Prinz Poldi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=525650 Det varmer Cesc, det varmer. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er utrolig deilig at vi har lojale spillere som Cesc. Han avfeier rykter hver eneste gang og jeg synes gutten fortjener kapteins-bindet snart. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Helt enig, men så er ikke jeg helt fan av Gallas heller.. Fikk nylig nasri-drakt i posten jeg og Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kjøpte den nye hjemmedrakta idag, Fabregas bakpå Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har bortedrakta fra forrige sesong uten trykk, men ville likt å hatt Hleb på denne.. noen som vet om en sjappe man kan sende egen drakt inn for trykking (hvor de har gamle merker)? Helst i Norge Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fotballshop kan du få gjort det på.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har bortedrakta fra forrige sesong uten trykk, men ville likt å hatt Hleb på denne.. noen som vet om en sjappe man kan sende egen drakt inn for trykking (hvor de har gamle merker)? Helst i Norge ????? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har bortedrakta fra forrige sesong uten trykk, men ville likt å hatt Hleb på denne.. noen som vet om en sjappe man kan sende egen drakt inn for trykking (hvor de har gamle merker)? Helst i Norge Hleb spiller nok ikke i Arsenal lengre, noe Nasri8 hintet til ovenfor Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vet jo det da, men jeg snakket om bortedrakta fra i fjor, og da spilte han vitterlig på Arsenal Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du jo prøve Fotballshop, på Ullevåll eller Oslo City. Dem kan vel fikse det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Du vil ha hleb sitt navn bakpå Arsenal-drakta di? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Av ren nyskjerrighet bare, hvorfor Hleb?? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kanskje fordi han har fjorårets bortedrakt ... og Hleb spilte i den i fjor ... ? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Og fordi jeg var Hleb-fanboy (selv om han sank litt i mine øyne etter han slo/bitchslappa en spiller). Likte spillestilen hans. Sterk med ballen, og tapte omtrent aldri en duell (på flere av frisparka dømt mot ham kunne man i ettertid se at han faktisk var på ballen), var bare litt svak på avslutninger, eller liten vilje til å avslutte selv. Er vel det samme som gjorde meg til Hleb-fanboy i fjor som i år gjør at jeg legger sjela mi i Nasris hender Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 FYI Fotballshop trykker kun på nye\ ubrukte drakter. Dette av hensyn til hygiene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Theo scoret sitt første mål for England mot Kroatia. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 og et til ... bare å kjøre på nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Theo bæder helt nå ass. Vi får håpe han fortsetter denne formen mot Blackburn. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Walcott har vært veldig god og holder han denne formen mot Blackburn vinner vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå