Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? :p

Pleier ikke ha navn+nummer på draktene.

Anyway, sykt hvor mye billigere drakter er i England. Betalte 40 pund for drakta. Her i landet koster det jo 800+

Coquelin vil bort:

“Arteta, Diaby and Cazorla are great players, who have more experience than me. But during training sessions every morning I am not behind them.

“I am 21-years-old, I know I cannot be patient any more. This year is the right season to make a name for myself at Arsenal.

“I have given myself six months and then I will take stock. If I see it is blocked, I will go somewhere else. But for now I know I have the qualities to make a name for myself at Arsenal.”

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coq kommer til å få spille. Og det er forresten ikke bare for en spiller "å dra". Har han ikke akkurat fornya kontrakten?

Januar 2012. Så det er vel forholdsvis lenge til den går ut.

Suspect muscle strain, leser jeg. Ja, vi får håpe de bare er føre var. Det er klart, en spiller som han, kan ikke spille 90 minutter hver uke med det første. Det kan hende det bare er en formalitet for at han skal hviles.

Håper det er noe triksing fra Wenger og Arsenal sin side. Det hviler en del vekt på skuldrene til Diaby allerede etter 3 kamper.

Lenke til kommentar

Nice Iceman! :) Har selv billett på Lower-tier på Clock end nå til helga. Første kampen jeg skal på og jeg gleder meg som et barn på lillejuleaften!

Skulle egentlig flytte over for å gå på universitet i London i høst, men siden jeg har amerikansk statsborgerskap så fucked alt seg opp. Heldigvis sa skolen ja til å utsette plassen i et år slik at jeg kan få det norske statsborgerskapet som tross alt er min rett fra fødselen av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...