Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Er så oppgitt over RvP at eg ikkje veit kva eg skal gjere. Han gjekk faktisk til ManUtd, ufatteleg nok. Ser dessverre ingen som kan hamle opp med dei i år. Tapte serien på målforskjell i fjor, og no har dei fått RvP, Kagawa og Vidic tilbake. Blir ein deprimerande sesong.

 

Llorente til Juve for £27mill. Kunne dei ikkje berre gitt oss det for RvP? Hadde gjort kvardagen min mykje lettare!

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper van Persie ikke ville til Juventus. Eller at Juventus ikke var villige til å tilby nok penger for han grunnet alder og historikk. Kan også ha vært at van Persie ville ha skyhøy lønning.

 

Uansett: Hadde aldri noe tro på at Llorente kom. Skulle gjerne sett en skikkelig midtbanespiller komme inn hvis Song dro. Pluss en backup for Sagna og en backup for Szczesny. Syntes også vi mangler skikkelig backup bak Podolski og Giroud.

Lenke til kommentar

Det Wenger sa på fransk tv, om at han allerede har erstatterne, synes jeg vi skal ta med en liten klype salt. Vi veit at Wenger er en utrolig dyktig forhandler, og det å si at vi er på utkikk etter en erstatning, ville vært å skyte prisen på denne eventuelle erstatteren langt opp. Jeg sier ikke at det garantert kommer inn en erstatter - men tenk virkelig etter: Dersom Wenger planlegger å kjøpe for de pengene vi får inn, tror dere virkelig han ville ha innrømma det?

Lenke til kommentar

http://www.bbc.co.uk...otball/19179833

 

Bra artikkel som oppsummerer litt hva som skjedde med RvP i sommer.

 

Llorente til Juventus var tull, visstnok.

 

Jeg så den der. Hvis det som står der er korrekt, må jeg bare si at jeg applauderer Wenger's behandling av hele saken. Han fikk tydeligvis nok av mnja og tja, og han gjør absolutt riktig å ikke ta med RvP i sine fremtidsplaner. Og skaffet så høy sum som mulig. Bravo!

Lenke til kommentar
It is understood Arsenal were willing to make Van Persie their highest paid player ever, but never actually offered him a new contract.

 

But Wenger pulled him aside shortly before Sunday's friendly victory over Cologne, told him he would be sold if a deal could be reached and informed the Dutchman he was no longer part of his plans.

 

Seriøst, jeg blir forbanna. Helvette Wenger.

Lenke til kommentar
It is understood Arsenal were willing to make Van Persie their highest paid player ever, but never actually offered him a new contract.

 

But Wenger pulled him aside shortly before Sunday's friendly victory over Cologne, told him he would be sold if a deal could be reached and informed the Dutchman he was no longer part of his plans.

 

Seriøst, jeg blir forbanna. Helvette Wenger.

 

Veldig uenig. Helt riktig av Wenger å sette skapet på plass.

Lenke til kommentar

Ingen spiller er større enn klubben, og ingen spiller er heller større enn sjefen. Alternativet var å ha en spiller gjennom neste sesong, som helst vil være i en annen klubb, og som så ville gått helt vederlagsfritt neste sommer. Eller til en latterlig lav sum i januarvinduet. Så kan man gjerne si at det hadde vært bedre å selge ham til nedsatt pris til Juve, men det er jo tydelig at RvP ikke ville. Og at Juve heller ikke har råd til den totale summen, når man regner inn RvP's lønnskrav. Og ikke til ManCity heller. Så hva er da egentlig alternativet? Vil du virkelig bare ha ham i stallen til neste overgangsvindu? Han har jo tydelig mistet troen på Arsenal, til tross for nyinnkjøpene - og da er han ikke lenger en spiller å satse på, ganske enkelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han ble jo aldri tilbudt en kontrakt står det da der?! Robin må få være uenig med veien videre og forrige sesong og fortsatt bli satt pris på. Tydeligvis ikke.

 

thomit: For all del, økonomisk sett kommer vi ekstremt bra ut av denne handelen. Sportslig, not so much. Jeg tror hele saken kunne vært unngått.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...