Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
An exclusive members’ welcome pack* . This seasons pack include Arsenal Player earphones, an exclusive Always ahead of the game membership key ring, the club’s official handbook, a special member’s edition of the Arseblog book ’So Paddy got up, An Arsenal Anthology’ and a selection of postcards with photos of the most memorable moments of 2011/2012

Mest juggel, men So Paddy Got Up er bra saker tror jeg. Keen på å lese den.

Lenke til kommentar
- Det ikke en bekymring for styret at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005. Det hadde vært flott å vinne, men det er ikke så lett. Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år. Vi er veldig ambisiøse, men når du ikke har milliarder eller bensindollar å kaste ut så må du gjøre det på en annen måte. Det gjør vi, ved å velge ut spillere med omhu, sier Hill-Wood.

Har ikke sett orginalkilden, men stusser på utsagnet at "Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år". Dette er jo direkte feil. Sist i våres vant de ligacupen. Snakker han evt om PL her?

Lenke til kommentar
- Det ikke en bekymring for styret at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005. Det hadde vært flott å vinne, men det er ikke så lett. Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år. Vi er veldig ambisiøse, men når du ikke har milliarder eller bensindollar å kaste ut så må du gjøre det på en annen måte. Det gjør vi, ved å velge ut spillere med omhu, sier Hill-Wood.

Har ikke sett orginalkilden, men stusser på utsagnet at "Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år". Dette er jo direkte feil. Sist i våres vant de ligacupen. Snakker han evt om PL her?

Sikkert. Ligacupen teller vel ikke med i sammenhengen her, det er vel ingen av de større klubbene som legger noen særlig vekt på den. Men et trofé er det jo.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Med tanke på at sitatet som kom rett før var:

- Vi har en veldig god sjanse til å utfordre om tittelen. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan vinne dette året, sier Hill-Wood.

Så er det vel PL han snakker om. Liverpool har jo også vunnet CL.

Støtter han forsåvidt i dette:

- Det supporterne ropte påvirket meg ikke det minste. Jeg syntes det var motbydelig å høre dem, fordi Arsene har vært helt enestående her. Han er fortsatt enestående, sier Hill-Wood.

Lenke til kommentar

Med tanke på at sitatet som kom rett før var:

- Vi har en veldig god sjanse til å utfordre om tittelen. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan vinne dette året, sier Hill-Wood.

Så er det vel PL han snakker om. Liverpool har jo også vunnet CL.

Støtter han forsåvidt i dette:

- Det supporterne ropte påvirket meg ikke det minste. Jeg syntes det var motbydelig å høre dem, fordi Arsene har vært helt enestående her. Han er fortsatt enestående, sier Hill-Wood.

Noen gjorde mye galt i fjor sommer. Om det skyldes Arsené eller styret får vi nok dessverre aldri vite. Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...