MartinF Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Helt utrolig at vi ikke vinner denne. Sunderland skaper nada de siste 80 minuttene og vi er uheldig som ikke får med oss alle tre poengene her. Vinner United og City nå, så er vi to poeng på etterskudd allerede etter runde en... Konge! Cazorla er UTEN TVIL banens beste. Mannen kommer til å bli stor! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Jenkinson var helt fantatisk idag! Skuffende å se hvor svakt midtbanen vår var idag! Arshavin og Ramsey, sjokkende nok, kom inn og løftet laget vårt. Mer bevegelse, tempo, og pasning ved førstetouch. Diaby, Arteta og Cazorla ville for mye med ballen og dermed holdt den for lenge Og jeg savnet veggspill og gjennombruddspasning idag! Skuffende å se meget lite av det idag! Endret 18. august 2012 av Fox Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg syns det er "høl i hodet" at vi fortsetter å bruke Arshavin på kant. Han er langt bedre når han får gå mer inn i banen. Arteta spilte ALT for mye kjedelig støttepasninger bakover idag og det blir litt kjedelig utover i andreomgangen. Ellers er jeg enig med Fox, alt for lite veggspill og forsøk på gjennombrudd. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Enig med Stefan_B, Jenkinson var strålende idag. Jeg kan heller ikke huske noe annet negativt enn en feilpasning og ett dårlig innlegg. Han var strålende. Ellers synes jeg Arteta, Cazorla, Gervinho og Walcott leverte bra idag. Jeg kan allerede se at samspillet mellom Podolski og Walcott kan bli meget bra. Jeg har troa på de to sammen. Ellers synes jeg ikke vi kan forvente festfotball i første kamp med 3 nye angripere. Ganske sikker på at dette sitter bedre etter noen kamper sammen. Ellers må jeg bare nevne at jeg synes synd på eventuelle supportere av Sunderland. Herregud så nitrist det må være. Endret 18. august 2012 av -Lasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Helt utrolig at vi ikke vinner denne. Sunderland skaper nada de siste 80 minuttene og vi er uheldig som ikke får med oss alle tre poengene her. Vinner United og City nå, så er vi to poeng på etterskudd allerede etter runde en... Konge! Cazorla er UTEN TVIL banens beste. Mannen kommer til å bli stor! Cuellar BB. Står som en bauta og hindrer alle våre potensielle sjanser. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Da ble det ikke 5-0 gitt. Men men. Synes det så ganske bra ut jeg, og vi skulle jo ha satt minst ett par av sjansene. Tatt i betraktning av at det var første kamp, og tydelig mangel på kamptrening hos flertallet av spillerne, er jeg ikke så misfornøyd. Dette kommer til å ta seg opp. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Song er offisielt borte http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-agree-terms-with-barcelona-for-song Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Så den generelle oppfatning er at Jenkinson var strålende...? Har var middelmådig at best. God når han retter opp egne feil. Stor vilje og god arbeidskapasitet, men mangler bokstavelig talt alt annet. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 23 avslutninger men bare 3 på mål. Sykt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 23 avslutninger. 3 på mål. Imponerende.... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Lykke til, Alex. Jeg er redd du ikke får veldig mye spilletid der nede i Spania - men du får jo godt betalt for å sitte på benken, så. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Så den generelle oppfatning er at Jenkinson var strålende...? Har var middelmådig at best. God når han retter opp egne feil. Stor vilje og god arbeidskapasitet, men mangler bokstavelig talt alt annet. Jenkinson var vel eneste som vil holde tempo oppe og prøver å slå gjennombruddspasning, enn å holde på ballen og trikse litt til motspillerne er på sin plass igjen. Som f.eks. Diaby. Du bør hellere fokusere på ham og syte! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 23 avslutninger. 3 på mål. Imponerende.... Sånn går det når vi har absolutt ingen i stallen som kan score lenger. Kommer å bli veldig mange 1-1 kamper denne sesongen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Så den generelle oppfatning er at Jenkinson var strålende...? Har var middelmådig at best. God når han retter opp egne feil. Stor vilje og god arbeidskapasitet, men mangler bokstavelig talt alt annet. Jenkinson var vel eneste som vil holde tempo oppe og prøver å slå gjennombruddspasning, enn å holde på ballen og trikse litt til motspillerne er på sin plass igjen. Som f.eks. Diaby. Du bør hellere fokusere på ham og syte! Two wrongs don't make a right. Jenkinson var svak og jeg skjønner svært lite av argumentasjonen din. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ja, Podolski og Giroud kommer til å ende med 0 mål!=111!! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har alltid visst at Song er trøblete. Bra at Wenger setter ned foten. Men nå håper jeg vi får inn en erstatter. Skuffa over resultatet, men synes gutta viser bra kvalitet. 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Så den generelle oppfatning er at Jenkinson var strålende...? Har var middelmådig at best. God når han retter opp egne feil. Stor vilje og god arbeidskapasitet, men mangler bokstavelig talt alt annet. Jenkinson var vel eneste som vil holde tempo oppe og prøver å slå gjennombruddspasning, enn å holde på ballen og trikse litt til motspillerne er på sin plass igjen. Som f.eks. Diaby. Du bør hellere fokusere på ham og syte! Two wrongs doesn't make a right. Jenkinson var svak og jeg skjønner svært lite av argumentasjonen din. Endret 18. august 2012 av Prinz Poldi Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Drit i det, han er bare et offer dere vil så gjerne å henge ut. Vær så god. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå