Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Ingen hemmelighet at Sahin hadde Arsenal som førstepri. Og nå som RvP har horet seg til United så åpner det økomisk for arsenal(lønninger osv) med et bedre bud på spilleren. Da vil jeg tro han velger Arsenal foran Liverpool. Samt Liverpool kjøpte en ving tidligere idag kan gi indikasjoner på at han ikke kommer til oss. Mike Jefferies @mikejefferiesL4Sorry to be the bearer of bad news but Sahin wants to join AFC. Has given them til Monday to make a deal or he'll join LFC. We're 2nd choice (Jeg tror på alt jeg leser på twitter) Endret 16. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Vel, det er mye som tyder på at Sahin vil til Arsenal. Men Liverpool er villig til å betale mest av lønna hans, det er noe RM ønsker. RM bestemmer vel over Sahin, så jeg tviler på det sterkeste at han vil komme til oss. Men heller til Liverpool. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Graham Hunter har snakket på irsk radio om RvP i dag. John Woods @woodysirish very interesting listening to Graham Hunter on off the ball on Irish radio - especially for the Wenger bashers.. He said Van Persie (cont.) told Fabregas when he was leaving,'delighted for the captaincy,but i'm giving 1 more year,if no trophy's i'm off" and that united (cont.) started getting phone calls about 7-8 months ago tellin them,that he was leaving in the summer and he wanted to join them..... Grahan Hunter also said that as a man and a player no better than Cazorla "real leader,who solves problems on and off pitch" http://media.newstalk.ie/listenback/22/thursday/3/?uniqueID=405786 Den aktuelle biten starter rundt 31 min. Endret 16. august 2012 av Atald Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Kritikken i denne artikkelen fra tidligere i år kommer garantert fra RvP direkte. Helt uaktuelt å beholde han, og jeg er glad United bet. £22,5m (+£1,5m) er ikke verst for Arsenals del. Endret 16. august 2012 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Yq2TgiewEzA&feature=player_embedded Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 He ehe he eh. Tøffe småunger. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Smrt å brenne drakta. Man gjør et sterkere inntrykk hvis man først klipper ut navnet og nummeret for deretter å brenne det. Man skal ikke brenne hele jævla drakta.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Eller så kan man faktisk fjerne det uten å ødelegge drakten. Endret 17. august 2012 av Atald Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Eller så kan man faktisk fjerne det uten å ødelegge drakten. Really? For hvis du vet hvordan så fortell meg, for jeg har en flott man utd drakt med Tevez bakpå! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det vil jeg gjerne vite også. Tips? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 eHow: How to Remove Lettering From Football Shirts Eventuelt, så kan sikkert en lokal forhandler (din lokale fotballklubb) gjøre dette for en liten sum. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Vermaelen er vår nye kaptein, Arteta visekaptein. Støtter det valget. Wenger hinter også til at Song kan gå. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 ...og til at Sahin kan komme. Jeg er fornøyd med Vermaelen som kaptein, enda jeg hadde helst sett at Arteta ble det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Eller så kan man faktisk fjerne det uten å ødelegge drakten. Really? For hvis du vet hvordan så fortell meg, for jeg har en flott man utd drakt med Tevez bakpå! http://walex.tumblr.com/post/29505194811/how-to-remove-felt-lettering-from-epl-shirts 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Eller så kan man faktisk fjerne det uten å ødelegge drakten. Really? For hvis du vet hvordan så fortell meg, for jeg har en flott man utd drakt med Tevez bakpå! http://walex.tumblr....from-epl-shirts Det ser liksom ikke like tøft ut å varme strykejernet og dra av bokstavene 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ser Wenger har uttalt at han prøvde å selge van Persie til PSG. I tillegg var Juventus interessert. Men utenom det var det ingen andre toppklubber i Europa som viste interesse for van Persie, selv om alle visste han ville bort. Er dette på grunn av de ekstreme lønnskravene hans? Syke greier. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg ser vel lønnskravene hans som grunnen til at det var så laber interesse for han rundt i Europa. En spiller som viste det RvP viste i fjor burde jo vært ønsket av langt flere enn de som meldte sin interesse. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg ser vel lønnskravene hans som grunnen til at det var så laber interesse for han rundt i Europa. En spiller som viste det RvP viste i fjor burde jo vært ønsket av langt flere enn de som meldte sin interesse. Det er vel ikke bare lønnskrava, men også det at alle veit at Arsenal er harde å forhandle med, og at de ikke vil betale 20 mill + for en spiller med grått hår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hadde heller solgt RvP for litt mindre til utlandet, enn solgt RvP for topp-pris til en konkurrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå