Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde du sa at han ikke skulle til arsenal jeg. Hmm, pussig.

Vel, det er mye som tyder på at Sahin vil til Arsenal. Men Liverpool er villig til å betale mest av lønna hans, det er noe RM ønsker. RM bestemmer vel over Sahin, så jeg tviler på det sterkeste at han vil komme til oss. Men heller til Liverpool.

Jeg sa bare at jeg tvilte at han skulle komme til Arsenal. Jeg sa aldri "ikke skulle", det er vel ordene dine. Så ikke putt det i munnen min.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Det er ikke like mye optimisme angående Sahin på twitter i dag.

Mr. Arsenal ‏@OsmanZtheGooner

Mourinho "It [vet ikke hva] isn't true, don't care if it's AFC, LFC or Spurs. what i expect is to close a deal soon"

"It" er rapportane som seier at Mourinho har prøvd det han kan å halde Sahin vekke frå Arsenal.

Lenke til kommentar
Theo Walcott har kun ett år igjen av kontrakten og nå retter Arsenal oppmerksomheten sin til Spania for å hente Sevilla-stjernen Jesus Navas. Den 26 år gamle landslagsspilleren har en utkjøpsklausul på 35 millioner pund, men etter det Daily Star efarer skal de sannsynligvis godta et mye lavere bud.

Grei erstatter for Theo?

Lenke til kommentar
Nuri Sahin har gjort helomvending, og vil nå gå til Liverpool i stedet

for Arsenal. Liverpool vil offentliggjøre overgangen i løpet av dagen,

dersom alle detaljer blir avklart. Spilleren velger Liverpool foran

Arsenal fordi han vet at Brendan Rodgers vil garantere ham fast plass på

laget. Marca

Hmm, vet ikke lenger hva man skal tro på...

Lenke til kommentar

Føler at dette er dratt så langt ut fra Arsenal sin side at eg frykter han ikke kommer. Jamie Sanderson skriver at Arsenal hadde forventet at Sahin gjennomførte medical på mandag men han dukket aldri opp.

Navas kommer aldri. Han kan jo kronisk hjemlengsel..

Lenke til kommentar

Sky Sport News HD ‏@SkySportNewsHD

Laut #ssnhd Informationen wechselt Nuri Sahin auf Leihbasis zum FC Arsenal . Medizin-Check erfolgreich bestanden.

In English....

Sky Sport News HD @ SkySportNewsHD

According to # ssnhd information Nuri Sahin goes on loan to Arsenal. Medical check successfully passed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...