Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ramsey hadde forresten eit bra innhopp i dag. Foruten assisten var han veldig roleg med ballen, og både han og Wilshere ser ut som dei har spelt på det nivået i fleire år. :)

 

Song var heller ikkje verst. Mista ballen sjeldent, og braut opp det som var av dei spede forsøka til Blackburn etter han kom inn.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Herlig med seier her ja. Blackburn virker veldig svake, men sånn går det vel når man kjøper fra League One.

 

Btw, noen andre som synes at SkySports' spillerbørs er veldig useriøs? Er noe alvorlig galt når Adebayor får 10-er. Greit at han scorte hat-trick men hadde ikke noen god kamp ellers. Til sammenligning fikk Mascherano 6, med kommentaren "At fault for United goal, helped set up winner." Hva faen? Fyren var jo overalt!

 

Faen: "It doesn't look too good for them (Eboué & Clichy)." Når skal disse jævla skadene ta slutt? Rosicky, som egentlig skulle være tilbake i slutten av denne måneden, fikk et tilbakefall på skaden sin og er kanskje ute enda lenger. #@¤!

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Kva skjedde eigentleg med Eboue? Eg såg ingenting i fellinga/fallet som skulle tilsei ei skade. Clichy håpar eg inderleg ikkje er ute lenge, han er utruleg viktig for laget!

 

Forresten er eg enig, Adebayor fortjente så absolutt ikkje 10.

 

Hvis du ser nøye på hvordan Eboue falt på høyrebenet kunne man se at det var veldig ubehagelig. Kan hende det var en vridning i kneet. karma sier jeg...

 

Men vi får håpe ingen av skadene er alvorlige og at de er tilbake mot Dynamo Kiev

Lenke til kommentar

Ade var absolutt ikke verdig noen toppkarakter. Den late mannen gadd jo ikke løpe ut av offside, noe som straffer hele laget.

 

Det som skjedde med Eboue var at han skadet seg da han skulle filme seg til straffe. I denne situasjonen var det jo ikke nødvendig å filme, da forseelsen var klar. Håper Eboue blir ute lenge, og at vi kvitter oss med han.

 

Rosicky tror jeg vi skal se lange etter. Såvidt jeg vet ødela han ikke bare leddbåndet, men festet mellom leddbånd og knokkel ble revet av. Jeg har ikke hørt om noen som har kommet tilbake på samme nivå eter en slik skade. Regner med at Eduardo kommer tilbake før Rosicky, og det sier sitt.

 

Hadde Rosicky vært en veddeløpshest osv ...

Lenke til kommentar
Ade var absolutt ikke verdig noen toppkarakter. Den late mannen gadd jo ikke løpe ut av offside, noe som straffer hele laget.

 

Det som skjedde med Eboue var at han skadet seg da han skulle filme seg til straffe. I denne situasjonen var det jo ikke nødvendig å filme, da forseelsen var klar. Håper Eboue blir ute lenge, og at vi kvitter oss med han.

 

Rosicky tror jeg vi skal se lange etter. Såvidt jeg vet ødela han ikke bare leddbåndet, men festet mellom leddbånd og knokkel ble revet av. Jeg har ikke hørt om noen som har kommet tilbake på samme nivå eter en slik skade. Regner med at Eduardo kommer tilbake før Rosicky, og det sier sitt.

 

Hadde Rosicky vært en veddeløpshest osv ...

 

Eboue filmet ikke. Mannen var i full sprang og ble klippet på ankelen. Når man er i full sprint slik som Eboue gjorde så skal det ikke mye til for å miste balansen, og taklingen var ikke i nærheten av ballen, så det var riktig idømt.

 

Og bli kvitt Eboue? Han har faktisk vært en av de beste spillerene våre denne sesongen, skjerpet seg STORT og har blitt en klart bedre spiller, men uansett hva han gjør så kommer han aldri til å miste de dømmende blikkene fra supportere som deg.

Lenke til kommentar

November 08 Barclays Premier League Arsenal vs Manchester United

November 30 Barclays Premier League Chelsea vs Arsenal

 

 

November vil avgjøre om vi har sjans til kjempe om gullet i år. Vi har jo som vane å sprekke ordentlig i november, men jeg hadde blitt så overlykkelig hvis vi kunne ta skalpen til Man U og Chelsea. Gleder meg noe så jævlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...