Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 "Som fortjent!", tenkte jeg da jeg så Nasri's takling på Barton. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tenker Nasri har skaffa seg ein ny fiende i Joey Barton. Forstår ikkje heilt kva Keegan syt om raudt kort for, taklinga til Nasri var jo ikkje stygg på nokon måte, berre unødvendig (og herlig). Barton har ingenting på ei fotballbane å gjere. Eboue imponerte i går, og har faktisk vore ein av dei betre spelarane i det siste. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så på kampen, men jeg klarte å gå glipp av taklingen >.< Har noen video av hendelsen? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Det går nå rykter om at Vieira, som er uten i kulden i Inter, er på vei til å signe en ettårs utlånskontrakt, og enkelte som så kampen i går hevdet at de så ham sitte ved siden av Silvestre. Som en kortsiktig løsning mener jeg at dette er et godt valg, da vi vil få en spiller som har den sårt tiltrengte rutinen i massevis. Det eneste negative jeg kan finne, er at om han ikke greier å prestere vil ettermælet hans for oss Arsenal-fans bli noe dårligere. For meg er han en legende nå, og jeg har lyst til å beholde det slik. Endret 31. august 2008 av Atald Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg så han sitte ved siden av Silvestre igår Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vieira tilbake! Nei da må vi nok får en utlåns avtale med Sunderland, slik at Keane og Patricia kan gjenforenes Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Haha, gikk rapidly inn på SkySports og Arsenal.com da du skrev dette, siden jeg trodde at du bekrefta det. Men ja, det hadde vært ganske konge. ^^ Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Så på kampen, men jeg klarte å gå glipp av taklingen >.< Har noen video av hendelsen? Her er den. Nice av Nasri! Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=bwScltJ1hOA Bartons takling på Nasri: http://www.youtube.com/watch?v=bwScltJ1hOA"]Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=bwScltJ1hOA Se på det stygge smilet hans og trynet til Nasri. Alle ser at Nasri ville ta hevn. Jeg hadde nok gjort noe værre. EDIT: Fiksa linkene. Endret 31. august 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Bartons inntreden var kampens høydepunkt for meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva faen? Nasri gjør jo ingenting? Hva er dette "skulle hatt rødt kort" hysteriet? Hvis man fikk rødt kort for slikt skulle det blitt 10 røde kort per kamp. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kevin Keegan gikk ut å uttalte at det skulle være rødt kort Benbjo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vel, leste på flere forum at mange mente det samme. Tragiske greier. Var jo ikke i nærheten av rødt engang Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Typisk italiensk av Nasri der. Fikk meg en god lattis da jeg så den. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Herlig kamp av oss i går... Tenk om Wenger "skaper" Eboue til en stabil klassespiller.... Blir ikke overrasket, men håper uansett vi kjøper en ny spiller Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Registrerer at både Flamini og Hleb tapte sine åpningskamper, mot meget svak motstand. Welcome to "Greener Pastures". Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kom igjen, Wenger. Jeg stoler på deg. Vi trenger en sentral midtbane før overgangsvinduet stenger. Marek Hamsik plx. Eller kanskje han der Ever Banega, men jeg mener å huske at han akkurat ble kjøpt av en annen klubb. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Banega spilte i Boca og ble kjøpt av Valencia foran denne sesongen. Han er nå lånt ut til Atletico Madrid. Tror nok han er for ung og ureturnert. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jadda Fikk nettopp den nye hjemmedrakta med Nasri 8 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Grattis. Bestilte selv bortedrakta fra Arsenal.com for 11 dager siden, men har ikke fått den enda. Har heller ikke fått noe mail som bekrefter at trøya er sendt. Noen som har bestilt derfra før som kan si om det pleier å ta så lang tid, og får man ikke confirmation e-mail? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ahh, Jeg var på Emirates Stadium 2 uker siden og kjøpte bortedrakta Nr.14 med navnet mitt bakpå og PL merket. Tror det kom på 550kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå