Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei de spiller slik som alle lag spiller mot oss fordi de vet vi ikke klarer å bryte dem ned.

Ærlig talt så har vi til tider brukt de som rundingsbuer, men ingen av spillerene våre har vært dødelige nok. Giroud er hvertfall langt mer tilpasset spissrollen enn hva Podolski er. Skulle dog ha scoret på den sjansen..

Cazorla kommer til å få et par assists når ting begynner å sitte skikkelig.

Lenke til kommentar

Latterlig hvordan Foy gir Sunderland for den minste ting..

Cazorla og Gervinho av offensive spillere har godkjent fra meg. Samtlige forsvarspillere også syntes jeg har vært veldig gode. Midtbanen har ikke vært helt på topp til tider, men jeg syntes Arteta har vært strålende. Samspillet sitter bare ikke enda og Arteta har ikke fått frie nok tøyler rett og slett.

Stryk på Jenkinson? En av banens beste.

Hva slags gress har du røyka?

Jenkinson har tydeligvis blitt en hoggestubbe ser jeg. Gutten har vært bunnsolid i dag. Ikke tapt en jævla duell og heller ikke blitt forbigått en eneste fordømt gang. Hatt 2-3 feilpasninger og 3 gode innlegg.

Hva har du røyka?

Edit: Seff når man snakker om en spiller så har han et elendig innlegg.. :p

Endret av Stefan_B
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenkinson har tydeligvis blitt en hoggestubbe ser jeg. Gutten har vært bunnsolid i dag. Ikke tapt en jævla duell og heller ikke blitt forbigått en eneste fordømt gang. Hatt 2-3 feilpasninger og 3 gode innlegg.

Førsteomgangen hans var håpløst svak. Andreomgangen er bedre, men overhodet ikke en av banens beste.

Lenke til kommentar

Førsteomgangen hans var håpløst svak. Andreomgangen er bedre, men overhodet ikke en av banens beste.

Forklar hvordan det er håpløst svakt når han har et innlegg som nesten fører til mål, har 1 feilpasning, ikke gir bort en corner, frispark, innkast og har stålkontroll på sin side?

Hva mer kan du forvente? At han skal drible seg fra høyrebacken og alene med keeper før han banker den i krysset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...