ErlendRU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg tror han sikta til posten til Fox over seg om at det holder til Mars. Sesongen varer litt lengre enn som så. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Imorra braker det løs mellom Arsenal og Derby. Tror dette skal bli en relativt lett kamp, med tanke på Arsenal sin statistikk på hjemmebane, pluss at Derby er på papiret en del dråligere enn Arsenal! Jeg tror på seier og fortsatt tabelltoppen Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gleder meg til kampen i morgen. Dette er den første kampen jeg ikke er nervøs for denne sesongen. Håper at den gode formen fortsetter, da kan ikke Derby overraske. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 For å si det sånn. Hvis Arsenal spiller sånn som de har gjort tidligere i år, mot Derby. Vil Derby få bank!!! Lenke til kommentar
czr Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ja, det er veldig vanskelig å skjule sin entusiasme for dette Arsenal laget i år. Mange av spillerene har virkelig vokst mye ila sommeren. Men nå har vi jo ikke møtt de aller sterkeste motstanderene i ligaen enda, og det er jo der vi vil se hva som bor i laget, og hvilket nivå de spiller på. 28. oktober møter Arsenal Liverpool borte, og den 3. november er det United hjemme. Både gleder og gruer meg til disse kampene. Fram til da er det mest subb som skal skamferes av The Gunners! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 JaJa, men vi har mye skader for øyeblikket. Akkurat nå ser det jo sånn ut; Utilgjengelige spillere: Tomas Rosicky (Skadet) Phillipe Senderos (Ukjent) Alexander Hleb (Skadet) William Gallas (Skadet) Emmanuel Eboue (Skadet) Jens Lehmann (Skadet, ikke helt klar) Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Arsneal har fortsatt et veldig sterkt lag tross disse skadene. Almunia er en sikker keeper og de andre stedene er vi sikret. Men dette er en kamp der jeg tror Wenger vil prøve noen unge spillere, for å teste Blir morro og se hvordan laget blir Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Senderos er klar, og da tror jeg laget blir slik: Almunia Sagna - Touré - Senderos - Clichy Walcott - Cesc - Flamstern - Eduardo RvP - Ade Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Kan noen si meg hvorfor Almunia ikke har spilt fast før i det siste(sett bort i fra at Lehman er skadet)? Jeg synes han er en dritbra keeper. Endret 22. september 2007 av Liquidgum Lenke til kommentar
Teds Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Lehmann er og var en god keeper han og. Ikke glem det! Da han reddet oss mot Riquelme er ikke glemt! Almunia har vært vår andrekeeper, slik er det, noe bedre forslag kommer jeg ikke på. Tipper et stort resultat i dag, hva med 5-0? Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) jeg håper det blir: Almunia Sagna - Touré - Senderos - Clichy Walcott - Cesc - Flamstern - RvP Dudu - Ade Men det skjer ikke, det blir nok Diaby i venstre side istedenfor RvP, så spiller han spiss sammen med Ade. Også vil jeg se Bendtner på bane idag! Gutten er utrolig god, men trenger litt mer tid Endret 22. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tipper et stort resultat i dag, hva med 5-0? 9547790[/snapback] Derby slo 'Castle. Ikke et dårlig lag. Viser at Derby ikke bare er det guttelaget som Liverpool slaktet. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg tror Derby har fått mer selvtillit etter den siste kampen. Så den dessverre ikke så jeg kan ikke si om det var fortjent eller ikke.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 God førsteomgang. Vi hadde full kontroll gjennom hele omgangen. Skal vi satse på å doble resultatet i andreomgang? Kjempescoring av Diaby forresten! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 For en scoring av Diaby! God førsteomgang av Arsenal. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Fy faen for et lag! Helt herlig å kunne slå seg ned så se favorittlaget knuse Derby 5-0. Adebayor blir bare bedre og bedre og akkuat nå så ser alt veldig lyst ut for oss.. Hvem sa at Arsenal ikke er gode nok og ikke klarer seg uten Henry? Endret 22. september 2007 av MartinF Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nok en komfortabel seier for Arsenal. Fakta: Arsenal-Derby 5-0 7. runde Emirates Stadium, London Tilskuere: 60 122 79 min: 5-0: Emmanuel Adebayor 70 min: 4-0: Cesc Fabregas 50 min: 3-0: Emmanuel Adebayor (str) 25 min: 2-0: Emmanuel Adebayor 10 min: 1-0: Abou Diaby Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Får bare gratulere dere med nok en overbevisende seier da. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ok, Nå har jeg kommet hjem fra en kamerat etter å ha sett kampen og er stor fornøyd. men fikk dessverre ikke se mer etter 3-0 da min kamerat nektet å se mer.. Diaby viste idag at han er en spiller å regne med og viste oss akkurat hva vi håpet på.. Ingen keeper i verden kunne ha reddet den. Vet ikke helt hva jeg syntes om walcott imponerte ikke i hva jeg så.. Hva mener dere? Adebayor viser igjen at han er en klasse spiller. Cesc viser oss igjen skuddfoten han har gjemt så lenge. Målene kan bli lastet ned på Verdensvevet Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Skulle ønske at city gikk på et tap i dag, men ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå