MartinF Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Dagner skrev (7 minutter siden): Ny. Spiss. Kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar barezell skrev (25 minutter siden): Må jo bare tro det blir avgjørende 😭 Redd for det ja. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Faen steike jeg digger MLS ! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar (endret) Faen meg feil kamp å bare kunne følge på VG live 😭😭😭😭 Mls❤️ Full jubel når Lewis-Skelly får frispark i duell med Haaland. Haaland kunne bli sett si "Who the f*** are you?" under bråket sist. Har virkelig vist akkurat det i dag, 18-åringen. Endret 2. februar av barezell Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Ikke at jeg liker at Arsenal tar tre poeng i dag, men det er bestandig fint å se at Man city taper poeng. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar barezell skrev (36 minutter siden): Haaland kunne bli sett si "Who the f*** are you?" Jeg tror han veit nå, om du ikke fikk det med deg så brukte MLS Haaland sin lotus feiring 😁 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar (endret) skaftetryne32 skrev (2 minutter siden): Jeg tror han veit nå, om du ikke fikk det med deg så brukte MLS Haaland sin lotus feiring 😁 Så det🥰 helt nydelig! Rimelig bra, rævkjøre Newcastle nå! Ta igjen tapet. Endret 2. februar av barezell Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Vi bør tilby Partey en 3-års kontrakt. En mer solid DM skal man lete lenge etter. Personlig mener jeg han har vært vårt viktigste spiller de siste 5 årene. Jeg husker hvor mange år vi gikk uten en erstatter for Vieira, og nå ser vi hvordan City endret seg etter Rodri ble skadet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar (endret) BIlly Bones skrev (13 timer siden): Vi bør tilby Partey en 3-års kontrakt. En mer solid DM skal man lete lenge etter. Personlig mener jeg han har vært vårt viktigste spiller de siste 5 årene. Jeg husker hvor mange år vi gikk uten en erstatter for Vieira, og nå ser vi hvordan City endret seg etter Rodri ble skadet. Ikke enig her. Partey har være svært viktig del av laget i flere år, men har også en skadehistorikk og perioder der han er direkte svak også. Han er også i en alder der han ikke vil bli noe bedre, heller motsatt. Om Zubumendi ryktene stemmer får vi inn en svært god erstatter for Partey. Om Partey får tilbud om et år til som backup er det helt greit, men vi må fornye den delen av banen med yngre krefter til sommeren, og ikke gi aldrende spillere lange kontrakter som hindrer at laget utvikler seg videre. Endret 4. februar av archongamer Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Synes Partey har vært mer variabel siste 2 sesongene, ikke rart ettersom det har vært litt skader. Han er fantastisk på sitt beste ingen tvil. Jeg har også troa på Zubumendi inn og at Partey og Jorginho forsvinner. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Kleint å være så opptatt av Haaland med både feiringen og sangen på stadion. Det kommer ikke noe godt ut av. Resultatet snakket for seg selv. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (10 timer siden): Kleint å være så opptatt av Haaland med både feiringen og sangen på stadion. Det kommer ikke noe godt ut av. Resultatet snakket for seg selv. Det er ikke noe kleint med å feire en 5-1 seier over det kanskje beste laget i verden de siste sesongene, eller å sende litt banter tilbake med tanke på haaland sin ekle oppførsel sist gang, hvis det er kleint så får du finne en ny sport for her blir det kleint hver uke, og takk faen for det. Det som faktisk er litt kleint er når andre grupper med supportere forteller en annen gruppe med supportere at deres feiring er klein, også så gjør de akkurat det samme selv neste uke, det er kleint. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Heilt enig. Her har jo Haaland og city lagt opp til banteren sjøl, og då må en tåle banter i retur når en blir pissa på av Arsenal. GG WP 😃 3 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 11 minutes ago, skaftetryne32 said: Det er ikke noe kleint med å feire en 5-1 seier over det kanskje beste laget i verden de siste sesongene, eller å sende litt banter tilbake med tanke på haaland sin ekle oppførsel sist gang, hvis det er kleint så får du finne en ny sport for her blir det kleint hver uke, og takk faen for det. Det som faktisk er litt kleint er når andre grupper med supportere forteller en annen gruppe med supportere at deres feiring er klein, også så gjør de akkurat det samme selv neste uke, det er kleint. Kan ikke du mansplaine til Ljungberg at han må finne seg en ny sport da? Quote – Jeg er en gammel mann, men jeg er ikke fan av dette. Han burde ikke bry seg om Haaland. Han har scoret mot City. Hvem bryr seg om Haaland? sier Ljungberg. Han skjønner det du ikke skjønner. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Bing123 skrev (4 minutter siden): Kan ikke du mansplaine til Ljungberg at han må finne seg en ny sport da? Ljungberg har ikke fasiten for alle, skjønner du. https://no.wikipedia.org/wiki/Autoritetsargument Bing123 skrev (4 minutter siden): Han skjønner det du ikke skjønner. Hva er det jeg ikke skjønner ? Er det ikke lov å ha det morro er det det Ljungberg skjønner, og seriøst bruker du Fredrik Ljungberg i et autoritetsargument, jeg ler meg skakk i hjel 🤣 https://no.wikipedia.org/wiki/Autoritetsargument Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Det er faktisk ganske utrolig at voksne mennesker blir så jævla krenka over at noen andre feirer en seier. Bare trist å se, å trist å se at folk faktisk lar seg påvirke. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 1 hour ago, skaftetryne32 said: Ljungberg har ikke fasiten for alle, skjønner du. https://no.wikipedia.org/wiki/Autoritetsargument Hva er det jeg ikke skjønner ? Er det ikke lov å ha det morro er det det Ljungberg skjønner, og seriøst bruker du Fredrik Ljungberg i et autoritetsargument, jeg ler meg skakk i hjel 🤣 https://no.wikipedia.org/wiki/Autoritetsargument Meninger handler ikke om noe "fasit", hvorfor begynner du med slikt vrøvvel? Holder å si at du er uenig vettu. Men du sier at jeg må slutte å se på fotball på grunn av min mening. Jeg ber deg forklare dette til Fredrik Ljungberg blant andre. Antar du mener det gjelder alle med samme mening? Det er ikke noe autoritetsargument 😉. Skjønner at du har lært deg klipp og lim-argumentasjon her på diskusjon.no, men nå bommer du på åpent mål. Selv om du skyter 2 ganger med samme link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå