Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i mine øyne maks én prosent sjanse for at vi får inn flere spillere i dette overgangsvinduet.

1% sjanse for å få inn en spiller som forsterker oss/går rett inn på laget hvertfall.

Venter bare på melding om ny Arsenal-spiller nå. En random midtstopper på 16 år fra Ghana. Er så typisk Wenger.

Kom jo en 17-åring i går så.

Lenke til kommentar

Hvis Walcott endelig får spille spiss så er jeg enig i at vi er greit dekket på topp. Nå pdd. med Bendtner på lån til Juventus, Park på lån til Celta Vigo og Chamakh sitt lån til Malaga rett rundt hjørnet så har vi egentlig kun Podolski og Giroud som spisser. Problemet er bare at Podolski ikke passer inn i formasjonen og jeg ser at Giroud også sliter litt med dagens formasjon (får ikke nok støtte fra midtbanespillerene og kantspillerene sine).

Så at vi er godt dekket på topp er nok en myte gitt.

Vi får nå la gutta få noen kamper på å vise om de klarer å tilpasse seg formasjonen, eller om vi legger litt om på den for å tilpasse oss de nye. Alt for tidlig å si noe sikkert der enda. Man skal heller ikke glemme Ståle Solbakkens ord om Podolski om at han er en humør spiller. Så vil han først begynne å score kan det bli en ketchup effekt der. Løpene og bevegelsene til Giroud har imponert meg så langt, så samme gjelder der føler jeg. Bare han får scoringen sin og kan senke skuldrene vil nok flere komme som resultat. Jeg tror Giroud, Podolski og Cazorla alle vil stå igjen som gode kjøp når sesongen skal oppsumeres i mai.

Så om Arsenal spiller mot ditt lokale bedriftsiddrettlag og vinner 30 - 0 der Giroud og Poldi begge scorer 3 hattrick hver, så har de scort 9 mål på 3 kamper?

Vet det er et søkt eksempel, men det er essensielt det du sier. Mål teller i kamper som teller. Ikke på trening, ikke mot Uganda 2 eller mot reservene.

Så langt har våre nyinnkjøpte ikke levd opp til forventningene

Du har ikke hva jeg vil kalle et realistisk syn på hva du kan forvente av nyinnkjøpte spillere, så at du føler de ikke lever opp til overrasker meg ikke. Men jeg synes personlig du er alt for tidlig med å dømme de.

Og ja, eksempelet ditt er søkt, og egentlig bare unødvendig i denne saken. Køln var ingen super motstand, men vi stilte med 3 nye, og var ikke toppet lag vi heller. Og poenget mitt var jo bare det at å kalle våre nyinnkjøpte spillere for Chamakh 2.0 og at vi ikke har målscorere i klubben faller på sin egen urimelighet. Enten forventer du alt for mye og er dømt til å bli skuffet, eller så er du negativ bare for å være negativ uten at du har grunnlag for det enda. Ja laget har mangler, og ja vi skulle selvfølgelig ønsket oss en masse mål allerede fra de nye. Men klarer man i hvertfall å la det spilles en mnd av nye sesongen før man dømmer, så har man faktisk grunnlag for å si noe også.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Agent King:

Real Madrid and Arsenal have agreed a fee for Karim Benzema

Nå tar jeg hva som helst av rykter...

"Agent" ja. Absolutt ingen sannhet i det whatsoever. Finnes ikke et snev av troverdige rykter der ute nå som linker oss til en eneste spiller.

Er 100% sikker på at det ikke kommer noen inn sånn som det ser ut nå. Var jo genialt å selge Song og ikke hente inn en erstatter.. Latterlig

Helt genialt ja.

Wenger virker ikke akkurat å følge mottoet "forward". Backwards kanskje ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...