Benbjo Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Hvorfor det? Pleier ikke ha navn+nummer på draktene. Anyway, sykt hvor mye billigere drakter er i England. Betalte 40 pund for drakta. Her i landet koster det jo 800+ Coquelin vil bort: “Arteta, Diaby and Cazorla are great players, who have more experience than me. But during training sessions every morning I am not behind them.“I am 21-years-old, I know I cannot be patient any more. This year is the right season to make a name for myself at Arsenal. “I have given myself six months and then I will take stock. If I see it is blocked, I will go somewhere else. But for now I know I have the qualities to make a name for myself at Arsenal.” Endret 10. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Han vil ikke bort? Han sier han drar om han ikke får sjansen. Hvorfor skriver du ikke det? 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Han vil ikke bort? Han sier han drar om han ikke får sjansen. Hvorfor skriver du ikke det? Benbjo's gonna Benbjo 8 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har lyst å prøve å se på det men skjønner ikke reglene. Ikke jeg heller, men jeg koste meg masse igår og så et par kamper. Det vikgste er å finne ut hvilke lag du liker og ikke liker, og helst finne et favorittlag. Det gjelder vel egentlig alle sporter, ikke bare NFL. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Han vil ikke bort? Han sier han drar om han ikke får sjansen. Hvorfor skriver du ikke det? Fordi: A. Han vurderer allerede å flytte på seg B. Han får neppe mange sjanser frem til jul med mindre vi får en bøtte med skader. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noe som er høyst sannsynlig. Med den historikken Arsenal har med skadede spillere, vil nok Coquelin få sjansen. Han er ikke så langt bak i rekkene. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Coquelin er vel en direkte erstatter for Arteta i det systemet vi har i laget nå så ved et eventuelt fravær av spanjolen så tipper jeg Coquelin stepper inn. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Coq kommer til å få spille. Og det er forresten ikke bare for en spiller "å dra". Har han ikke akkurat fornya kontrakten? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Gjett hvem som er skadet? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Trommevirvel: Diaby. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tada! Ikke noe alvorlig sies det, men han skal hvertfall ikke spille imorgen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Suspect muscle strain, leser jeg. Ja, vi får håpe de bare er føre var. Det er klart, en spiller som han, kan ikke spille 90 minutter hver uke med det første. Det kan hende det bare er en formalitet for at han skal hviles. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Coq kommer til å få spille. Og det er forresten ikke bare for en spiller "å dra". Har han ikke akkurat fornya kontrakten? Januar 2012. Så det er vel forholdsvis lenge til den går ut. Suspect muscle strain, leser jeg. Ja, vi får håpe de bare er føre var. Det er klart, en spiller som han, kan ikke spille 90 minutter hver uke med det første. Det kan hende det bare er en formalitet for at han skal hviles. Håper det er noe triksing fra Wenger og Arsenal sin side. Det hviler en del vekt på skuldrene til Diaby allerede etter 3 kamper. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Drøyt mål av Henderson! :o http://www.youtube.com/watch?v=NlhBcVKPIIA&feature=player_embedded#! 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Fy faen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Lower-tier north bank plasser sikret til Arsenal-Chelsea. Diggbart! Noen som vet noe som skaden til RvP forresten? Håper det er alvorlig! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen som vet noe som skaden til RvP forresten? Håper det er alvorlig! Var visst ikke noe alvorlig. Ble tatt ut for å ikke ta sjanser, eller noe sånn... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nice Iceman! Har selv billett på Lower-tier på Clock end nå til helga. Første kampen jeg skal på og jeg gleder meg som et barn på lillejuleaften! Skulle egentlig flytte over for å gå på universitet i London i høst, men siden jeg har amerikansk statsborgerskap så fucked alt seg opp. Heldigvis sa skolen ja til å utsette plassen i et år slik at jeg kan få det norske statsborgerskapet som tross alt er min rett fra fødselen av. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kult Big Tone. Skal også bort på min første kamp nå til helgen. Det blir som julaften, nyttårsaften og bursdag på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå