Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ramsey inn. Da er det over Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Ramsey inn for Diaby. God start for han. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ramsey inn? Ville heller sett Arshavin nå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ramsey inn. Da er det over Har savnet deg Benbjo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 9 spillere nå. Flott... Vi har ingen plan b. Utrolig frustrerende. Vi har rett og slett ikke sjans mot disse defensive lagene. Ikke har vi noen målscorere heller Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Sunderland spiller kjedelig, huff... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Sunderland spiller kjedelig, huff... Kjedelig? Ja det er det mildt sagt.. latterlig å tenke på at folk mente Martin O'Neill hadde vært en god arvtager for Wenger. Da snakker vi destruktiv fotball. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nei de spiller slik som alle lag spiller mot oss fordi de vet vi ikke klarer å bryte dem ned. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Var halvveis opp av stolen. Der trodde jeg Giroud skulle gi oss ledelsen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nei de spiller slik som alle lag spiller mot oss fordi de vet vi ikke klarer å bryte dem ned. Ærlig talt så har vi til tider brukt de som rundingsbuer, men ingen av spillerene våre har vært dødelige nok. Giroud er hvertfall langt mer tilpasset spissrollen enn hva Podolski er. Skulle dog ha scoret på den sjansen.. Cazorla kommer til å få et par assists når ting begynner å sitte skikkelig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Santi MVP, han har vært strålende som forventet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Cazorla godkjent. Resten stryk eller tilnærmet Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Stryk på Jenkinson? En av banens beste. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Stryk på Jenkinson? En av banens beste. Hva slags gress har du røyka? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Latterlig hvordan Foy gir Sunderland for den minste ting.. Cazorla og Gervinho av offensive spillere har godkjent fra meg. Samtlige forsvarspillere også syntes jeg har vært veldig gode. Midtbanen har ikke vært helt på topp til tider, men jeg syntes Arteta har vært strålende. Samspillet sitter bare ikke enda og Arteta har ikke fått frie nok tøyler rett og slett. Stryk på Jenkinson? En av banens beste. Hva slags gress har du røyka? Jenkinson har tydeligvis blitt en hoggestubbe ser jeg. Gutten har vært bunnsolid i dag. Ikke tapt en jævla duell og heller ikke blitt forbigått en eneste fordømt gang. Hatt 2-3 feilpasninger og 3 gode innlegg. Hva har du røyka? Edit: Seff når man snakker om en spiller så har han et elendig innlegg.. Endret 18. august 2012 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 4 min? Mignolet har hvertfall brukt 10 på utspark. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jenkinson har tydeligvis blitt en hoggestubbe ser jeg. Gutten har vært bunnsolid i dag. Ikke tapt en jævla duell og heller ikke blitt forbigått en eneste fordømt gang. Hatt 2-3 feilpasninger og 3 gode innlegg. Førsteomgangen hans var håpløst svak. Andreomgangen er bedre, men overhodet ikke en av banens beste. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jenkinson har tydeligvis blitt en hoggestubbe ser jeg. Gutten har vært bunnsolid i dag. Ikke tapt en jævla duell og heller ikke blitt forbigått en eneste fordømt gang. Hatt 2-3 feilpasninger og 3 gode innlegg. Hva har du røyka? Akkurat dette jeg mener Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jenkinson har tydeligvis blitt en hoggestubbe ser jeg. Gutten har vært bunnsolid i dag. Ikke tapt en jævla duell og heller ikke blitt forbigått en eneste fordømt gang. Hatt 2-3 feilpasninger og 3 gode innlegg. Førsteomgangen hans var håpløst svak. Andreomgangen er bedre, men overhodet ikke en av banens beste. Forklar hvordan det er håpløst svakt når han har et innlegg som nesten fører til mål, har 1 feilpasning, ikke gir bort en corner, frispark, innkast og har stålkontroll på sin side? Hva mer kan du forvente? At han skal drible seg fra høyrebacken og alene med keeper før han banker den i krysset? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Svak kamp. Elendig. 2 poeng bak skjema allerede. Skjønner godt hvorfor rvp stakk når jeg ser dette. Står på stedet hvil eller går bakover sesong på sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå