Dagner Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Etter flere år på dette forumet så er vel det som overrasker meg mest her at det faktisk har dukket opp en city-supporter 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Hva er det laget holder på med, kanskje de mest klønete 30 sekundene jeg har sett av laget på flere år Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Laget vil som vanlig kontrollere i rolig tempo og sliter med å tilpasse seg tempoet og aggressiviteten til Newcastle. Litt skuffende siden det var ventet at de bille prøve å drepe kampen tidlig. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ingen kort for taklingen på Martinelli? Stuper jo inn med knottene rett på ankelen hans, grisetakling deluxe og selvfølgelig scorer de rett etterpå Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Det er så usannsynlig svakt av Ødegaard å ikke sette den. Straffet seg med en gang. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Laget kan takke seg selv, flere gode muligheter her nå, men det er som de ofte har vært denne sesongen, fryktelig vanskelig å få ballen i mål Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Hamstring på Martinelli? Bra. Vi trenger nemlig FLERE skader i angrepet nå. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Mange sjokkerende feil i dag. Nå er det over. Må unngå flere skader nå. Eneste som gjelder. Lenke til kommentar
rarog55 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Et tungt tap, men ikke så viktig etter min mening. Vi ser fremover! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Glemte helt det var kamp jeg. Håpløst 😖 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar barezell skrev (1 time siden): Glemte helt det var kamp jeg. Håpløst 😖 Du gikk ikke glipp av noe. 😂 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Kan det være at grunnen til at ingen reagerte på feiringen til Gordon, men klikker i vinkel over feiringen til Skelly er hudfarge ? Det er jo en veldig åpenbar forskjellsbehandling fra både media og supportere ? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar 7 hours ago, skaftetryne32 said: Kan det være at grunnen til at ingen reagerte på feiringen til Gordon, men klikker i vinkel over feiringen til Skelly Det var jo i følge deg ingen som reagerte, utenom meg og Ljungberg 🤔 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Bing123 skrev (14 timer siden): Det var jo i følge deg ingen som reagerte, utenom meg og Ljungberg 🤔 Hvor har jeg skrevet det ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Havertz ute resten av sesongen. Saka og martinelli 1 måned++ igjen. Nwaneri show? Trossard spiss? Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Endelig tidlig kamp på oss. Litt krise uten spiss, så blir vel Trossard på topp. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Merino fikser mål fremover np! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet fredag kl 11:40 Del Skrevet fredag kl 11:40 Nå har vi potensielt fått tilbake den beste høyresiden i PL over de siste sesongene med White, Martin og Saka. Alle skal vel være friskmeldt nå, da blir det spennende å se. Kan ikke huske sist alle 3 var på banen samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå