Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det er mye som tyder på at Sahin er klar for oss nå http://www.dailymail...o=feeds-newsxml http://www1.skysport...e-to-Sahin-deal Trodde du sa at han ikke skulle til arsenal jeg. Hmm, pussig. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jaja Santos.. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2191835/Andre-Santos-arrested-bailed-police-130mph-car-chase.html?ito=feeds-newsxml Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jaja Santos.. http://www.dailymail...o=feeds-newsxml Tipper han får fengsel siden han ikke er engelsk Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er vi ekstra heldig så er politimesteren/dommeren Chelski/tottenham fan Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Trodde du sa at han ikke skulle til arsenal jeg. Hmm, pussig. Vel, det er mye som tyder på at Sahin vil til Arsenal. Men Liverpool er villig til å betale mest av lønna hans, det er noe RM ønsker. RM bestemmer vel over Sahin, så jeg tviler på det sterkeste at han vil komme til oss. Men heller til Liverpool. Jeg sa bare at jeg tvilte at han skulle komme til Arsenal. Jeg sa aldri "ikke skulle", det er vel ordene dine. Så ikke putt det i munnen min. Endret 22. august 2012 av Fox Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Arsenal har signert Kolombi! http://anotherarsenalblog.blogspot.no/2012/08/zef-kolombi-signs-for-arsenal.html Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 José Mourinho confirms Nuri Sahin is on his way to England. 'He needs to play. He can learn new skills in Premier League'. - Jamie Sanderson Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sweet! Det store spørsmålet er om låneavtalen inkluderer mulighet for permanent overgang. Er redd for at vi bare får førsterett på han hvis RM ønsker å selge. Midtbanen begynner å se veldig bra ut nå. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er ikke like mye optimisme angående Sahin på twitter i dag. Mr. Arsenal @OsmanZtheGoonerMourinho "It [vet ikke hva] isn't true, don't care if it's AFC, LFC or Spurs. what i expect is to close a deal soon" Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er ikke like mye optimisme angående Sahin på twitter i dag. Mr. Arsenal @OsmanZtheGoonerMourinho "It [vet ikke hva] isn't true, don't care if it's AFC, LFC or Spurs. what i expect is to close a deal soon" "It" er rapportane som seier at Mourinho har prøvd det han kan å halde Sahin vekke frå Arsenal. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sikker på at Sahin kommer, bare ikke hvordan avtalen ser ut. Spennende rykter idag, linket til Jesus Navas og Cheick Tiote. Sikkert bare bs, men kvalitetsspillere begge to. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Spennende rykter idag, linket til Jesus Navas og Cheick Tiote. Sikkert bare bs, men kvalitetsspillere begge to. Navas lider jo av kronisk hjemlengsel, så jeg tviler på at han er særlig aktuell uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ser heller ikke for meg Wenger bruke 20 mill pund på Tiote. Ryktene sier ihvertfall at det er prislappen satt av Newcastle. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Skjønner ikke hva Arsenal skal med Tiote uansett. Det er da kun Newcastle og Stoke som spiller en type fotball som krever den typen bulldozere på banen. Endret 22. august 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Theo Walcott har kun ett år igjen av kontrakten og nå retter Arsenal oppmerksomheten sin til Spania for å hente Sevilla-stjernen Jesus Navas. Den 26 år gamle landslagsspilleren har en utkjøpsklausul på 35 millioner pund, men etter det Daily Star efarer skal de sannsynligvis godta et mye lavere bud. Grei erstatter for Theo? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Få for faen fingern ut og ordne avtalen med Real og Sahin. Hører rykter om at liverpool er tilbake i det racet. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nuri Sahin har gjort helomvending, og vil nå gå til Liverpool i stedetfor Arsenal. Liverpool vil offentliggjøre overgangen i løpet av dagen, dersom alle detaljer blir avklart. Spilleren velger Liverpool foran Arsenal fordi han vet at Brendan Rodgers vil garantere ham fast plass på laget. Marca Hmm, vet ikke lenger hva man skal tro på... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Føler at dette er dratt så langt ut fra Arsenal sin side at eg frykter han ikke kommer. Jamie Sanderson skriver at Arsenal hadde forventet at Sahin gjennomførte medical på mandag men han dukket aldri opp. Navas kommer aldri. Han kan jo kronisk hjemlengsel.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Sky Sport News HD @SkySportNewsHD Laut #ssnhd Informationen wechselt Nuri Sahin auf Leihbasis zum FC Arsenal . Medizin-Check erfolgreich bestanden. In English.... Sky Sport News HD @ SkySportNewsHD According to # ssnhd information Nuri Sahin goes on loan to Arsenal. Medical check successfully passed. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det har vi jo hørt før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå