Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere forresten fått med dere at TV2 har kjøpt rettighetene til Championship, FA- og ligacupen? Blir tilgjengelig via de nåværende PL-kanalene, samt TV2 Zebra, TV2 Sport og Sumo. Leeds- Wolves pågår på TV2 Zebra nå.

Liker det jævla godt. Nå gjelder det bare å snappe CL fra Viasat.

Lenke til kommentar

1. De første sesongene spilte han lite fordi han var innbytter, ikke fordi han var skadet.

2. Ingen her vet noe om hva han får i lønn

3. Snodig å kalle en type som er eldre enn seg selv som guttunge. Tar forbehold om at du faktisk er yngre da.

Er du rett og slett helt forbanna blåst i hodet? Den første sesongen han kom spilte han 41 kamper, til tross for at laget på den tida hadde Henry, Reyes, Bergkamp, Pires & Ljungberg som kunne spille i samme posisjoner.

Ingen her vet noe om hva noen får i lønn, men vi vet fremdeles alle at Eto'o drar inn £300k i uka. Hvordan vet vi det? For det blir lekket til pressen av spillere og ansatte i klubber.

Den siste kan jeg være enig i.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ikke noe. TV2 PL UK?

Kleivis: Aah, ok

På Altibox har jeg I tillegg til opptil 10 HD-kanaler, også en egen UK kanal, der studioet, ekspertene og kommentatorene er engelske. Sender vanligvis samme hovedkamper som TV2 PL HD 1. Jeg pleier å ta oppvarmingen og baksnakket på UK-kanalen.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...