Stefan_B Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det meldast om £5mill loan fee og "no option to buy" om Sahin. Sleng på 60-70% av lønna (£72k-£84k), så blir det ein særdeles lite lukrativ låneavtale. Heilt greitt for min del at vi ikkje gjekk for han. "No option to buy". Med en gang det kom opp så skjønner jeg godt at Arsenal trakk seg. Det er ikke snakk om at vi skal betale for å utvikle en spiller for deretter å sende han tilbake til Real Madrid. Rett og slett tåpelig. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Real har gjort en god deal, men Arsenal viser igjen hvilken forståelse de har når det kommer til forhandlinger. Klasse! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Da var visst Sahin klar for Liverpool, så fremt han består den medisinske testen.... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Sigh... http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/reds-agree-sahin-loan Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Så hypp som jeg var på Sahin, så er jeg likevel enig i at låneavtalen Liverpool fikk var råtten, og er glad vi ikke slo til. Vi er ikke Bolton eller Blackburn, og vi kan ikke akseptere slike avtaler der vi bare farmer spilleren i ett år og sender han på vei, og til en blodpris i tillegg. Liverpool er åpenbart desperate, for dette var tynne greier. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Så hypp som jeg var på Sahin, så er jeg likevel enig i at låneavtalen Liverpool fikk var råtten, og er glad vi ikke slo til. Vi er ikke Bolton eller Blackburn, og vi kan ikke akseptere slike avtaler der vi bare farmer spilleren i ett år og sender han på vei, og til en blodpris i tillegg. Liverpool er åpenbart desperate, for dette var tynne greier. Amen mann. Er småklubb mentalitet det der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Enig. Sahin er god og jeg hadde gjerne sett han i Arsenal-drakt, men ikke til den prisen. Lenke til kommentar
Ingeniør_student Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Highbury? Når byttet de tilbake ? hadde ikke fått det med meg. Gratulerer Arsenal fans, Highbury burde det alltid ha vært. Lykke til i år Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det er bare navnet på tråden. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fy faen så jævlig det er å sjå RvP i United-drakt. Trur faktisk ikkje eg klarer å sjå Arsenal sine kampar mot dei i år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fy faen så jævlig det er å sjå RvP i United-drakt. Ekstremt kvalmt. Falske faen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Noen som er sjokkert? Fyren er verdensklasse. Idiotisk å selge han til United. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kjem til å skje 25-30 gongar til i PL denne sesongen, så det er berre å bli vandt med det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Neida. Snart langtidskada Endret 25. august 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Neida. Snart langtidskada Garantert ikke. Alle skadeproblemene i karrieren hans kom i Arsenal tipper jeg. Kommer til å holde seg tilnærmet skadefri karrieren ut nå sikkert.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Vi får vente å se. Men kan tenke meg det er noen som er sugne på en takling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå