Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke Diaby spiller lørdag. Har fått tre 90minuttere på rad nå, og er dumt å risikere ham i en kamp vi ikke trenger vår aller beste 11. Coq kan fylle inn helt greit, samtidig som det får han igang så han kan rullere med Diaby, evt. ta over hvis det blir en skade på sistnevnte. Montpellier og City borte de to neste, mye viktigere å stille toppet da.

Lenke til kommentar

Såfremt vi har samtlige spillere tilgjengelige (minus Wilshere, Sagna og Rosicky selvfølgelig) mot Soton og Montpellier tror jeg det vil gå greit. Mot City trenger vi en Diaby i form.

 

Håper at Coquelin får sjansen i fraværet til Diaby. Ramsey har hatt et par gode innhopp, men jeg stiller meg tvilende til at han er god nok både fremover og bakover til å spille i denne posisjonen på lørdag.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Håper ikke Diaby spiller lørdag. Har fått tre 90minuttere på rad nå, og er dumt å risikere ham i en kamp vi ikke trenger vår aller beste 11. Coq kan fylle inn helt greit, samtidig som det får han igang så han kan rullere med Diaby, evt. ta over hvis det blir en skade på sistnevnte. Montpellier og City borte de to neste, mye viktigere å stille toppet da.

 

Skummelt å undervurdere Southampton. Vi har historisk undervurdert nyopprykkede lag og går ofte på smeller mot dem. Dette blir en vanskelig kamp. Husk at United hadde enorme problemer og var heldige som fikk med seg 3 poeng. Det var riktignok St Mary's, men likevel.

 

Vi er nødt til å stille sterkest mulig stall for å ta 3 poeng.

Lenke til kommentar

Håper ikke Diaby spiller lørdag. Har fått tre 90minuttere på rad nå, og er dumt å risikere ham i en kamp vi ikke trenger vår aller beste 11. Coq kan fylle inn helt greit, samtidig som det får han igang så han kan rullere med Diaby, evt. ta over hvis det blir en skade på sistnevnte. Montpellier og City borte de to neste, mye viktigere å stille toppet da.

 

Skummelt å undervurdere Southampton. Vi har historisk undervurdert nyopprykkede lag og går ofte på smeller mot dem. Dette blir en vanskelig kamp. Husk at United hadde enorme problemer og var heldige som fikk med seg 3 poeng. Det var riktignok St Mary's, men likevel.

 

Vi er nødt til å stille sterkest mulig stall for å ta 3 poeng.

 

De ga City god motstand på Etihad, så jeg er enig i at de ikke skal undervurderes. Jeg tror de er svake defensive og sterke offensive. Uansett så må Diaby hviles, men jeg tror fortsatt vi klarer å ta tre poeng :) Håper på ny clean sheet!

Lenke til kommentar

Håper ikke Diaby spiller lørdag. Har fått tre 90minuttere på rad nå, og er dumt å risikere ham i en kamp vi ikke trenger vår aller beste 11. Coq kan fylle inn helt greit, samtidig som det får han igang så han kan rullere med Diaby, evt. ta over hvis det blir en skade på sistnevnte. Montpellier og City borte de to neste, mye viktigere å stille toppet da.

 

Skummelt å undervurdere Southampton. Vi har historisk undervurdert nyopprykkede lag og går ofte på smeller mot dem. Dette blir en vanskelig kamp. Husk at United hadde enorme problemer og var heldige som fikk med seg 3 poeng. Det var riktignok St Mary's, men likevel.

 

Vi er nødt til å stille sterkest mulig stall for å ta 3 poeng.

På hvilken måte undervurderer jeg dem? Har sett 2 av de 3 kampene deres denne sesongen, så vet hva de er i stand til. Vet også at vi har veldig gode sjanser for 3p på hjemmebane uten å toppe laget helt, så imo er det dumt å rushe Diaby når de to neste kampene er minst ti ganger så vanskelige

Lenke til kommentar

Buingen av Giroud has begynt:

 

http://www1.skysport...sappoint-Giroud

 

Blir interessant å se hva slags innvirkning det har på hans allerede lave selvtillit.

 

Dette var med landslaget da, så ingen buing har begynt fra Arsenal fansen.

Og godt er det for så tåpelige er ikke fansen på Emirates velger jeg å tro at de begynner å bue på han alt nå.

 

Sant nok, men tror det begynner snart så sant han ikke slår til. Tror det kan skje allerede mot Chelsea om han starter og spiller dårlig. Arsenalfans har ikke akkurat super tålmodighet med spillere som ikke preseterer jft Ramsey, Arshavin og Eboue for et par år siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...