Benbjo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Det stemmer. Går ut etter neste sesong. Altså er han da 31/32 Endret 6. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vi får se hvordan han presterer når han kommer tilbake. Om han viser en dalende kurve, og vi kan få en 10-12 mill for ham til sommeren, så synes jeg det er greit at han kan gå. Man får jo habile backer til under 10 mill. Enrique f.eks. Ja, jeg veit han er venstreback, men det viser at det er mulig å få gode backer til overkommelige priser. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) og var den viktigste spilleren i fjor etter RVP. Og den beste. Nei og nei. Forøvrig er jeg overhodet ikke imponert over José Enrique etter hans overgang til Liverpool. Vanligvis trygg defensivt, men helt håpløs offensivt. Endret 6. september 2012 av Atald Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Forøvrig er jeg overhodet ikke imponert over José Enrique etter hans overgang til Liverpool. Vanligvis trygg defensivt, men helt håpløs offensivt. Akkurat som i Newcastle. Ble slaktet av liverpool-supporterne på diskusjon.no da jeg påpekte dette like etter overgangen, siden jeg tok feil og kun var butthurt over at han forlot Newcastle til fordel for liverpool. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) He even refused to rule out the prospect of leaving, adding: "Could I be tempted to leave? I just want to play again and be good again with Arsenal so far."Then, we will see. Each person has his own destiny." Kan tolkes som at han ikke ønsker å brenne noen broer, men vil helst bort. Uansett, det er temmelig sikkert at han forlater oss neste sommer. Han har da 1 år igjen og er 30. Wenger gir slike spillere max 1 år forlengelse. Historisk vet vi at de fleste velger å forlate klubben enn å bli 1 ekstra år. Arseblog har i følge de oversatt hele intervjuet han ga og der står ingenting av det du her quoter. Jeg blir heller ikke overrasket om han går neste sommer, men ut fra intervjuet er det litt tidlig å ønske han lykke til i City i hvertfall. Tja, selv om Benbjo er negativ til alle og pessimistisk til alt, så har han truffet ganske greit på spillere som han mener forsvinner fra Arsenal... @archongamer Å spå at Rvp, Nasri og Fabregas forsvant var vel ikke de vanskeligste spådommene man kan gjøre. Kan godt få rett igjen, men dette intervjuet bekrefter ikke at så er tilfellet enda Endret 6. september 2012 av archongamer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Å spå at Rvp, Nasri og Fabregas forsvant var vel ikke de vanskeligste spådommene man kan gjøre. Kan godt få rett igjen, men dette intervjuet bekrefter ikke at så er tilfellet enda Selvfølgelig. Men per i dag er vel Sagna den spilleren som det er størst sjanse forsvinner fra oss... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Men synes dere Sagna er fryktelig god offensivt? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Å spå at Rvp, Nasri og Fabregas forsvant var vel ikke de vanskeligste spådommene man kan gjøre. Kan godt få rett igjen, men dette intervjuet bekrefter ikke at så er tilfellet enda Selvfølgelig. Men per i dag er vel Sagna den spilleren som det er størst sjanse forsvinner fra oss... Ja om vi ser på det som normalt sett er dagens første 11-er så er han nok muligens det. Men synes dere Sagna er fryktelig god offensivt? Han har i hvertfall vært langt bedre på innlegg i boks enn vår kjære Walcott. Nå skal ikke det så mye til da Walcott topper lista over å finne medspiller færrest ganger på innlegg i løpet av forrige sesong. Han er ikke voldsomt god hverken offensivt eller defensivt, men han spiller stort sett alltid gode kamper og jeg personlig synes han er flink på å vurdere når han bør gå og når han bør holde igjen defensivt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Men synes dere Sagna er fryktelig god offensivt? Han er veldig flink til å spille "give n' go". Særlig Walcott hever seg betraktelig når han spiller med Sagna. Innleggskvaliteten hans forrige sesong var også veldig god samt at han scoret et par veldig viktige mål. Tror forøvrig at Sagna er en spiller som kan spille på et høyt nivå i 3-4 år til såfremt han holder seg temmelig skadefri. Fyren er et beist. Blir også artig å se hvor god han blir defensivt når han nå kommer tilbake til et forsvar som faktisk henger sammen.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Sagna er overvurdert, meget av mange her innen forumet synes jeg. Men han er fortsatt god, så han er greit å ha i laget. Jeg ønsker ikke at vi skal selge eller miste noen, det kan vi ikke dersom vi skal vinne noe snart. Derfor bør vi beholde ham inntil videre. Han er jo bedre enn Jenkinson. Men når vi kommer til denne dagen han forlater oss, er denne dagen jeg bryr meg midt i ræva. Litt trist å si det, men ja Endret 6. september 2012 av Fox Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 He even refused to rule out the prospect of leaving, adding: "Could I be tempted to leave? I just want to play again and be good again with Arsenal so far."Then, we will see. Each person has his own destiny." Kan tolkes som at han ikke ønsker å brenne noen broer, men vil helst bort. Uansett, det er temmelig sikkert at han forlater oss neste sommer. Han har da 1 år igjen og er 30. Wenger gir slike spillere max 1 år forlengelse. Historisk vet vi at de fleste velger å forlate klubben enn å bli 1 ekstra år. Arseblog har i følge de oversatt hele intervjuet han ga og der står ingenting av det du her quoter. Jeg blir heller ikke overrasket om han går neste sommer, men ut fra intervjuet er det litt tidlig å ønske han lykke til i City i hvertfall. Insinuerer du at jeg finner på sitatet? Står i artikkelen til sky sports... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei på ingen måte Benbjo, bare at den delen hadde ikke jeg sett. Jeg hadde inntrykk av etter å ha lest om saken fra Arseblog at de hadde oversatt alt han hadde sagt til denne franske avisen Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Sagna er overvurdert, meget av mange her innen forumet synes jeg. Ligaens beste høyreback og har vært det i et par år nå. Ville trolig ikke byttet han mot en høyreback i verden hvis alder ikke er et faktum. I vår nye backrekke under Steve Bould vil han heve spillet sitt enda ett hakk. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Han er god, men ikke så god. Men det er bare meg. Fordet vil jeg likevel mene at vi bør beholde og satse på ham, for han er god og er bedre enn Jenkinson. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Vanskelig å ikke være enig i det. Jenkinsons beste kvaliteter er at han er gooner, og at han er en sympatisk type, i den rekkefølgen. Det skorter stort sett på resten. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Husk at Jenkinson er ung, bare 20år. Om et par år vil han nok være en av de beste høyreback, jeg har faktisk tro på ham. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Ingenting hadde gledet meg mer enn om Korporalen hadde blitt en solid traver på backplass ala Dixon/Winterburn, han har fysikken i orden, men han har veldig mye å jobbe med når det kommer til ballbehandling og defensiv posisjonering. Han har fremdeles "deer in the headlights"-looken hver gang han får ballen i en moderat stresset situasjon. Liverpool-kampen var hans beste sålangt og han var fremdeles et stort faremoment i et par situasjoner, husker spesielt èn hendelse i første omgang hvor han ruste på ballfører tre ganger i ett angrep og bommet alle gangene. Og til dere som lurer, jeg har ikke skrevet manus til Alan Davies vedrørende Rvp-gate som han fremfører på Tuesday Club. Great minds think alike er det eneste jeg kan forklare det med. Endret 6. september 2012 av Prinz Poldi Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) En ting som slår meg med Jenkinson, er at han er grusomt dårlig med venstrefoten. Hver gang han slår en pasning bakover (og inn), så skjelver jeg. Han er milevis unna toppnivå. Vi får se om det kommer. Endret 6. september 2012 av Urmaker Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 En ting som slår meg med Jenkinson, er at han er grusomt dårlig med venstrefoten. Hver gang han slår en pasning bakover (og inn), så skjelver jeg. Han er milevis unna toppnivå. Vi får se om det kommer. Svak teknisk sett. En veldig utypisk Arsenal spiller for å si det slik. Pasningsferdighetene hans tilhører også 3-4 divisjon. Har som sagt langt større tro på Nico Yennaris på backen vår. Rask, smart, teknisk god og god både offensivt og defensivt. Er/var opprinnelig defensiv midtbane, men har vært strålende hver gang han har spilt på backen. Aldri klart å skjønne hvorfor Jenkinson er foran han i køen. Min teori er fordi han har bart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå