skaftetryne32 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Dagner skrev (19 minutter siden): Nå har vi potensielt fått tilbake den beste høyresiden i PL over de siste sesongene med White, Martin og Saka. Alle skal vel være friskmeldt nå, Er Saka frisk da ? Sist jeg hørte var ca 01.04. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar skaftetryne32 skrev (4 timer siden): Er Saka frisk da ? Sist jeg hørte var ca 01.04. Godt mulig du har rett, jeg hadde inntrykk av at han var tilbake i trening for fullt, men er vel kanskje ikke kampklar enda? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trist å se hvor dødt dette laget er blitt. Mirakel at vi er på andre plass i ligaen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Saka er før skjema leste jeg. De håper han er klar før cl. Ræva kamp i går. 😵 Blir nok ikke mye bedre med det første heller. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Dette laget trenger mer skyte og avslutningstrening. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Kriminelt at vi ikke handlet spiss. Ligaen er gone, og den gjengen her ser helt hjelpesløs ut. MØ har vel aldri hatt en svakere sesong enn det her. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Har nada av den fine dynamikken laget har hatt de to forrige sesongene, egentlig litt merkelig da det i stor grad er de samme spillerene. Trist å si om laget man holder med, men Arsenal spiller kanskje ligaens kjedeligste fotball for tiden 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå