archongamer Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Jeg tror Arsenal ville vært åpne for litt pruting om det kunne hindret han i å gå til United og heller ut av landet. De har selvsagt visst godt hvilke reaksjoner som ville komme, og sikkert jobbet for at dette ikke skulle skje. Men om det stemmer som man leser at RvP allerede i vinter begynte å flørte med United, og at han sa allerede da Fabregas dro at han bare ble ett år til før han ville dra til de så var det vel ikke så mye klubben kunne gjøre. Det er en ære å skrive under for Manchester United. Jeg ser fram til å følge i fotsporene til mange store spisser, til å bidra med erfaring og til å hjelpe laget med å kjempe om de gjeveste trofeene. Jeg kan knapt vente med å spille, sier van Persie selv. Endret 17. august 2012 av archongamer Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Cheik M'Bengue (venstreback i Toulouse) i Gunners' søkelys. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Some players like Song have little knocks. We will see about them today. Ja ikke sant? Farvel Song. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Ut i fra hva Wenger sier nå, så virker det som om han mener at Song ikke behøver å erstattes, og at han allerede har spillere som kan fylle tomrommet. Mulig han har rett, han har utvilsomt bedre oversikt over kvaliteten på spillerne sine enn jeg har - men jeg må si at jeg hadde vært betydelig tryggere hvis vi likevel hadde hentet inn en "proven and tested" midtbaneanker - gjerne et stort navn også. Det er rart med det; et stort navn gjør godt for nervøsiteten både blant supportere og spillere, og pengene det koster kan være en god investering uansett om vi allerede har spillere som er "nesten like god" eller " snart like god" ... Jeg er ikke særlig nervøs for kvaliteten i angrep. Men forsvaret er jeg nervøs for, særlig på kantene (i Sagna's fravær) og den defensive delen av midtbanen. Endret 17. august 2012 av thomit Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hadde heller solgt RvP for litt mindre til utlandet, enn solgt RvP for topp-pris til en konkurrent. Ditto det samme, men nå var det visstnok slik at van Persie ikke ville til noen av de interesserte klubbene i utlandet (som egentlig bare var Juventus. PSG kan ha vært interesserte dog). Så da hadde klubben ikke et valg egentlig. Some players like Song have little knocks. We will see about them today. Ja ikke sant? Farvel Song. Min tankegang også.. faen ta.. 1 dag igjen til sesongstarten og laget er fortsatt "unsettled" med et nylig salg av van Persie og trolig også Song. Samtidig som at Walcott fortsatt ikke har signert den fordømte kontrakten sin heller.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) In the pre match press conference, Wenger just stated that koscielny and Oxlade- Chamberlain are out for this match, Cazorla and Walcott are still to be assessed Tipper Caz or Theo benkes og kommer innpå 60-70 min når vi ligger under. ---------Szczesny-------- -Jenkinson-Mert-Verm-Gibbs- ------Diaby----Arteta----- -----------Ramsey-------- -Gervinho---Chamakh---Arshavin benk: Flappy, Djourou, Yennarus, Coq, Giroud, Poldi, Santos Endret 17. august 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Podolski starter garantert. Arshavin fikk barn på tirsdag så tror ikke han blir med i troppen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Wilshere er offisielt nummer 10. Podolski er nummer 9. Cazorla er nummer 19 og Park er nå nummer 30. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Podolski vil starte på lørdag ja. Alle ting peker mot det.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Long live Jack 10. Herlig det. Må være litt av en bummer å være Park nå, haha. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ingenting som tyder på at Song blir i Arsenal... FAEN jeg er lei av å gi bort klassespillere dager før serien starter! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ja, det er latterlig. I tillegg har de nye bare spilt en treningskamp sammen. RvP befinner seg for øvrig i samme liga som Cashley. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ingenting som tyder på at Song blir i Arsenal... FAEN jeg er lei av å gi bort klassespillere dager før serien starter! Det som er verst er at Wenger tilsynelatende mener vi kan erstatte han med en spiller innad i klubben. Diaby? Vel.. hadde han bare klart å holde seg skadefri så muligens. Vedder på at vi ender opp med et Cesc/Ramsey scenario der vi sliter hele sesongen og ender opp et år senere ved å kjøpe en ny spiller. I Cesc/Ramsey tilfellet så er det snakk om Cazorla. Forsvinner Song så trenger vi en ny spiller. M'Vila? Ja takk. Meget god spiller som vil tillate Arteta til å få litt mer kreativ frihet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Men hvor sannsynlig er det at vi henter M'vila viss Song skal vekk pga dårlig oppførsel? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Forsvinner Song, så MÅ han erstattes. Enig med M’Vila. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Som sagt, vi bør bytte klubb nå. Arsenal har blitt en vits! Styret og Wenger er tilsammen ÈN STOR VITS! Endret 17. august 2012 av Fox 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Torstein Skrevet 17. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2012 Som sagt, vi bør bytte klubb nå. Høres ut som noe van Persie kunne gjort.. 12 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvor troverdig er det at Wenger mener M`Villa sin oppførsel er et problem? Er dette et twitter rykte, eller noe Wenger faktisk har sagt offentlig? Uanset, jeg håper og tror klubben nå jobber i kulissene med en erstatter for Song og en back. Jeg tror ikke vi har sett alle nye på Emirates enda, men redd det nå blir stresshandlet i stedet for å ta kloke og overveide valg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Tar heller Capoue enn M'Villa. Sistnevnte har vært søppel i et år ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå