror forøvrig Mirallas ville vært Walcott's erstatter). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Skulle nok gått for Mirallas. Billigere og bedre enn Giroud Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Og hadde han spilt for Arsenal tipper eg du hadde slaktet han for å bomme på alle sjansene sine.. 6 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 En annen type spiller enn Giroud da. Tror ikke han hadde funket som spydspiss, så kunne hatt begge i laget. Tipper du har rett ang Walcott. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Og hadde han spilt for Arsenal tipper eg du hadde slaktet han for å bomme på alle sjansene sine.. Alle tre sjansene. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Dagens lag (ifølge @GeoffArsenal): Mannone Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibs Arteta - Coquelin Gervinho - Cazorla - Podolski Giroud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå