barezell Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Deilige mål. Den til Merino er gull og. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Spinnvilt resultat. Også uten spiss! Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april BIlly Bones skrev (På 5.4.2025 den 14.53): Kan ikke huske sist vi scoret direkte på frispark. Flere år siden eller? Jeg har litt sansen for jinxingen din Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april (endret) skaftetryne32 skrev (På 9.4.2025 den 11.39): Jeg har litt sansen for jinxingen din Ja det var litt av en fulltreffer😅 Endret 12. april av BIlly Bones Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Aww. Unner Tierney et mål før han er ferdig! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Saka😭 den er kjedelig! Ikke riktig tidspunkt å være kjekkas. 2 gule i real forsvaret alt da. Det er noe. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april (endret) Hvis det der er straffe er det 1000 straffer hver kamp... Tok 5 min, men VAR gjorde jobben! Endret 16. april av barezell Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Bra dommeren hadde litt baller. Ellers, solid. Real har ingen gameplan, de vet ikke hva de skal gjøre. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Saka!!! For en pasning av merino! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Dagner skrev (Akkurat nå): Ikke faen om vi roter bort dette Fryktelig dårlig av Saliba der. Jøje meg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Er så typisk arsenal å skru av sånn random når man har litt komfort. Saliba av alle. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april oOF skrev (2 minutter siden): Fryktelig dårlig av Saliba der. Jøje meg. How to Arsenal 101: Gjør det unødvendig spennende Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Deilig når Kylian bare skader seg selv for å slippe spille mer. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april I år trur eg faktisk det blir CL i beltet til gunners. Langt bedre enn real iallefall, fysj for noke møkk. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Skeptisk til at Arsenal skal slå PSG og deretter Barca/Inter i finalen, men den som lever får se! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april KANE2009 skrev (2 timer siden): Skeptisk til at Arsenal skal slå PSG og deretter Barca/Inter i finalen, men den som lever får se! Egentlig jeg og, men så har Arsenal vært veldig bra i CL kontra PL denne sesongen Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april KANE2009 skrev (2 timer siden): Skeptisk til at Arsenal skal slå PSG og deretter Barca/Inter i finalen, men den som lever får se! Mye som skal gå riktig, men vi er blitt litt cup-lag, ingen kjipe parkerte busser som vi må forbi i utslagsrundene, blitt vår største svakhet de bussene, mot lag som ikke parkerer bussen får vi virkelig vist hva dette laget kan, og det kan en god del, midtbanen vår er sterk som faen, samme er forsvaret, kollektivet er knallsterkt, det taktiske sitter i ryggraden, men som sagt vi får se, umulig er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå