skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (2 minutter siden): Meninger handler ikke om noe "fasit", hvorfor begynner du med slikt vrøvvel? Holder å si at du er uenig vettu. Men du sier at jeg må slutte å se på fotball på grunn av min mening. Jeg ber deg forklare dette til Fredrik Ljungberg blant andre. Antar du mener det gjelder alle med samme mening? Du mener ikke at det er ganske tåpelig å mene at et lag ikke kan feire en seier som de vil ? De kastet ikke baller på folk, de gikk ikke rundt og sa til det som bokstavelig talt var et barn å sier de ikke er verdige til å være på samme bane som den store haaland, de ba ikke noen om å være ydmyke, men å kopiere en feiring ,noe som er blitt gjort ganske lenge for øvrig ! Personlig så høres det ut som om noen er krenka. Bing123 skrev (5 minutter siden): Det er ikke noe autoritetsargument 😉 Det er akkurat hva det er, det har ingenting å si hva Ljungberg mener, absolutt ingenting, hva er det han har skjønt som jeg ikke har skjønt, det var dine ord, har du glemt det ? Forklar meg hva han har skjønt som jeg ikke har skjønt ? Kanskje du etterhvert begynner å forstå hva et autoritetsargument er, når du forklarer hvorfor Ljungberg sin "mening" kan forklare noe du mener jeg ikke har skjønt ? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) 1 hour ago, skaftetryne32 said: Du mener ikke at det er ganske tåpelig å mene at et lag ikke kan feire en seier som de vil ? De kastet ikke baller på folk, de gikk ikke rundt og sa til det som bokstavelig talt var et barn å sier de ikke er verdige til å være på samme bane som den store haaland, de ba ikke noen om å være ydmyke, men å kopiere en feiring ,noe som er blitt gjort ganske lenge for øvrig ! Personlig så høres det ut som om noen er krenka. Det er akkurat hva det er, det har ingenting å si hva Ljungberg mener, absolutt ingenting, hva er det han har skjønt som jeg ikke har skjønt, det var dine ord, har du glemt det ? Forklar meg hva han har skjønt som jeg ikke har skjønt ? Kanskje du etterhvert begynner å forstå hva et autoritetsargument er, når du forklarer hvorfor Ljungberg sin "mening" kan forklare noe du mener jeg ikke har skjønt ? Den som opptrer som en "autoritet" er nok du mr. "finn deg en annen sport" til alle som er uenig med deg o store skafetryne😉 Det heter Traitorous Critic Fallacy, siden du er opptatt av slike kategoriseringer av argument ☺️ Jeg spurte deg om det gjelder alle. Du tok nok poenget siden du unngår så hardt å svare. Ljungberg har skjønt akkurat det han sa... Hvorfor henge seg opp i Haaland når du knuser City 5-1? La prestasjon tale for seg. Det er det mest frustrerende du kan gjøre mot Haaland. Endret 5. februar av Bing123 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar For en merkelig diskusjon. Hadde Arsenal feira på denne måten ut av det blå, så fair enough, men sist kamp blei det jo masse styr etter kampslutt med et par memeverdige kommentarer og øyeblikk med spesielt Haaland. Og når en då møtast på retur, Arsenal køyrer over citylaget der enkelte ba deg tidligare om å roe seg ned, så er det lov å knisfnise litt. Altså ærlig talt, litt banter må vere lov i fotball, komigjen! 😃 4 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (37 minutter siden): Den som opptrer som en "autoritet" er nok du mr. "finn deg en annen sport" til alle som er uenig med deg o store skafetryne😉 Det er strengt tatt du som mener at Ljungberg sin mening var fakta, men la oss si vi begge gjorde det da, men hvis du seriøst ikke tåler å tape ja da skjønner jeg hvorfor du valgte en oljeklubb, men alle oss andre ja vi tåler at andre feirer en seier og et mål, det er en del av fotballen og sånn har det alltid vært, å komme inn på emnet om Arsenal og si det feires på feil vis er bare ynkelig. Bing123 skrev (38 minutter siden): Hvorfor henge seg opp i Haaland når du knuser City 5-1? Altså dette er jo bare en stråmann fra Ljungberg, hvem sier at noen har hengt seg opp i Haaland ? Ja det er vel deg og Ljungberg ? Men dere har jo ikke rett i dette, det er noe dere finner på, noen som i beste fall føles sant i hodet deres. Haaland har ingen rett til den feiringen, den er ikke hans. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 1 minute ago, skaftetryne32 said: Det er strengt tatt du som mener at Ljungberg sin mening var fakta Meninger er aldri fakta, som jeg allerede har forklart deg minst èn gang. Hvor mange ganger trenger du? 3 minutes ago, skaftetryne32 said: da skjønner jeg hvorfor du valgte en oljeklubb Stråmann oppå stråmann fra deg nå? Sterkt 😂 6 minutes ago, skaftetryne32 said: hvem sier at noen har hengt seg opp i Haaland Hvem sier? Prøver du deg med Fallacy of consensus nå? 😉 Når han fortsetter det samme på SoMe lenge etter kamp så er han opphengt i Haaland. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (3 minutter siden): Meninger er aldri fakta, som jeg allerede har forklart deg minst èn gang. Hvor mange ganger trenger du? Du har ikke forklart noe som helst du sier at at Ljungberg har skjønt noe jeg ikke har skjønt, det var dine ord. Så hva er det som gjør det Ljungberg sier til noe jeg ikke forstår, hva er det jeg ikke forstår og hvorfor er din og Ljungberg sin oppfatning av saken den rette forståelsen av det ? Hvorfor kan ikke MLS feire som han vil ? Du svarer jo ikke på dette ? Bing123 skrev (9 minutter siden): Stråmann oppå stråmann fra deg nå? Sterkt 😂 Det var rette reva som feis, fra samme fyren som ikke forstår hva et autoritetsargument er. Om du ikke liker oljeklubben så skjønner jeg egentlig ikke hva som er problemet, fotballspillere feirer mål, lag feirer seiere, det er bare noen uker siden Anthony Gordon var innom og feiret med en klassisk Henry feiring, hvor var du da ? Bing123 skrev (10 minutter siden): Når han fortsetter det samme på SoMe lenge etter kamp så er han opphengt i Haaland. Kan virke som du er opphengt i MLS om man skal følge din definisjon. Og du skjønner det at de fleste fotballspillere har folk som driver kanalene deres eller ? 1 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 10 minutes ago, skaftetryne32 said: Om du ikke liker oljeklubben så skjønner jeg egentlig ikke hva som er problemet Jeg må ikke like City for å diskutere med deg 😂 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (1 time siden): Jeg må ikke like City for å diskutere med deg 😂 Eller å faktisk si hva du mener med det du skriver 😂 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 2 minutes ago, skaftetryne32 said: Eller å faktisk si hva du mener med det du skriver 😂 Var det plutselig vanskelig å forstå hva jeg skriver? 😁 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (8 minutter siden): Var det plutselig vanskelig å forstå hva jeg skriver? 😁 Du kan jo begynne med å forklare hva jeg ikke Har skjønt, men som Ljungberg har skjønt ? Om du er i stand til det 😁 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 6 minutes ago, skaftetryne32 said: Du kan jo begynne med å forklare hva jeg ikke Har skjønt, men som Ljungberg har skjønt ? Om du er i stand til det 😁 Ja det er jo bare å gjenta og sitere meg selv som har blitt normen i denne merkelige diskusjonen 😉 Kildekommentar Quote Ljungberg har skjønt akkurat det han sa... Hvorfor henge seg opp i Haaland når du knuser City 5-1? La prestasjon tale for seg. Det er det mest frustrerende du kan gjøre mot Haaland. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (9 minutter siden): Ja det er jo bare å gjenta og sitere meg selv som har blitt normen i denne merkelige diskusjonen 😉 Ja det er en merkelig diskusjon, med merkelige meninger, la gutten feire som han vil. Han kastet ikke baller på motspillere og han slengte ikke med leppa mot noen som helst, rart dette er noe å snakke om. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 39 minutes ago, skaftetryne32 said: rart dette er noe å snakke om. Ja da er alltid et alternativ å ikke sprute bokstaver vet du 🤫 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (4 minutter siden): Ja da er alltid et alternativ å ikke sprute bokstaver vet du 🤫 Hva er det egentlig som er feil med å feire et mål på samme måte som noen andre har gjort det ? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) Har ingen problemer med banter og temperatur og jeg synes hverken kampen på Etihad eller Emirates var problematiske. Det gjør noe ekstra med rivaliseringen og stemningen både før og etter kamp, og takhøyden bør ikke settes lavere enn det vi har sett i løpet av disse kampene etter min mening. Dette er jo heller ikke nytt i PL. Endret 5. februar av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar archongamer skrev (På 4.2.2025 den 11.19): Ikke enig her. Partey har være svært viktig del av laget i flere år, men har også en skadehistorikk og perioder der han er direkte svak også. Han er også i en alder der han ikke vil bli noe bedre, heller motsatt. Om Zubumendi ryktene stemmer får vi inn en svært god erstatter for Partey. Om Partey får tilbud om et år til som backup er det helt greit, men vi må fornye den delen av banen med yngre krefter til sommeren, og ikke gi aldrende spillere lange kontrakter som hindrer at laget utvikler seg videre. Mindre spilletid måtte blitt hensyntatt i en eventuell forlengelse, med tanke på alder. Jeg er derimot ikke så redd for alderen og tror Partey kan holde høy kvalitet flere år til. Ikke glem av han også har spilt utav posisjon en del denne sesongen, og noen av hans svakere kamper syns jeg hele laget har sviktet - som mot Newcastle. Enig i at han ikke bør priorities foran bedre alternativer dersom dette er tilgjengelig på markedet, men da håper jeg han blir signert opp som backup. Litt som Jorginho de siste par årene. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 54 minutes ago, skaftetryne32 said: Hva er det egentlig som er feil med å feire et mål på samme måte som noen andre har gjort det ? Det + SoMe-posten er feil fokus. Alle motstandere må slås og ikke bare det laget som har en spiller de er besatt av. Hvis ambisjonen faktisk er ligagull må sjansen benyttes når City pt er ute av racet. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Liquidkey skrev (52 minutter siden): Har ingen problemer med banter og temperatur og jeg synes hverken kampen på Etihad eller Emirates var problematiske. Det gjør noe ekstra med rivaliseringen og stemningen både før og etter kamp, og takhøyden bør ikke settes lavere enn det vi har sett i løpet av disse kampene etter min mening. Dette er jo heller ikke nytt i PL. Sånn det skal være ja, skikkelig liv å røre å et litt hissig rivaleri er jo bare morro. Men det er jo litt merkelig at dette var greit så lenge city gjorde det da var det greit å kaste baller i bakhodet på folk, noe det jo egentlig ikke er, men å feire på en viss ikkevoldelig måte, det er ikke greit ? Supporterne var for glade over at vi vant ? Seriøst noe av det dummeste jeg har hørt, Anthony Gordon feiret som Henry i vår storstue, har ikke hørt et ord om det. Det skal vel helst ikke være sånn at idioter driver å snakker om å knekke bein på tenåringer pga en uskyldig feiring ? Dette er faktisk ganske sykt. https://www.sportbible.com/football/football-news/arsenal/talksport-jason-cundy-myles-lewisskelly-erling-haaland-761196-20250205 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ja, det er vanvittig å si. Men talkSport er kjent for å presse ut det aller verste av slike ting. Godt gjort å bli så emosjonell over den feiringen at all moderasjon ryker ut av vinduet. Jeg sa rett over at jeg setter pris på banter og stemning, men baksiden av den medaljen er selvsagt hvordan noen medier skal melke det for hva det er verdt for å høste inn oppmerksomhet og klikk. Forholder meg stort sett til Athletic som dekker Arsenal og PL på et veldig profesjonelt og nøkternt nivå. Kan anbefales. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Er ikke så mye å ta Gunners på derfor blir det teite ting som dette hauset opp. Likt som feiring etter kamp tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå