Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper.

Har ingen anelse om hva som foregår på upper, men jeg har sett på kamp fra lower tier, ja. Dessverre rimelig kjip stemning i det området jeg satt (ja, satt for det meste).
Lenke til kommentar

Mye tull med Fabregas. Virker som storm i et vannglass spør du meg, men hvis han tilfeldigvis skulle forlate Barcelona så er nok Arsenal den klubben han mest sannsynligvis ender opp hos mtp. at vi har en 50% sell-on clause (altså vil det lønne seg å selge til Arsenal nesten uansett mtp. at det skal godt gjøres å overby oss når vi sitter på en slik klausul) og vi har vel pdd. en £35M buy-back klausul sånn i tilfelle.

 

Sannsynligheten for at Cesc ender tilbake i Arsenal? Vel den vil jeg ikke regne på, men tror ikke den er spesielt høy. Hadde dog tatt han imot med åpne armer om han bestemte seg for å komme tilbake til sitt "andre hjem".

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper.

Så 5-2 kampen mot Spurs fra lower tier. Helt syk stemning, sto nesten hele kampen.

 

Hva er greia med denne Red Membership pakken? Får alle som er Red Member denne? Da har ikke min kommet i tilfelle.

Jepp, alle som er Red Member får den. Men virker ikke som om noen har fått den enda, så er nok bare forsinket.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper.

Har ingen anelse om hva som foregår på upper, men jeg har sett på kamp fra lower tier, ja. Dessverre rimelig kjip stemning i det området jeg satt (ja, satt for det meste).

Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper.

Så 5-2 kampen mot Spurs fra lower tier. Helt syk stemning, sto nesten hele kampen.

 

Hva er greia med denne Red Membership pakken? Får alle som er Red Member denne? Da har ikke min kommet i tilfelle.

Jepp, alle som er Red Member får den. Men virker ikke som om noen har fått den enda, så er nok bare forsinket.

Fikk dere billetter via Red Membership? Satt på club level av alle ting mot spurs, eneste billettene jeg klarte å få tak i. Overaskende god stemning, var vell kun pga. kampen og motstander, men fikk faktisk lov til å stå til tider også. Små misunnelig på plassen din på lower, syk stemning!

Lenke til kommentar

Fikk dere billetter via Red Membership? Satt på club level av alle ting mot spurs, eneste billettene jeg klarte å få tak i. Overaskende god stemning, var vell kun pga. kampen og motstander, men fikk faktisk lov til å stå til tider også. Små misunnelig på plassen din på lower, syk stemning!

Bestilte via londontown.no. Veldig fornøyd med dem. De fikser så bra billetter som mulig, så hvor gode plasser man får avhenger vel av hvor lenge i forveien du bestiller.

Lenke til kommentar

Disse spille i premier legucci og champions legucci. De som er markert med * kan ikke spille i CL.

 

Aaron Ramsey

Alex Oxlade-Chamberlain

Andre Santos

Andrey Arshavin

Bacary Sagna

Carl Jenkinson

Chuks Aneke

Conor Henderson

Craig Eastmond*

Damian Martinez*

Daniel Boateng

Elton Monteiro

Emmanuel Frimpong

Francis Coquelin

Gervinho

Hector Bellerin*

Ignasi Miquel

Isaac Hayden

Jack Wilshere

James Shea

Jernade Meade

Johan Djourou

Jon Toral*

Jordan Wynter

Josh Rees

Kieran Gibbs

Kristoffer Olsson*

Kyle Ebecilio

Laurent Koscielny

Lukas Podolski

Lukasz Fabianski

Marouane Chamakh

Martin Angha

Mikel Arteta

Nico Yennaris

Nigel Neita

Olivier Giroud

Per Mertesacker

Philip Roberts

Reice Charles-Cook

Samir Bihmoutine

Sanchez Watt

Santi Cazorla

Sead Hajrovic

Sebastien Squillaci

Serge Gnabry

Theo Walcott

Thomas Eisfeld*

Thomas Vermaelen

Tomas Rosicky

Abou Diaby

Vito Mannone

Wojciech Szczesny

Zak Ansah

Lenke til kommentar

http://www.bbc.co.uk...otball/19503848

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8056384/

 

Uh-oh. Akkurat det jeg sa til broren min. RVP stakk, jaja, det måtte jo nesten skje. Men at Song plutselig stakk var egentlig det verste, fordi han hadde 3 år igjen, og var den viktigste spilleren i fjor etter RVP. Og den beste. Og en som ikke har noen grunn til å stikke. Byebye Sagna snart.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

http://www.bbc.co.uk...otball/19503848

http://www1.skysport.../11095/8056384/

 

Uh-oh. Akkurat det jeg sa til broren min. RVP stakk, jaja, det måtte jo nesten skje. Men at Song plutselig stakk var egentlig det verste, fordi han hadde 3 år igjen, og var den viktigste spilleren i fjor etter RVP. Og den beste. Og en som ikke har noen grunn til å stikke. Byebye Sagna snart.

Selvom Sagna har vært utrolig stabil og en av PLs beste høyrebacker de siste årene, er han 29 år og har allerede begynt å tape seg. Er ikke verdens undergang om han stikker neste sommer. Er ikke sikkert Wenger henter en erstatter engang, ser for meg at han kan finne på å gønne på med Jenk og Yennaris.

 

Forresten helt klart verst at Persie stakk. Hvis du hadde vært Barca-fan, ville du helst mista Messi eller Busqets?

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Han sier jo ingenting om at han ønsker seg bort fra klubben.

Skal jo bare mangle han ser med en viss frustrasjon på siste sesongers spillerflukt, uten at det trenger å bety at han vil bort selv.

At klubben venter med å tilby ny kontrakt til han er tilbake på banen og viser han fortsatt har det som trengs er helt naturlig.

 

Tror vi skal vente litt før man tar det for gitt at Sagna vil bort.

Lenke til kommentar
He even refused to rule out the prospect of leaving, adding: "Could I be tempted to leave? I just want to play again and be good again with Arsenal so far.

"Then, we will see. Each person has his own destiny."

 

Kan tolkes som at han ikke ønsker å brenne noen broer, men vil helst bort.

 

Uansett, det er temmelig sikkert at han forlater oss neste sommer. Han har da 1 år igjen og er 30. Wenger gir slike spillere max 1 år forlengelse. Historisk vet vi at de fleste velger å forlate klubben enn å bli 1 ekstra år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...