Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Det meldast om £5mill loan fee og "no option to buy" om Sahin. Sleng på 60-70% av lønna (£72k-£84k), så blir det ein særdeles lite lukrativ låneavtale. Heilt greitt for min del at vi ikkje gjekk for han.

"No option to buy". Med en gang det kom opp så skjønner jeg godt at Arsenal trakk seg. Det er ikke snakk om at vi skal betale for å utvikle en spiller for deretter å sende han tilbake til Real Madrid. Rett og slett tåpelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hypp som jeg var på Sahin, så er jeg likevel enig i at låneavtalen Liverpool fikk var råtten, og er glad vi ikke slo til. Vi er ikke Bolton eller Blackburn, og vi kan ikke akseptere slike avtaler der vi bare farmer spilleren i ett år og sender han på vei, og til en blodpris i tillegg. Liverpool er åpenbart desperate, for dette var tynne greier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så hypp som jeg var på Sahin, så er jeg likevel enig i at låneavtalen Liverpool fikk var råtten, og er glad vi ikke slo til. Vi er ikke Bolton eller Blackburn, og vi kan ikke akseptere slike avtaler der vi bare farmer spilleren i ett år og sender han på vei, og til en blodpris i tillegg. Liverpool er åpenbart desperate, for dette var tynne greier.

Amen mann.

Er småklubb mentalitet det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...