Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 En ting som slår meg med Jenkinson, er at han er grusomt dårlig med venstrefoten. Hver gang han slår en pasning bakover (og inn), så skjelver jeg. Han er milevis unna toppnivå. Vi får se om det kommer. Svak teknisk sett. En veldig utypisk Arsenal spiller for å si det slik. Pasningsferdighetene hans tilhører også 3-4 divisjon. Har som sagt langt større tro på Nico Yennaris på backen vår. Rask, smart, teknisk god og god både offensivt og defensivt. Er/var opprinnelig defensiv midtbane, men har vært strålende hver gang han har spilt på backen. Aldri klart å skjønne hvorfor Jenkinson er foran han i køen. Min teori er fordi han har bart. Haha, moustache community? Ser du på curb your enthusiasm? Der er det bald-community som får gjennomgå. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Haha, moustache community? Ser du på curb your enthusiasm? Der er det bald-community som får gjennomgå. Haha jepp.. pluss litt Community. Larry David er jo en legende. Men, skjønner fortsatt ikke hvorfor Jenkinson favoriseres foran Yennaris. Så derfor falt det på barten. Som forøvrig er awesome. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Men assa. Jenk har looksa med seg, kanskje med unntak av kroppsholdninga, så hvis det går på trynefaktor, så skjønner jeg Wenger. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skal sies at vi har overraskende mange "lookers" i klubben nå.. kanskje Wenger har en skjult agenda her? Hvis Jenkinson forblir førstevalg når Sagna kommer tilbake så vet vi hvertfall grunnen. PS: Yennaris må jo være en gullgruve mtp. at han er både engelsk, kinesisk og gresk. Tenk hvor mye vi kan tjene på han hvis vi markedsfører han riktig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tror ikke det er så mye penger å hente fra Hellas akkurat 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tror ikke det er så mye penger å hente fra Hellas akkurat Haha! Men ja, mange kjekke folk i klubben nå. Hva med en topp 3. liste? 1. Giroud 2. Arteta 3. Jenkinson Innspill? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Nei takk. Jeg er straight, og bryr meg null og niks hvordan mannfolk ser ut Egentlig liker jeg instinktivt best folk som gir fullstendig f... i hva som er siste skrik (skrål) innen mote og hår. Og jeg har lite til overs for jålebukker. Folk som tropper opp til fotballkamp iført diverse hårprodukter og juggel ... blæh. Edit: Javel, ok da .... Steve Bould. Der har du et mannfolk. Men over til noe annet: Noen som savner Song noe særlig så langt? Jeg trodde jeg ville komme til å gjøre det, men så langt har jo midtbanen vår vært heilt framifrå. Kanskje Wenger hadde rett, hvis han ble korrekt sitert på dette med at det ikke ville bety noe særlig? Vi har jo til og med flere enn vi egentlig trenger, når både Wilshere og Rosicky er tilbake, sammen med Ramsey ... og så har vi Coq, og Ox ... Synes dette ser helt ok ut jeg, og vi har midtbanekvalitet og bredde som overgår de fleste i PL, faktisk. City ser på papiret sterkest ut på midtbanen, og de har jo Yaya. Krysser fingrene for at Diaby får en ny vår, og forblir både skadefri og konsistent. Endret 7. september 2012 av thomit Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tsssss. Er du usikker på deg sjæl eller? Jeg er også straight, men har ikke noe problem med å se og å si at menn ser bra ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tror ikke det er så mye penger å hente fra Hellas akkurat Haha! Men ja, mange kjekke folk i klubben nå. Hva med en topp 3. liste? 1. Giroud 2. Arteta 3. Jenkinson Innspill? Jenkinson? Que? Synes han ligner på Magnus Carlsen. Samme pannegreie going on hvertfall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jason Statham foran noen av pappaguttene deres når som helst, hvor som helst. Innen fotballens verden vil det si de fleste som spilte i de glade 80 og 90 tall. Eller Sandro uten tannbeskytter, barskingen sin det, samt entertainer! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Tsssss. Er du usikker på deg sjæl eller? Jeg er også straight, men har ikke noe problem med å se og å si at menn ser bra ut. Hehe Jeg er for gammel til å være særlig usikker, og for gammel til å give a shit ... la oss heller si det sånn. Og det finnes vel heller ikke noen fasit på hva som ser bra ut eller ikke - så jeg lar det være, gitt. Endret 7. september 2012 av thomit Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Cabaye > Jonas > Giroud. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Sies at vi skal igang med kontraktsforhandlinger med Sagna og Gibbs nå. Personlig ville jeg ikke byttet Sagna med noen andre høyrebacker i PL. Mannen spiller alltid på et jevnt høyt nivå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Personlig ville jeg byttet Sagna mot Simpson. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hadde tatt Ivanovic 9/10 ganger Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Lahm, til nød. Men jeg kan ikke se mange (nåværende) backer som har vært mer solid og pålitelig enn Sagna. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Men over til noe annet: Noen som savner Song noe særlig så langt? Jeg trodde jeg ville komme til å gjøre det, men så langt har jo midtbanen vår vært heilt framifrå. Kanskje Wenger hadde rett, hvis han ble korrekt sitert på dette med at det ikke ville bety noe særlig? Vi har jo til og med flere enn vi egentlig trenger, når både Wilshere og Rosicky er tilbake, sammen med Ramsey ... og så har vi Coq, og Ox ... Synes dette ser helt ok ut jeg, og vi har midtbanekvalitet og bredde som overgår de fleste i PL, faktisk. City ser på papiret sterkest ut på midtbanen, og de har jo Yaya. Krysser fingrene for at Diaby får en ny vår, og forblir både skadefri og konsistent. Ja, nøkkelen ligger i at Diaby holder seg skadefri. Diaby - Arteta - Cazorla er en utrolig sterk midtbane, og med Diaby og Cazorla har vi en helt annen dimensjon som vi har mangla en god stund, nemlig hurtighet. Med Song og Ramsey ble det bare for tregt. Jeg har også synes at Song har vært noe oppskrytt når det kommer til det defensive - husker dere f.eks. Silvas mål mot Arsenal på Etihad? Der Song møter Ballotelli på linja, og inviterer ham til å skjære ut og legge inn, istedenfor å skjerme ham inn mot linja. Det, og flere innvolveringer der han gambler veldig, viser hans svakheter. Så nei, han er nok ikke et veldig stort tap. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tror ikke det er så mye penger å hente fra Hellas akkurat Haha! Men ja, mange kjekke folk i klubben nå. Hva med en topp 3. liste? 1. Giroud 2. Arteta 3. Jenkinson Innspill? Vermaelen? :O Barsking! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tror ikke det er så mye penger å hente fra Hellas akkurat Haha! Men ja, mange kjekke folk i klubben nå. Hva med en topp 3. liste? 1. Giroud 2. Arteta 3. Jenkinson Innspill? Vermaelen? :O Barsking! Han har bra blikk, men han har fargeløse lepper. Det trekker litt ned. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Over til noe helt annet. Andrew Allen @AAllenSport Update from Arsenal: All Members who have opted in to receive a Membership Pack will start to receive them from the end of September. Bare å smøre seg med tålmodighet, med andre ord. De av dere som venter på pakken og fortsatt ikke har kjøpt "So Paddy Got Up" har noe å glede seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå