Bing123 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Arteta har fått til et solid lag men det må innoveres offensivt. At Saka er ute merkes nå. Skal man klare seg uten en "storscorer" må vingene være av ypperste kvalitet, her er ikke Martinelli og Trossard i nærheten. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Juling av Newcastle gitt. Hadde ikke fått med meg at det var cup. Sløvt 😖 Ser ut som vi har hatt langt flere sjanser. Noen som ser? Bare mer av det samme? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Jepp, Martinelli har spilt dårlig siden han fikk ny kontrakt og Trossard fungerer kun når han blir byttet inn etter 70 minutt. Allikevel klager Trossard på for lite spilletid Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet søndag kl 15:52 Del Skrevet søndag kl 15:52 Litt lite kreativt. United henger ikke med i tempoet og lager frispark etter frispark etter frispark.. Zzzz Lenke til kommentar
Dagner Skrevet søndag kl 16:13 Del Skrevet søndag kl 16:13 Bare å legge ned hele laget når vi ligger under mot fuckings United på Emirates Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet søndag kl 16:26 Del Skrevet søndag kl 16:26 Dagner skrev (12 minutter siden): Bare å legge ned hele laget når vi ligger under mot fuckings United på Emirates Trenger ikke, vi har en idiot som heter Dalot...... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet søndag kl 16:27 Del Skrevet søndag kl 16:27 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Trenger ikke, vi har en idiot som heter Dalot...... Ja der var han umenneskelig urutinert. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet søndag kl 16:34 Del Skrevet søndag kl 16:34 Ikke straffe. Men men. Hva er greia til Ugarte? Burde vært utvist. Vært en idiot hele kampen. 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet søndag kl 16:35 Del Skrevet søndag kl 16:35 Var det den billigste straffen som noensinne er blitt gitt? Jeg blir stadig fascinert over hvor lavt dommernivået er i England. 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet søndag kl 16:37 Del Skrevet søndag kl 16:37 Tragisk dette her. Faker seg til alt mulig av frispark og så kommer den straffen på toppen. Flaut. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet søndag kl 16:38 Del Skrevet søndag kl 16:38 Spinnvilt at Ugarte er på banen. Helt komisk. Soft straffe, ok med bom 😂 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet søndag kl 16:38 Del Skrevet søndag kl 16:38 VifteKopp skrev (3 minutter siden): Var det den billigste straffen som noensinne er blitt gitt? Jeg blir stadig fascinert over hvor lavt dommernivået er i England. Dommeren sto rett ved siden av også, lot seg likevel lure, utrolig!! 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet søndag kl 16:40 Del Skrevet søndag kl 16:40 Selvfølgelig ingen straffe. Er vel ingen som sier noe annet. Bortsett fra det er United heldige som kun har 1 utvist, har ikke gjort mye annet enn å ødelegge. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet søndag kl 16:40 Del Skrevet søndag kl 16:40 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Dommeren sto rett ved siden av også, lot seg likevel lure, utrolig!! Noe av det verste jeg har sett. Jeg håpet nesten Maguire skulle nikke ned dommeren. Synd Dalot har IQ-en til en høne, med elleve mann kunne man sikret seieren. 1 Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet søndag kl 16:42 Del Skrevet søndag kl 16:42 Vi er aldri god i disse hvite draktene. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet søndag kl 16:43 Del Skrevet søndag kl 16:43 VifteKopp skrev (2 minutter siden): Noe av det verste jeg har sett. Jeg håpet nesten Maguire skulle nikke ned dommeren. Synd Dalot har IQ-en til en høne, med elleve mann kunne man sikret seieren. Tror du det? Målet er en av få ganger dere har vært over midtbanen, selv med 11. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet søndag kl 16:47 Del Skrevet søndag kl 16:47 ChopperRead skrev (2 minutter siden): Tror du det? Målet er en av få ganger dere har vært over midtbanen, selv med 11. Ja, for Arsenal har vært tannløse. Hatt mye ball, men knapt skapt en skikkelig sjanse før utvisningen. Maguire har stanget unna alt. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet søndag kl 16:51 Del Skrevet søndag kl 16:51 Havertz prøver en Flo Lenke til kommentar
barezell Skrevet søndag kl 16:52 Del Skrevet søndag kl 16:52 Ikke målfarlig om dagen han Kai. 😵 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet søndag kl 17:01 Del Skrevet søndag kl 17:01 VifteKopp skrev (12 minutter siden): Ja, for Arsenal har vært tannløse. Hatt mye ball, men knapt skapt en skikkelig sjanse før utvisningen. Maguire har stanget unna alt. Joda, det er sant. Men United har jo vært minst like ufarlige. Men vi vinner ikke, Havertz bommer selv om han står inni målet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå