tc47 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Ikke hat oss supportere da, mange av oss som ikke ville ha ham en gang! Er så feil å se RVP i Utd-drakten, var utrolig rart i kveld! (Har hatet RVP sterkt i flere år. Så det er en vanskelig periode for meg akkurat nå, tar nok litt tid før det blir mulig å "digge" ham.) Endret 20. august 2012 av tc47 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 En ting skal RvP ha, han har egenhendig sørget for at Arsenal-fansen ser på United som bitre rivaler igjen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ikke hat oss supportere da, mange av oss som ikke ville ha ham en gang! Er så feil å se RVP i Utd-drakten, var utrolig rart i kveld! (Har hatet RVP sterkt i flere år. Så det er en vanskelig periode for meg akkurat nå, tar nok litt tid før det blir mulig å "digge" ham.) Du er en av "the good guys" når det kommer til United supportere, men mange som gnidde det virkelig inn for å si det slik. Og det er jo ikke akkurat utypisk den vanlige Manchester United supporter. Jeg elsket han. Nå derimot så skjønner jeg som sagt hvorfor Liverpool kompisen min hatet han intenst. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ryktes at Sahin-delen har stoppet opp intill videre pga klausulkrangel. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Over natta? Lå Wenger med mobilen under dyna og tasta med Mourinho eller? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kan ha skjedd igår kveld for alt vi vet. Wenger vil ha opsjon på kjøp til riktig pris. Men eg tror ikke dealen går i vasken viss han hadde photoshoot igår. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jamie Sanderson @YoungGunsBlogTerms agreed with Nuri Sahin. Arsenal still talking details with Madrid late last night. Club had hoped to announce it by now. Tipper det er summen Arsenal må ut med får å signere han permanent etter lånet det forhandles om. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jepp. Får håpe Wenger ikke prøver å prute for mye. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Tror Wenger er for keen på Sahin til å prute vekk denne dealen, men man vet jo aldri med den mannen. Føler meg likevel ganske sikker på at Sahin er Arsenalspiller (ihvertfall på lån) innen kort tid. Ryktes forresten at City er interessert i M'Vila. Usikker på hva jeg skal tro om den overgangen nå. Håper han kommer til Arsenal, men med Arteta, Coq, Diaby og snart Frimpong som kan spille i den posisjonen er jeg ikke så sikker på at Wenger kommer til å prioritere dette. Har mer tro på at det kommer en back, ettersom Santos ikke er god nok defensivt og blir brukt mer på midten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 En del morsomme rykter ute og går nå. En sier at Sahin-dealen ikke inkludrer utkjøp (kilde random fransk journalist), mens andre sier at Sahin vil nektes tilbake til RM dersom han går til oss. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Tror ikke dere skal lese så altfor mye om dette. Sahin er nesten en Arsenal spiller pdd., men det gjenstår visstnok noen små detaljer. Hva disse detaljene er vites ikke, men hittil så er de så langt uenige. Når det gjelder M'Vila til City så skal man ikke se bort ifra at det er en backup løsning i tilfelle de ikke får fatt på de Rossi, men må si at jeg ikke skjønner kjøpet av Rodwell akkurat. Kun hentet inn fordi han er en brukbar spiller og home-grown i så fall? Edit: JamesHorncastle De Rossi says he is staying at #Roma Da er vel M'Vila aktuell for Shitty muligens.. Endret 21. august 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10060007 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ikke noe nytt. Tatt fra en artikkel på arsenal.com for noen dager siden. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 United fans need to be patient with RVP. He'll definitely come good for them. Just wait for 7 more seasons. 7 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Når det gjelder M'Vila til City så skal man ikke se bort ifra at det er en backup løsning i tilfelle de ikke får fatt på de Rossi, men må si at jeg ikke skjønner kjøpet av Rodwell akkurat. Kun hentet inn fordi han er en brukbar spiller og home-grown i så fall? Homegrown ja, også er han jo en spiller for fremtiden. Bare 21 år gammel. Men hvis de henter M'Vila eller en lignende spiller ser jeg ikke helt hvordan han skal få nok spilletid til å utvikle seg. Føler at kampen på lørdag viser at vi trenger en annen taktikk når vi møter lag som Sunderland på Emirates. Walcott må benkes, han får aldri til en dritt i de kampene. Er også keen på å se en 4-1-3-2-formasjon, med Podolski rett bak Giroud på topp, og kun 1 holdende midtbanespiller. Et eksempel med dagens tropp: Arteta Ox - Cazorla - Gervinho Podolski Giroud Hvis det kommer inn en ny DM: DM Cazorla - Arteta - Gervinho Podolski Giroud Blir for veikt å spille med 1 spiss på hjemmebane mot antatt dårligere motstand. Hvis vi får med backene opp, bytter ut Theo med en som faktisk er i stand til å utfordre 1v1, og spiller med Giroud og Podolski på topp tror jeg det kommer til å gi resultater mot lag som parkerer bussen. Endret 21. august 2012 av jlf Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Enig der, Walcott er best når kampen er mer jevn og åpen, slik at han får løpt over lengre distanser og skaffet seg fordeler pga farten sin. Mot lag som har 10 spillere på egen banehalvdel mesteparten av kampen blir han fort usynlig og til liten nytte. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det er mye som tyder på at Sahin er klar for oss nå http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2191666/Arsenal-sign-Nuri-Sahin.html?ito=feeds-newsxml http://www1.skysports.com/football/news/11670/8008360/Gunners-close-to-Sahin-deal Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det er mye som tyder på at Sahin er klar for oss nå http://www.dailymail...o=feeds-newsxml http://www1.skysport...e-to-Sahin-deal Nydelig! Liban @Happy_Gooner14Guillem Balague just said on Revista De La Liga Real Madrid are confused why arsenal haven't confirmed the Sahin deal yet. It's done. Yes! Jaja, jeg har tatt ham inn på fifa allerede Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Gleder meg til å se han i Arsenal drakten. Var fantastisk i Bundesliga et par år tilbake. Håper bare han ikke blir skadet slik han var i Real Madrid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå