Stefan_B Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Skal bli hardt å få Europa league plass denne sesongen. Jeg lagrer denne så jeg har noe å le av gjennom sesongen. Det er mulig å tenke seg om før man skriver selv om man er skuffet, og selvsagt er ikke klubben så langt nede i søla som du insinuerer nå. Den som ler sist ler best vet du. Hvis man ser på spillerene vi har tilgjengelig ved et salg av Walcott og samtidig som Bendtner, Squillaci og Park forsvinner. Pluss det faktum at vi kanskje ikke får inn erstattere (ikke akkurat utenkelig det mtp. at det er under 3 døgn igjen av overgangsvinduet) så har vi følgende ellever tilgjengelig: Szczesny Jenkinson/Yennaris - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Diaby - Arteta Gervinho - Cazorla - Podolski Giroud Et helt greit lag. Trolig godt nok hvis det holder seg skadefritt til å snike til seg en fjerdeplass (HVIS spillere som Gervinho, Cazorla, Podolski og Giroud har en god sesong). Men.. så var det de godeste skadene da. Av følgende spillere i elleveren så er Gibbs, Arteta og Diaby alle spillere som er godt kjent med skader i løpet av en sesong. Og Podolski har som regel også mistet rundt 20-30% av kampene i løpet av en sesong. Så når man ser på backupene til henholdsvis Gibbs, så er Santos en god backup. Dog ikke helt overbevisende defensivt, men tror Bould klarer å lære han bittelitt. Arteta/Diaby: Der har vi vel egentlig bare Coquelin og Ramsey for øyeblikket. To store talenter. Førstnevnte setter jeg høyere enn sistnevnte, men fortsatt er de begge langt ifra gode nok til å sammen danne en skikkelig midtbane ved et tap av både Diaby og Arteta. Rosicky sier du? Vel.. skadet han også. Frimpong er også skadet i minst et par måneder til og Wilshere er fortsatt ute. Legg merke til at jeg ikke engang nevner svakhetene på høyreback, keeperplassen, backupen til Cazorla, dekning på kantene (vi har vel bare Chamberlain og Gervinho som kan spille på begge kantene bortsett fra Cazorla, men Gervinho forsvinner til ACN i januar, Chamberlain er fortsatt veldig uferdig og Cazorla er klart best sentralt) og selvfølgelig dekningen for Giroud (klarer ikke å se at Podolski vil være en effektiv ensom spiss i formasjonen vår). Akkurat pdd. så er klubben skikkelig ute og kjører. For å realistisk konkurrere om sølvtøy mot Manchester klubbene og Chelsea så må vi trolig ha inn 3-5 spillere og det helst av høyt kaliber. Noen som virkelig har tro på at det kommer til å skje? Det har ikke jeg.. Tror vi kommer til å ende opp med en midtbanespiller (håper virkelig ikke det er Cabaye) og muligens en ukjent kantspiller hvis Theo blir borte. Tror ikke vi får en keeper, en anvendelig forsvarspiller eller en spiss til inn. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hva tror folk om Dempsey? Jeg har alltid likt ham, men jeg må innrømme at det var skuffende å se ham streike for Fulham. Trenger vi en sånn spiller i Arsenal? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Bytt Walcott med Dzeko, en win handel for oss tror jeg. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tja, nei. Dzeko trenger en makker. Vi spiller med 1 spiss. Dzeko klarer ikke den oppgaven. Så med mindre vi endrer formasjon så tar jeg heller Milner i bytte. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hva tror folk om Dempsey? Jeg har alltid likt ham, men jeg må innrømme at det var skuffende å se ham streike for Fulham. Trenger vi en sånn spiller i Arsenal? Herlig spiller, men synes streiken virker litt mongo, uten at jeg vet mer enn det som har kommet frem i pressen. Tror heller ikke det er spilleren Arsenal trenger mest akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ben Smith @BenSmithBBC Talks between Walcott and Wenger today ended with #AFC resolved not to sell the player this window. Contract still not signed. Twitter=saltklype, but still. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Walcott er død for meg. Håper Wenger slenger ham ut døra før fredag. Meningsløst å beholde ham slik at han går gratis neste sesong. Dog, kjenner jeg Wenger rett så går han på nok en smell. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 At det går ann å være så naiv? 2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Fredagens pressekonferanse skal være flyttet til imorgen. Det betyr vel at Wenger er opptatt med andre ting på fredag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 http://nothingbutnewcastle.com/2012/08/blogs/picture-proof-that-arsenal-will-sign-cabaye Satser på at det er fake. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) R O F L http://bildr.no/view/1261691 Endret 29. august 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Nevermind Endret 29. august 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vet såklart at det er en mulighet, men har sett lignende flere ganger før som har stemt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Du har sett bilde nr 2 i linken din sant? Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det kan stemme, ja, men jeg tror ikke på noe før ting er offisielt uansett. Tror ikke Cabaye og resten av kvalitetsspillerne stikker før til Januar uansett. Men da blir de borte. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Håper ikke vi går for Cabaye.. blir for lik i spillestilen som mange av de andre midtbanespillerene vi har. £20M er også drøyt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Fredagens pressekonferanse skal være flyttet til imorgen. Det betyr vel at Wenger er opptatt med andre ting på fredag. Nei, det betyr at han slipper å svare på kritiske spørsmål på deadline day og kan fortsatt bare si "we are looking to bring in one player if we can find the right one at the right price" og lignende. I dag har Wenger og Gazidis sett på våre ungdommer spille mot Marseille, altså ingen transferaktivitet 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Tviler på den kampen varte i 24 timer.. Dessuten, hvor mange spillere signerte vi på deadline day i fjor? Endret 29. august 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå