Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det ramsey da? Hadde digga å se Coq.

Heller Coquelin enn Ramsey. Ramsey har hatt temmelig gode innhopp, men allikevel så vil jeg virkelig ikke se han i den dype rollen pdd. Heller Le Coq.

Nå er det jo Arteta som har spilt i den dype rollen. Diaby har jo vært all over the place. Vet at mange foretrekker Areta som box-to-box, men selv digger jeg han i den defensive rollen. Han har rutine og en spillerforståelse som er helt rå, og jeg tror det har vært nøkkelen til at vi har vært gode defensivt. Men du vil altså ha coq inn som DM og Arteta mer framover? Jeg foretrekker at Arteta forblir der han har spilt de siste kampene, og at en erstatter, enten det er coq eller ramsey, spiller box-to-box. Jeg skal ikke nekte for at det hadde vært spennende å se Coq i rollen Diaby har hatt, men noe sier meg at det blir Ramsey.

Lenke til kommentar

Blir det ramsey da? Hadde digga å se Coq.

Heller Coquelin enn Ramsey. Ramsey har hatt temmelig gode innhopp, men allikevel så vil jeg virkelig ikke se han i den dype rollen pdd. Heller Le Coq.

Nå er det jo Arteta som har spilt i den dype rollen. Diaby har jo vært all over the place. Vet at mange foretrekker Areta som box-to-box, men selv digger jeg han i den defensive rollen. Han har rutine og en spillerforståelse som er helt rå, og jeg tror det har vært nøkkelen til at vi har vært gode defensivt. Men du vil altså ha coq inn som DM og Arteta mer framover? Jeg foretrekker at Arteta forblir der han har spilt de siste kampene, og at en erstatter, enten det er coq eller ramsey, spiller box-to-box. Jeg skal ikke nekte for at det hadde vært spennende å se Coq i rollen Diaby har hatt, men noe sier meg at det blir Ramsey.

Diaby var "all over the place" mot Liverpool, men mot Stoke og Sunderland var han temmelig reservert. Muligens pga. alt rommet Liverpool ga ham eller fordi han var rusten i de to første kampene? Eller kanskje fordi Wenger ga han frihet til å gjøre det? Vel det vet jeg ikke..

Nei ønsker Arteta som DM fortsatt. Coquelin er en ypperlig spiller, men han spiller aller best i boks-til-boks rollen syntes jeg. Så han går da rett inn i rollen til Diaby. Ramsey kan også gå inn i denne rollen, men jeg heller mer mot Coquelin mtp. at jeg syntes han pdd. er en mer komplett spiller enn Ramsey. Ramsey kan komme inn etter 60 minutter når Southampton begynner å bli slitne og vi trenger et mål.

Lenke til kommentar

Tatt for 7 timer siden i sammenheng med bildet av årets stall.

Håpte at det var tatt under en treningsøkt og at Wenger bare løy litt tidligere i dag slik at vi plutselig fikk en overraskelse om at Wilshere var nærmere comeback enn hva vi tidligere trodde :p

Men, det håpet er vel temmelig smalt. Uansett: Gleder meg noe så jævlig til han er tilbake. Håper bare han ikke virker å ha "mistet" noe som Eduardo, Ramsey og Rosicky gjorde. Sistnevnte tok det jo nesten 2,5 sesonger før han fant tilbake touchen sin. Ramsey er på vei, mens Eduardo har vel aldri helt kommet seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...