Benbjo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Noen som har fått den Red Membership-pakken i posten enda? Pleier ikke den å komme rundt seriestart? Husker det tok lang tid i fjor. Endte opp med å få 2 siden jeg klaget Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Som Benbjo sier: Tok laaaang tid i fjor. Tror jeg bestilte i mai en gang og fikk vel pakka i slutten av august eller begynnelsen av september Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har ikke fått min enda. Regner med den dukker opp etterhvert. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Noen som har fått den Red Membership-pakken i posten enda? Pleier ikke den å komme rundt seriestart? Jeg har fått min for flere uker siden. Edit: Nei, det har jeg ikke. Bare kortet. Endret 4. september 2012 av Atald Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva består pakka av? Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 An exclusive members’ welcome pack* . This seasons pack include Arsenal Player earphones, an exclusive Always ahead of the game membership key ring, the club’s official handbook, a special member’s edition of the Arseblog book ’So Paddy got up, An Arsenal Anthology’ and a selection of postcards with photos of the most memorable moments of 2011/2012 Mest juggel, men So Paddy Got Up er bra saker tror jeg. Keen på å lese den. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 So Paddy Got Up er en fantastisk bok og noe alle burde vurdere å skaffe seg! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 What? I fjor var det bare noe dritt. En fixturelist, årbok fra sesongen før og tilgang til Arsenal player. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 - Det ikke en bekymring for styret at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005. Det hadde vært flott å vinne, men det er ikke så lett. Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år. Vi er veldig ambisiøse, men når du ikke har milliarder eller bensindollar å kaste ut så må du gjøre det på en annen måte. Det gjør vi, ved å velge ut spillere med omhu, sier Hill-Wood. Har ikke sett orginalkilden, men stusser på utsagnet at "Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år". Dette er jo direkte feil. Sist i våres vant de ligacupen. Snakker han evt om PL her? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) - Det ikke en bekymring for styret at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005. Det hadde vært flott å vinne, men det er ikke så lett. Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år. Vi er veldig ambisiøse, men når du ikke har milliarder eller bensindollar å kaste ut så må du gjøre det på en annen måte. Det gjør vi, ved å velge ut spillere med omhu, sier Hill-Wood. Har ikke sett orginalkilden, men stusser på utsagnet at "Liverpool har ikke vunnet tittel på mer enn 20 år". Dette er jo direkte feil. Sist i våres vant de ligacupen. Snakker han evt om PL her? Sikkert. Ligacupen teller vel ikke med i sammenhengen her, det er vel ingen av de større klubbene som legger noen særlig vekt på den. Men et trofé er det jo. Endret 4. september 2012 av thomit Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Med tanke på at sitatet som kom rett før var: - Vi har en veldig god sjanse til å utfordre om tittelen. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan vinne dette året, sier Hill-Wood. Så er det vel PL han snakker om. Liverpool har jo også vunnet CL. Støtter han forsåvidt i dette: - Det supporterne ropte påvirket meg ikke det minste. Jeg syntes det var motbydelig å høre dem, fordi Arsene har vært helt enestående her. Han er fortsatt enestående, sier Hill-Wood. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Enig. Og de som roper på Wengers avgang, hvem forventer de egentlig skal ta over? Selv dyktige managere som AVB og Rogers sliter voldsomt i sine nye klubber. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Drillo + Arsenal = Total fotball 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Med tanke på at sitatet som kom rett før var: - Vi har en veldig god sjanse til å utfordre om tittelen. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke kan vinne dette året, sier Hill-Wood. Så er det vel PL han snakker om. Liverpool har jo også vunnet CL. Støtter han forsåvidt i dette: - Det supporterne ropte påvirket meg ikke det minste. Jeg syntes det var motbydelig å høre dem, fordi Arsene har vært helt enestående her. Han er fortsatt enestående, sier Hill-Wood. Noen gjorde mye galt i fjor sommer. Om det skyldes Arsené eller styret får vi nok dessverre aldri vite. Endret 4. september 2012 av Atald Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er det noen som har fått oppleve lower-tier? Alltid hatt lyst å prøve, men har aldri klart å skaffet billetter. Virker mye gøyere enn nazi regimet på upper. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 ESPNFC Cesc Fabregas on a lack of first-team football at Barceclona: "I came here to compete, to learn and enjoy, not to sit wracking my brains." Postet det her, jeg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, jeg ser det er oppstyr på twitter, men jeg klarer ikke helt å finne kildene. Synes det virker lite troverdig at Cesc skulle ha sagt noe sånt. Dessuten spiller han jo masse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva er greia med denne Red Membership pakken? Får alle som er Red Member denne? Da har ikke min kommet i tilfelle. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, uansett, her er hele artikkelen: http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1151122/cesc-fabregas-frustrated-at-barcelona-opportunities?campaign=rss&source=soccernet&cc=5739 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå