321321321321 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nytt er at han har passert medical. Wenger kommer ikke til å la denne slippe unna! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det siste jeg hørte var at Sahin aldri dukket opp til medicalen sin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ben Smith @BenSmithBBC@LFCrookster I can tell you that is definitely not the case re medical. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det var på mandag at han ikke dukket opp, men nå har en tysk tv-kanal meldt at han er klar. Er så masse motstridende rykter nå at eg blir svimmel. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Mister vi Sahin til Liverpool av alle klubber så gir jeg opp. Dette burde ha vært i boks nå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Vist vi mister han virker det jo som om det er pga Mourinho sin cuntness og ikke det at Sahin synes Liverpool er mer attraktivt. Virker i det minste som om vi er førstevalget, men Mourinho cunter det til pga han hater Wenger og liker Rodgers. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Synes ikke vi kan trekke konklusjoner av hva media sier. Vi veit tross alt ikke hva som EGENTLIG skjer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Virker som om hele greia har gått i vasken nå. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/rodgers-on-sahin-latest En liten sak på den teite sida dems som tyder på at Sahin går til pool. Tom Clarke @Clarkey101 The Sahin saga has confirmed what we really already knew: no motherfucker has any idea what's going on at The Arsenal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Arsenal end interest in Sahin. Haha. Og broren min sa at det var ferdig i går og at han hadde passed medical i Arsenal ifølge noen kilder. Flyttet ham nesten inn på Arsenal i FIFA også Endret 24. august 2012 av tc47 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Helt ok så lenge noen andre som feks M'vila kommer inn. Vi trenger en ren DM mer enn vi trenger Sahin og det er ikke veldig fornuftig å bruke x antall mill på å låne en spiller uten opsjon på kjøp. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Helt ok så lenge noen andre som feks M'vila kommer inn. Vi trenger en ren DM mer enn vi trenger Sahin og det er ikke veldig fornuftig å bruke x antall mill på å låne en spiller uten opsjon på kjøp. Helt enig med deg Kleivis. Det eneste som irriterer dog er at vi har kastet bort mye tid på Sahin når det fokuset burde vært på f.eks. M'Vila. Går han til Spurs nå så blir jeg bare uendelig oppgitt.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Tier på at M’Vila glipper også. Evt. at vi aldri har vært inne med bud engang. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Tier på at M’Vila glipper også. Evt. at vi aldri har vært inne med bud engang. Tror også M'Vila glipper. Ender sikkert ikke opp med å hente inn en ny DM engang. Coquelin får sjansen også har vi selvfølgelig: "Frimpong coming back is like a new signing". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvis det skjer, så går Wenger fra en fantastisk overgangssommer til det helt motsatte. Det så veldig bra ut, helt til van Persie og Song ble solgt. Vi MÅ erstatte Song med en DM, punktum. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det meldes at begge våre polakker er usikre/ute til kampen mot Stoke. Det betyr Mannonne i mål... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Wenger sa at Szczney hadde et "slight problem but should be alright", så han starter nok. Endret 24. august 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 http://www1.skysports.com/football/news/11670/8015072/Milan-eye-Gunners-midfielder Ser ut til at vi kan bli kvitt Denilson. Bendtner er på vei ut, Park til Spania, og blir vi kvitt Squillaci i samme slengen er jeg veldig fornøyd med opprenskningen av laget. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det meldast om £5mill loan fee og "no option to buy" om Sahin. Sleng på 60-70% av lønna (£72k-£84k), så blir det ein særdeles lite lukrativ låneavtale. Heilt greitt for min del at vi ikkje gjekk for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå