Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BIlly Bones skrev (47 minutter siden):

Kan ikke huske sist vi scoret direkte på frispark. Flere år siden eller?

Saka 2021 ? 

For øvrig en av de dårligste dommeropptredende jeg har sett på ekstremt lang tid, så nesten rusa ut sånn som han surra. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, skaftetryne32 said:

Jeg hadde likt å sett litt mer konsistent rotering, roter en mann, max 2 per kamp, dette føles litt mye på en gang, spesielt med tanke på skade problemene vi har samtidig, men det er kanskje nødvendig nå.

Vi bør definitivt rotere litt mer gjennom året. Spesielt nøkkelspillere som Saka. Ellers ender vi opp som vi har gjort alle de siste sesongene med utslitte spillere som er en skygge av seg selv på slutten av sesongen.

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (20 timer siden):

For øvrig en av de dårligste dommeropptredende jeg har sett på ekstremt lang tid, så nesten rusa ut sånn som han surra. 

Det verste er at det ikke er en så uvirkelig tanke som de en gang var.

• Liker 2
Lenke til kommentar
BIlly Bones skrev (På 1.4.2025 den 20.26):

Jeg har sett at denne Max Dowman har fått mye oppmerksomhet. Kun 15 år og skal være veldig lovende.

Spørs om han ikke er litt for god for u-18 nivået, to mål der han bare skjærer i gjennom halve motstanderlaget som om han var en rødglødende kniv og de romtemperatur smør. 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (På 7.4.2025 den 14.31):

Spørs om han ikke er litt for god for u-18 nivået, to mål der han bare skjærer i gjennom halve motstanderlaget som om han var en rødglødende kniv og de romtemperatur smør. 

Se der ja. Godt driv.

Få håpe utviklingen fortsetter. Litt synd at han spiller samme posisjon(er) som Nwaneri, men vi kan vel ikke klage.

Lenke til kommentar

Sprøtt at vi møter Real Madrid i kveld. Spent på hvordan vi fremstår.

Arteta har jo hatt kontroll på topp 6, men den angrepsrekken til RM ser ikke tam ut. Mest bekymret for venstresiden vår med Kiwior/Skelly og Martinelli.

Lenke til kommentar

Vanvittig bra skrudd frispark. Håper RM ryker ut selv om jeg ikke nødvendigvis har så mye til overs for Arsenal heller. Vanvittig bra skrudd frispark. Håper RM ryker ut selv om jeg ikke nødvendigvis har så mye til overs for Arsenal heller. Jeg syns ikke muren var så feilplassert som Brede Hangeland(?) vil ha det til heller.

Endret av oOF
Lenke til kommentar
oOF skrev (13 minutter siden):

*snip*

Jeg syns ikke muren var så feilplassert som Brede Hangeland(?) vil ha det til heller.

Muren står jo der nettopp for å hindre skudd i en bestemt sektor av målet slik at keeper ikke skal måtte dekke den sektoren. Skudd over muren kan skje, men når man skrur en ball rundt muren så er den stilt feil, ferdig snakka.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...