Kleivis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Eg leste den saken og det eg oppfattet var at han mener han må jobbe hardere for å komme seg inn på laget. Media vrir selvfølgelig på dette og vinkler det som han mistrives og vil bort. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Helt klart. Forøvrig, her er en morsom tweet fra Rooney. Wayne Rooney Wayne RooneyVerified @WayneRooney Diaby is a player don't know why he doesn't play more games Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper. Har ingen anelse om hva som foregår på upper, men jeg har sett på kamp fra lower tier, ja. Dessverre rimelig kjip stemning i det området jeg satt (ja, satt for det meste). Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Mye tull med Fabregas. Virker som storm i et vannglass spør du meg, men hvis han tilfeldigvis skulle forlate Barcelona så er nok Arsenal den klubben han mest sannsynligvis ender opp hos mtp. at vi har en 50% sell-on clause (altså vil det lønne seg å selge til Arsenal nesten uansett mtp. at det skal godt gjøres å overby oss når vi sitter på en slik klausul) og vi har vel pdd. en £35M buy-back klausul sånn i tilfelle. Sannsynligheten for at Cesc ender tilbake i Arsenal? Vel den vil jeg ikke regne på, men tror ikke den er spesielt høy. Hadde dog tatt han imot med åpne armer om han bestemte seg for å komme tilbake til sitt "andre hjem". Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 I samme artikkel blir han jo også sitert med følgende: "But I will not make it easy for him to do so, by any means. I will keep going, looking forward to the time that things change. I came here to see out my career." Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper. Så 5-2 kampen mot Spurs fra lower tier. Helt syk stemning, sto nesten hele kampen. Hva er greia med denne Red Membership pakken? Får alle som er Red Member denne? Da har ikke min kommet i tilfelle. Jepp, alle som er Red Member får den. Men virker ikke som om noen har fått den enda, så er nok bare forsinket. Endret 5. september 2012 av jlf Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper. Har ingen anelse om hva som foregår på upper, men jeg har sett på kamp fra lower tier, ja. Dessverre rimelig kjip stemning i det området jeg satt (ja, satt for det meste). Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper. Så 5-2 kampen mot Spurs fra lower tier. Helt syk stemning, sto nesten hele kampen. Hva er greia med denne Red Membership pakken? Får alle som er Red Member denne? Da har ikke min kommet i tilfelle. Jepp, alle som er Red Member får den. Men virker ikke som om noen har fått den enda, så er nok bare forsinket. Fikk dere billetter via Red Membership? Satt på club level av alle ting mot spurs, eneste billettene jeg klarte å få tak i. Overaskende god stemning, var vell kun pga. kampen og motstander, men fikk faktisk lov til å stå til tider også. Små misunnelig på plassen din på lower, syk stemning! Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fikk dere billetter via Red Membership? Satt på club level av alle ting mot spurs, eneste billettene jeg klarte å få tak i. Overaskende god stemning, var vell kun pga. kampen og motstander, men fikk faktisk lov til å stå til tider også. Små misunnelig på plassen din på lower, syk stemning! Bestilte via londontown.no. Veldig fornøyd med dem. De fikser så bra billetter som mulig, så hvor gode plasser man får avhenger vel av hvor lenge i forveien du bestiller. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 25-manns troppen til Arsenal: Arsjavin, Arteta, Cazorla, Chamakh, Santos, Diaby, Djourou, Fabianski, Gervinho, Gibbs, Giroud, Koscielny, Mannone, Mertesacker, Podolski, Ramsey, Rosicky, Sagna, Squillaci, Szczesny, Vermaelen, Walcott, Eastmond. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Disse spille i premier legucci og champions legucci. De som er markert med * kan ikke spille i CL. Aaron RamseyAlex Oxlade-Chamberlain Andre Santos Andrey Arshavin Bacary Sagna Carl Jenkinson Chuks Aneke Conor Henderson Craig Eastmond* Damian Martinez* Daniel Boateng Elton Monteiro Emmanuel Frimpong Francis Coquelin Gervinho Hector Bellerin* Ignasi Miquel Isaac Hayden Jack Wilshere James Shea Jernade Meade Johan Djourou Jon Toral* Jordan Wynter Josh Rees Kieran Gibbs Kristoffer Olsson* Kyle Ebecilio Laurent Koscielny Lukas Podolski Lukasz Fabianski Marouane Chamakh Martin Angha Mikel Arteta Nico Yennaris Nigel Neita Olivier Giroud Per Mertesacker Philip Roberts Reice Charles-Cook Samir Bihmoutine Sanchez Watt Santi Cazorla Sead Hajrovic Sebastien Squillaci Serge Gnabry Theo Walcott Thomas Eisfeld* Thomas Vermaelen Tomas Rosicky Abou Diaby Vito Mannone Wojciech Szczesny Zak Ansah Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) http://www.bbc.co.uk...otball/19503848 http://www1.skysports.com/football/news/11095/8056384/ Uh-oh. Akkurat det jeg sa til broren min. RVP stakk, jaja, det måtte jo nesten skje. Men at Song plutselig stakk var egentlig det verste, fordi han hadde 3 år igjen, og var den viktigste spilleren i fjor etter RVP. Og den beste. Og en som ikke har noen grunn til å stikke. Byebye Sagna snart. Endret 6. september 2012 av tc47 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hm, Jenkinson som førstevalg da, *grøss* Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) http://www.bbc.co.uk...otball/19503848 http://www1.skysport.../11095/8056384/ Uh-oh. Akkurat det jeg sa til broren min. RVP stakk, jaja, det måtte jo nesten skje. Men at Song plutselig stakk var egentlig det verste, fordi han hadde 3 år igjen, og var den viktigste spilleren i fjor etter RVP. Og den beste. Og en som ikke har noen grunn til å stikke. Byebye Sagna snart. Selvom Sagna har vært utrolig stabil og en av PLs beste høyrebacker de siste årene, er han 29 år og har allerede begynt å tape seg. Er ikke verdens undergang om han stikker neste sommer. Er ikke sikkert Wenger henter en erstatter engang, ser for meg at han kan finne på å gønne på med Jenk og Yennaris. Forresten helt klart verst at Persie stakk. Hvis du hadde vært Barca-fan, ville du helst mista Messi eller Busqets? Endret 6. september 2012 av jlf Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jaja, snakkes sagna. Håper du får det bra i City! 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Han sier jo ingenting om at han ønsker seg bort fra klubben. Skal jo bare mangle han ser med en viss frustrasjon på siste sesongers spillerflukt, uten at det trenger å bety at han vil bort selv. At klubben venter med å tilby ny kontrakt til han er tilbake på banen og viser han fortsatt har det som trengs er helt naturlig. Tror vi skal vente litt før man tar det for gitt at Sagna vil bort. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 He even refused to rule out the prospect of leaving, adding: "Could I be tempted to leave? I just want to play again and be good again with Arsenal so far."Then, we will see. Each person has his own destiny." Kan tolkes som at han ikke ønsker å brenne noen broer, men vil helst bort. Uansett, det er temmelig sikkert at han forlater oss neste sommer. Han har da 1 år igjen og er 30. Wenger gir slike spillere max 1 år forlengelse. Historisk vet vi at de fleste velger å forlate klubben enn å bli 1 ekstra år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Tja, selv om Benbjo er negativ til alle og pessimistisk til alt, så har han truffet ganske greit på spillere som han mener forsvinner fra Arsenal... @archongamer Endret 6. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg tar hele intervjuet med en klype salt. Men uansett, om han skulle forsvinne, så anser det ikke som noen stor krise, alder tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Men uansett, om han skulle forsvinne, så anser det ikke som noen stor krise, alder tatt i betraktning. Alderen nei. Ferdighetene og erfaringen derimot.. Sagna er trolig en av verdens aller beste høyrebacker. Det vil være et stort stort tap om han forsvinner. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvor lenge har han igjen av kontrakten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå