Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

bbcsport_david

Arsenal close to completing Sahin deal. Season-long loan with view to permanent. Confirmation likely early next week #bbcfootball #afc #rmfc

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Ellers er M'Vila med fra start for Rennes mot Bordeaux når kampen sparkes igang om snaue 40 minutter. Ikke i London som flere folk meldte på twitter. Dog er det fortsatt en god del snakk om han, men det er tydelig at det ikke er noe konkret interesse akkurat for øyeblikket ellers hadde de ikke risikert at han skulle bli skadet mens han spilte i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler meg ganske sikker på at Sahin kommer nå.

Jamie Sanderson ‏@YoungGunsBlog

Nuri Sahin has turned down a move to Liverpool. Talks continued with Arsenal yesterday. Club hopeful it will go through soon.

Sahin deal will be a season-long loan. Arsenal will have first option to buy if Madrid opt to sell. Club also want a natural DM.

John Cross ‏@johncrossmirror

#afc Sahin will be one year loan deal. Wenger long term admirer. Diff player to Song but quality. More on @MirrorFootball later

Da gjenstår det bare å selge Arshavin til Zenit og hente in M'vila så blir eg svært fornøyd.

Lenke til kommentar

Føler meg ganske sikker på at Sahin kommer nå.

Nuri Sahin has turned down a move to Liverpool. Talks continued with Arsenal yesterday. Club hopeful it will go through soon.

Sahin deal will be a season-long loan. Arsenal will have first option to buy if Madrid opt to sell. Club also want a natural DM.

John Cross ‏@johncrossmirror

#afc Sahin will be one year loan deal. Wenger long term admirer. Diff player to Song but quality. More on @MirrorFootball later

Da gjenstår det bare å selge Arshavin til Zenit og hente in M'vila så blir eg svært fornøyd.

Syntes Arshavin hadde et godt innhopp i går. Bedre å satse på å bli kvitt Bendtner, Squillaci og Park/Chamakh fremfor han.

Lenke til kommentar

Det som er kjipt hvis vi mister Arshavin nå er at vi kun har Gervinho, Cazorla og Walcott som "naturlige" kantspillere. Arshavin gjør en grei jobb der, mens mannen du har som avatar er best bak spissen og Cazorla er best sentralt eller når han trekker inn og får diktere spillet.

Når Gervinho forsvinner til ACN så vil vi få et problem på kanten nok en gang spår jeg. Håper Miyaichi har en knallsesong med Wigan og blir hentet tilbake i så fall..

Lenke til kommentar

Chamberlain, Podolski.

Glemte selvfølgelig Chamberlain! D'uh. Ja han er helt klart veldig god på kant. Bedre enn Walcott generelt sett imho. Miyaichi hadde vært perfekt på venstrekanten dog som super-sub.

Podolski er ikke noe særlig på kanten syntes jeg. Han er på sitt beste når han kan plukke opp ballen og sette fart mot ryggende midtbane/forsvarsspillere eller når han kommer på dype løp sentralt eller løp i bakrom. Blir litt forutsigbar på kanten.

Lenke til kommentar

Podolski er ikke noe særlig på kanten syntes jeg.

Uenig. Spiller mest kant på landslaget, har bøttet inn mål der og ingenting som tyder på at han ikke kan gjøre det samme for oss. Scoret to mot Køln (ja, en var straffe), men han spilte kant i den kampen. :)

Om han er BEST på kant skal jeg ikke si, men om Arshavin drar, så er ikke det verdens undergang. Han er balle på kanten uansett. HAN burde brukes i midten, ikke kant.

Lenke til kommentar

Podolski er ikke noe særlig på kanten syntes jeg.

Uenig. Spiller mest kant på landslaget, har bøttet inn mål der og ingenting som tyder på at han ikke kan gjøre det samme for oss. Scoret to mot Køln (ja, en var straffe), men han spilte kant i den kampen. :)

Om han er BEST på kant skal jeg ikke si, men om Arshavin drar, så er ikke det verdens undergang. Han er balle på kanten uansett. HAN burde brukes i midten, ikke kant.

Spiller mest kant på landslaget, men nå som han har blitt eldre er han betydelig dårligere enn tidligere. Før var han ubestridt førstevalg, men det er han ikke pdd.

Podolski sitt andre mål i den kampen kom forøvrig når han hadde trukket sentralt inn i banen og hadde Giroud foran. Plukket opp ballen på midten la en herlig pasning til Gibbs og kom på et dypt løp inn i boksen fra sentral posisjon før han hamret den i nettet. Nettopp mitt hovedpoeng angående Podolski.. at han er bedre sentralt.

Som Payung sier også: Köln fans er enstemte om at Podolski er en langt langt bedre spiller når han får spilt sentralt. Hans beste posisjon er som sagt litt bak spissen da han ikke er så flink med ryggen mot mål. Det er derfor jeg er så spent å se på hvor han ender opp med å spille for Arsenal. Potensielt har vi en spiller som kan score 20+ mål hvis han får en ordentlig rolle i laget av Wenger. Eller så kan han ende opp som Arshavin og score 10+ mål sin første sesong (hvor han har et poeng å bevise) før han til slutt dabber av og mister selvtilliten totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...