Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Han ble jo aldri tilbudt en kontrakt står det da der?! Robin må få være uenig med veien videre og forrige sesong og fortsatt bli satt pris på. Tydeligvis ikke.

 

thomit: For all del, økonomisk sett kommer vi ekstremt bra ut av denne handelen. Sportslig, not so much. Jeg tror hele saken kunne vært unngått.

 

Sånn jeg leser det, så ble det ikke lagt fram et formelt forslag, fordi RvP aldri ga uttrykk for at han ville bli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Podolski er uten tvil best bak spissen eller som midtspis.. På kanten får han bare brukt et par av ferdighetene..

 

This. Tror han blir litt for ensom på topp som spiss for oss, men som "hengende" spiss eller offensiv midtbane hadde han vært ypperlig. Andremålet hans mot Köln kom mens han spilte i denne posisjonen og det var et herlig mål for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Han ble jo aldri tilbudt en kontrakt står det da der?! Robin må få være uenig med veien videre og forrige sesong og fortsatt bli satt pris på. Tydeligvis ikke.

 

thomit: For all del, økonomisk sett kommer vi ekstremt bra ut av denne handelen. Sportslig, not so much. Jeg tror hele saken kunne vært unngått.

 

Sånn jeg leser det, så ble det ikke lagt fram et formelt forslag, fordi RvP aldri ga uttrykk for at han ville bli.

 

Tipper dette er sant. Men jeg syns likevel det er litt merkverdig at Arsenal og RvP var uenige om veien videre etter at Arsenal hadde kjøpt to kvalitetsforsterkninger. Hva ønsket RvP seg? Messi og Sundgot?

Lenke til kommentar

Sånn jeg leser det, så ble det ikke lagt fram et formelt forslag, fordi RvP aldri ga uttrykk for at han ville bli.

 

For meg så virker det som RvP var klar for å diskutere kontrakt etter sesongslutt, men etter Robin ga uttrykk for at han ikke likte veien videre og det som er nevnt i den artikkelen, så kom det aldri noe kontraktsforslag på bordet. Har null tro på at RvP ønsket seg bort umiddelbart. Men nå er han long gone, så vi skal være fornøyd med det vi fikk for han.

Lenke til kommentar

Han ble jo aldri tilbudt en kontrakt står det da der?! Robin må få være uenig med veien videre og forrige sesong og fortsatt bli satt pris på. Tydeligvis ikke.

 

thomit: For all del, økonomisk sett kommer vi ekstremt bra ut av denne handelen. Sportslig, not so much. Jeg tror hele saken kunne vært unngått.

 

Han ble jo selfølgelig tilbudt kontrakt, flere ganger - men ikke etter at han selv sa at han ikke ville forlenge. Han var ikke enig med sjefen om fremtidsplanene heller, står det jo. Hvis han hadde skiftet mening etter sommerens innkjøp, så skal det være spilleren som går til klubben og sier først unnskyld, og at nå ser det bedre ut, og jeg har ombestemt meg - og så bedt om ny kontrakt. Det gjorde han ikke. Wenger viser at han ikke finner seg i sånn slingring lenger, og godtar ikke at klubben blir holdt som gissel av en spiller.

Det er sånn jeg leser det. Og så må man selvsagt ta alle mulige forbehold om korrektheten i den artikkelen.

Lenke til kommentar

Sånn jeg leser det, så ble det ikke lagt fram et formelt forslag, fordi RvP aldri ga uttrykk for at han ville bli.

 

For meg så virker det som RvP var klar for å diskutere kontrakt etter sesongslutt, men etter Robin ga uttrykk for at han ikke likte veien videre og det som er nevnt i den artikkelen, så kom det aldri noe kontraktsforslag på bordet. Har null tro på at RvP ønsket seg bort umiddelbart. Men nå er han long gone, så vi skal være fornøyd med det vi fikk for han.

 

Tviler på at Wenger lot han gå av prinsipp.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være forbanna på Wenger i denne situasjonen? Det er faktisk helt utrolig. RvP kunne vært Messi, Maradonna, Zidane og Beckenbauer i en og samme pakke, jeg ville fremdeles aldri hatt det pakket i klubben noensinne igjen. Rett etter han slapp statementen sin har han vært ute for min del. Det at han går til Utd gjør tinga mye verre, men fyren ville jeg aldri hatt uansett.

 

Jeg er klar over at moderne fotball handler mer om å dolke folke i ryggen framfor lojalitet, men jeg liker i det minste å tro at det finnes noe, selv om det bare er en løgn. Det at RvP løy til oss, skrev til oss som om vi var barn og gjorde omtrent alt i hele verden for å presse seg ut av klubben i sommer for å gå til Utd er ille. Det hadde vært ille uansett hvem faen det hadde vært. Men det er ekstra ille når det er en spiller vi har bært på ryggen vår i 7,5 år før han endelig kunne gi noe igjen. Og i hele den tiden så har vi aldri sukket og ønsket han vekk eller vist noen tegn til at han ikke var velkommen her. Tvert i mot. Vi elska fyren, selv når han ikke gav oss en grunn for det, annet enn et innhopp eller to. Det føles som om vi har vært i et forhold med en narkoman i alle evigheter og beskytta hun for verden til hun ble clean, for at så hun stikker avsted med den jævligste kuken av alle og lar deg ligge igjen alene. Robin er tusen ganger verre enn Cashley og alle de andre horene for min del.

 

Tror uansett at vi er forsterka i dette vinduet såframt Song ikke går uten en erstatter. Podolski, Giroud og Cazorla tar jeg over RvP hver eneste dag i uka.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

RVP har jeg alltid hatet. Syk fotballspiller men ekkel person, det sa jeg flere år siden. Han er rett og slett ekkel. Og nå har vi ham. Æsj. tenker jeg bare.

 

Song ut av PL hadde vært utrolig trist. En av favorittspillerne mine i PL som ikke spiller for Utd. Helvete!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Cazorla med 90 min og lang reise hjem. Ser neppe han i helgen da...

 

Trolig ikke. Jævlig irriterende.. helvete heller.

 

Blir vel dette laget da: (hvis jeg fikk sette opp laget selvfølgelig :p). Spillere i parents er grunnet skader o.l., eller i Song sitt tilfelle om han er Arsenal spiller eller ikke..

 

Szczesny

 

Jenkinson - Koscielny (Mertesacker) - Vermaelen - Gibbs

 

Song (Diaby) - Arteta (Coquelin/Diaby)

 

Walcott - Podolski - Gervinho

 

Giroud

 

RVP har jeg alltid hatet. Syk fotballspiller men ekkel person, det sa jeg flere år siden. Han er rett og slett ekkel. Og nå har vi ham. Æsj. tenker jeg bare.

Song ut av PL hadde vært utrolig trist. En av favorittspillerne mine i PL som ikke spiller for Utd. Helvete!

 

Din forkjærlighet til Song er ikke noe nytt. Vi har delt den ganske lenge vi to!

 

Lurer også på om Song sin "forkastelige" oppførsel den siste tiden har kommet etter at Wenger fortalte van Persie at han kom til å forsvinne..

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Ganske enig i det laget ditt, men Arteta er vel ikke klar? Diaby starter nok, noe jeg ikke har noe problem med, egentlig. Er skadefri for øyeblikket, og burde fungere sånn helt ok mot Sunderland.

 

Derfor parentes rundt Diaby/Coquelin som i så fall må steppe inn. Er visstnok ikke en alvorlig skade på Arteta. Ble bare spart mot Köln.

 

Er uansett litt usikker på Arteta. Syntes han har vært svak under preseason..

Lenke til kommentar

Er uansett litt usikker på Arteta. Syntes han har vært svak under preseason..

 

Nå var det ve likke veldig mange som fikk ståkarakter på Asia-turneen, så det ser jeg ikke på som noe megastort problem. Ellers syns jeg Ox fortjener å starte. Han har vært blant de bedre i preseason etter min mening. Greit han er bare 19 (Vi glemte å gratulere han i går...), men er man god nok, så bør man spille.

Lenke til kommentar

Men hvorfor virker det som at Song skal dra nå putselig? Har jo bare vært rykter så lenge, hva har forandret seg nå?

 

Har visstnok oppført seg "forkastelig" den siste tida og har fått beskjed av Wenger om at han kan dra. Skal være snakk om at han har gjort opprør etter at vi mistet van Persie, men det er bare spekulasjoner.

 

Uansett så virker det som om min favoritt er på vei ut.. :wallbash::realmad:

 

Er uansett litt usikker på Arteta. Syntes han har vært svak under preseason..

 

Nå var det ve likke veldig mange som fikk ståkarakter på Asia-turneen, så det ser jeg ikke på som noe megastort problem. Ellers syns jeg Ox fortjener å starte. Han har vært blant de bedre i preseason etter min mening. Greit han er bare 19 (Vi glemte å gratulere han i går...), men er man god nok, så bør man spille.

 

Neida sant nok det, men syntes det fortsatt var veldig svakt at han. Usedvanlig dårlig i pasningsspillet..

 

Når det kommer til Chamberlain så syntes jeg han mangler litt på sluttprodukt o.l. fortsatt. Han gjør også noen dårlige valg innimellom. Syntes det er best om han starter på benken, men hvis Giroud ikke er klar eller Walcott f.eks. så er han den første som starter som ikke er nevnt i min oppstilling hvertfall.

Lenke til kommentar

Ah, det høres rart ut da, hadde ikke sett for meg Song oppføre seg på den måten!

 

Anyways;

 

All three offers fell short of Arsenal's valuation - they were reluctant to enter formal negotiations until a bid exceeded £20m, and hoped to hold out for £25-30m.

 

"United, City and Juventus increased their offers but, of the three, United were the only side Van Persie would consider joining."

 

Rart at han digger oss så jævlig mye da.

 

Forresten:

 

Past transfer dealings

Transfers between Arsenal and Man Utd are rare - Viv Anderson was the last to make the move, in 1987, although Mikael Silvestre did go in the other direction in 2008.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Temmelig kvalmt at van Persie rett og slett ville til et annet lag i samme liga. Det er seriøst utilgivelig.

 

Nå er det litt forskjell i kvalitet på Viv Anderson og Silvestre for å si det sånn! :p før Anderson gikk også Frank Stapleton til dere også. Var vel i 81 tror jeg. Stapleton var stor på den tida for å si det sånn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var imponert av Sol Campbell da han spilte for Tottenham. Og jeg hatet ham ikke. Jeg var like imponert over Sol Campbell da han spilte for oss. Hatet han ikke da heller.

Sorry, jeg henger ikke med på den der dobbeltmoralismen som enkelte her synes er midt i blinken :)

 

Godt å se en person her inne som har såpass karakter, til alle dere andre kan jeg bare si at dere fikk ihvertfall penger for deres Judas. Karma's a bitch.

 

Og nok en gang får man bekreftet hvordan United kjøper seg til suksess, de er og har helt siden CL kom i bildet vært den største kjøpeklubben av alle bortsett fra de pengedopa klubbene som Chelsea og City. Det er godt å se at folk etterhvert våkner opp og ser at det er de største klubbene som ødelegger denne idretten vi alle liker så godt å følge med på. Jeg har stor respekt for individene bak Uniteds suksess de siste 20 årene men foretaket MANU er det eneste som lever opp til kallenavnet på den "klubben" der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...