Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Nå går rvp til United. Dersom song går til Barca, mener dere Arsenal-supportere at dere har sterkt nok lag til å kvalifisere til neste års Champions league?

Som liverpool-supporter ser eg ikke at det skjer, men eg føler med dere gooners. Det måtte vært bedre å selge han til en hvilken som helst klubb i et annet land, enn å selge han til United.

Men det virker som det er det som er strategien i klubben, selge de beste til de største konkurrentene.

 

Men walcott kan dere ha for min del, god på sine beste dager, men for mye på sykestua.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen sjans. Det må flere forsterkninger til for at vi skal være i nærheten. Vi trengte fra før en defensiv midtbanespiller, i tillegg til en venstreback og en høyreback. Helst også en keeper.

 

Nå trenger vi altså en verdensstjerne som skal erstatte Song, men jeg tror at Wenger erstatter innad via Coquelin og Eastmond, samt Frimpong hvis han noen gang får friske knær. Championship kvalitet på det beste de gutta der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå går rvp til United. Dersom song går til Barca, mener dere Arsenal-supportere at dere har sterkt nok lag til å kvalifisere til neste års Champions league?

Som liverpool-supporter ser eg ikke at det skjer, men eg føler med dere gooners. Det måtte vært bedre å selge han til en hvilken som helst klubb i et annet land, enn å selge han til United.

Men det virker som det er det som er strategien i klubben, selge de beste til de største konkurrentene.

 

Men walcott kan dere ha for min del, god på sine beste dager, men for mye på sykestua.

 

Vi skal hvertfall virkelig slite for topp 4. Håper vi henter inn en DM hvertfall. Blir håpløst å satse på Coquelin denne sesongen eller Diaby. Vi må ha inn en skikkelig erstatter der.

 

Når det gjelder Walcott så har han ikke vært så veldig mye skadet de siste to sesongene. Forhåpentligvis så signerer han ny kontrakt og holder seg skadefri.

Lenke til kommentar

Må ikke glemme Giroud, Podolski og Cazorla.

Podolski har kanskje ikke imponert så langt, men kjør han som spiss på topp, med Giroud som hengende spiss og Cazorla på midten, så vil jeg si Arsenal har flere våpen offensivt enn det dere hadde i så og si kun RvP i fjor.

 

Problemet er at uten RvP så er vi tilbake på like stor dybde i spisser som forrige sesong, altså ingen. Forsvinner Song og vi ikke får Sahin, så har vi samme problemet på midtbanen også. Dette laget klarer ikke topp fire.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lov å håpe på Llorente? Ikke at jeg føler han kommer til å erstatte van Persie skikkelig, men det vil i det minste gi supporterene et skikkelig boost.

 

Wenger bekreftet på fransk TV i dag at han ikke ville handle erstatter.

 

Velger man å ikke tro på det, mtp at han er en notorisk løgner når det gjelder overganger, så vil jeg si det er mer sannsynlig med Kevin Mirallas. Han sa vel i går eller i dag at agenten hans har vært i kontakt med Arsenal.

Lenke til kommentar

Da er vi hvertfall i 0 mtp overgangssummer. Husk at vi må vise til 20m i profitt på overganger hvert år (jfr wenger noen måneder tilbake).

Nei, det må vi ikke. Jeezuz.

 

Edit: For det første var det £15m. For det andre var det på vanlig drift, overgangssummer inkludert. Arsenal betaler tilbake lånet med omtrent £15m i året, for å gå i null må de dermed gå i overskudd med £15m på resten av driften.

 

Med de £26m som kom inn fra salg av prosjektene i Queensland Road har Arsenal så vidt brukt penger på overgangsmarkedet i år, og DarrenArsenal1 anslår at klubben har ~£30m å bruke på overganger etter salget av van Persie. Og da ligger det fortsatt £30m i bakhånd til en sesong uten CL.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...