Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Tror ingen her inne noensinne har tenkt på Campbell som en lojal fotballspiller mtp historien hans. Tror heller ikke at noen i Utd leiren kommer til å være dumme nok til å tro noe slikt om RvP. Fotballsupportere er og blir hyklere over hele fjøla. Jeg er klar over at vist noe slikt skjer, feks vist vi hadde signert Bale eller Cleverley, så hadde jeg feira vist signeringa var i en positiv retning for klubben. Jeg vet at jeg hater RvP for akkurat det samme, men det er noe helt annet på et personlig nivå når noen stikker til deg istedenfor i fra deg.

Jeg vet veldig godt at jeg er en hykler men det er en veldig stor del av en fotballsupporters hverdag. Feks når jeg hater klubber som City og Chelsea for deres enorme pengebruk som kommer av penger de ikke tjener selv mens Arsenal er en av verdens rikeste klubber. (Ikke det at den situasjonen er svart og hvitt og jeg regner med at de fleste her inne forstår forskjellen mellom Arsenal og oljeklubbene. Men det er fremdeles litt hyklerisk.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi kommer til å klare oss kjempefint uten RvP, viser bare hvor vi hadde han. Vi støttet han mens han var skadet, men når han for engang skyld har en bra sesong, så stikker han fra klubben.

Han kommer ikke til å bli likt av meg lenger, håper han blir den nye Berbatov i Man U.

Lenke til kommentar

Hva er statusen til Wilshere, noen som vet? Har ikke hørt noe fra snørrhvalpen etter at han sluttet å klage over dommeravgjørelser på twitter.

Ute i 2-3mnd til. Så skal han få matchfitness etc. Tviler på at vi får se ham i år for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Han kommer ikke til å bli likt av meg lenger, håper han blir den nye Berbatov i Man U.

Håper de får en troféløs vår - SAF går av, og inn kommer Allardyce. Etter enda en dårlig sesong ender han opp i Galatasaray, mens vi løfter gull på gull.

Wilshere er nok ute til i hvert fall oktober.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Og nok en gang får man bekreftet hvordan United kjøper seg til suksess, de er og har helt siden CL kom i bildet vært den største kjøpeklubben av alle bortsett fra de pengedopa klubbene som Chelsea og City. Det er godt å se at folk etterhvert våkner opp og ser at det er de største klubbene som ødelegger denne idretten vi alle liker så godt å følge med på. Jeg har stor respekt for individene bak Uniteds suksess de siste 20 årene men foretaket MANU er det eneste som lever opp til kallenavnet på den "klubben" der.

2003-2012:

Nett Spend 03/04 - 12/13: Purchased Gross - Sold - Nett - Per Season
4 Tottenham         £326,400,000 - £220,250,000 - £106,150,000 - £10,615,000
5 Manchester United £335,350,000 - £234,850,000 - £100,500,000 - £10,050,000

Suger ikke virkeligheten av og til?

Endret av PSV
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kunne du ha linket hele tabellen PSV? Bra comeback btw!

Transfer League: League Table 2003 to Date

Arsenal er forøvrig en veldrevet bedrift.

Arsenal er eneste toppklubb som har gått i pluss når det gjelder spillerkjøp/salg, men ikke så rart mtp alle gode spillere vi har solgt de siste årene. Og ikke hentet inn noen store navn når vi har solgt store navn.

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Oscar var visst 25m Euro, ikke pund og. Så den siden kan gi en viss indikator, men den er vel for det meste basert på ryktede overgangssummer. Hvem vet hvordan det egentlig er.

Hadde dere seriøst en spiller som het Tom Cruise? Awesome.

Syklisten Jack Bauer er langt mer awesome, imo! :p

Ikke dum den heller. :p

Lenke til kommentar
Og nok en gang får man bekreftet hvordan United kjøper seg til suksess, de er og har helt siden CL kom i bildet vært den største kjøpeklubben av alle bortsett fra de pengedopa klubbene som Chelsea og City. Det er godt å se at folk etterhvert våkner opp og ser at det er de største klubbene som ødelegger denne idretten vi alle liker så godt å følge med på. Jeg har stor respekt for individene bak Uniteds suksess de siste 20 årene men foretaket MANU er det eneste som lever opp til kallenavnet på den "klubben" der.

2003-2012:

Nett Spend 03/04 - 12/13: Purchased Gross - Sold - Nett - Per Season
4 Tottenham		 £326,400,000 - £220,250,000 - £106,150,000 - £10,615,000
5 Manchester United £335,350,000 - £234,850,000 - £100,500,000 - £10,050,000

Suger ikke virkeligheten av og til?

Jeg antar at den gjør det når man ikke kan lese.

Når det er sagt misser du poenget fullstendig, det er helt irrelevant hva en klubb som Spurs har brukt på overgangssummer, hva med sign-on-fees og lønn f.eks? Du er klar over at United i fjor brukte det dobbelte av Spurs lønnsbudsjett bare i overgangssummer? (mulig det var året før eller et annet år)

Poenget er uansett klinkende klart, CL spesielt, men også PL, har ødelagt fotballen og en de største drivkreftene bak dette er fotballens svar på Coca Cola og Mc Donalds: MANU.

Og ja det er kanskje hakk i plata men jeg synes MANU-supporterene trenger å minnes på hva slags firma det er de holder med. De er det fuckings damplokomotivet som startet og holder hele denne sulamitten i gang.

PS: Er det noe man burde berømme Spurs for så er det jo deres måte å drive business på, hvordan er det negativt at en klubb som stort sett har vært uten CL siden dets inntog konstant figurerer blandt verdens mest økonomisk veldrevne klubber? Uansett, Spurs som alle andre klubber har vært pokka nødt å hive seg på dette godstoget, hvordan skulle de ellers konkurrere?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Lønna til RvP i ManU vil komme opp i noe sånt som 40 millioner pund, for en 4 års kontrakt. Altså har ManU handlet en 29 år gammel skadeutsatt spiss til en utgift på over 60 millioner pund. En spiller som har hatt 1 glimrende sesong av 8.

Si meg, har SirAlex begynt å bli en smule senil?

Eller er det rett og slett at Fergie og ledelsen i ManU er blit helt blinde i sin vemmelse over at Man City er bedre enn dem? Uansett kan Arsenal fryde seg.

Denne overgangen er ikke en klar seier for ManU over Arsenal. Langt der i fra, og snarere tvert i mot - at vi lokket såpass mye penger ut fra en klubb som det sies har problemer med å betale gjelda si, er glimrende business av Gizadis og Wenger.

Alt dette hadde stilt seg annerledes hvis RvP hadde hatt 2 år igjen av kontrakten. Men det hadde han ikke. Da var det ikke annet valg. Og til syvende og sist tror jeg denne handelen vil tjene Arsenal i det lange løp. Og vil bli et spøkelse for ManU. Verditapet på RvP løper fort nå, fortere enn en brukt laptop.

Sånn, ferdig med RvP. Gleder meg til å se hva det nye Arsenal kan få til i denne sesongen - selv om jeg mener det behøves et par forsterkninger til for at det skal være håp om å utfordre ManC, ManU og Chelsea. Særlig hvis Song forsvinner.

Edit: Foresten - det ryktes jo litt hva RvP skal ha forlangt av Arsenal i en eventuell ny kontrakt med dem - og hvis bare halvparten er riktig, så er det hysteriskt helt på jordet. Vi skal være glad for at Wenger ikke løste ham fra kontrakten øyeblikkelig og tuppet ham i ræva ut døra, når dette ble presentert for ham.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
Ikke for å blusse opp diskusjonen (eller at det har noe å si egentlig), men tabellen på linken din viser jo at Manchester U har brukt mer penger enn Tottenham ?

Netto er en fin bil. Jeg tror man lærer om det i 5.klasse eller noe slikt.

Forøvrig tviler jeg på at noen United-fans er uenig med deg thomit, RvP er et gamblingsprosjekt, som kan slå ut begge veier. Får vi en spiss som putter 20+ i ligaen i to-tre sesonger så skal vi være fornøyde, blir han skadet, not so much.

Red.: Forumet posta før jeg er ferdig.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Ikke for å blusse opp diskusjonen (eller at det har noe å si egentlig), men tabellen på linken din viser jo at Manchester U har brukt mer penger enn Tottenham ?

Netto er en fin bil. Jeg tror man lærer om det i 5.klasse eller noe slikt.

Red.: Forumet posta før jeg er ferdig.

Vel jeg strøk i matte, så forklar meg gjerne ut i fra tabellen hvordan Tottenham har brukt mer penger.

Lenke til kommentar

Du er jo litt morsom også :)

Tottenham supporter du sa du var?

Stats_top-spenders2.jpg

Edit: Whooops, så ikke at argumentet allerede var brukt lenger oppe. Men jeg lar den stå, ettersom alle lagene står her fra og med 92 til 2010.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...