Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (47 minutter siden):

Savnet av ødegård er enormt. Vanskelig for vingene når de konstant har 2 mann limt på seg

Og der har man forskjellen på et bra lag og et veldig bra lag. At vingene trekker så mange spillere et noe man burde klare å utnytte bedre. 

Lenke til kommentar

Jeg er langt fra sikker på at Liverpool kommer til å holde hele sesongen ja, men om man skal sammenligne litt med de 2 forrige sesongene så har Arsenal rotet bort mange poeng som laget burde tatt. Om laget i tillegg skal fortsette å slite med skader i så stor grad så kan det bli en lang sesong, dette er det minst optimistiske jeg har vært på flere sesonger. 

Lenke til kommentar

Kanskje naturlig å få en dupp etter 2 så gode sesonger og ikke minst skader, har stort sett vært samme mannskap hele tiden. 

Hadde vært gøy å klare hevde seg i CL da. Om vi klarer klemme ut topp nivå en kamp i ny og ne 😛 

Hjelper helt sikkert med Ødegård tilbake da. Får bare håpe han er i form når han kommer!

Lenke til kommentar
3 hours ago, Dagner said:

Det er bare synd det skjer den sesongen det virkelig er sannsynlig at det rakner for City. 

Det er jo lenge igjen av sesongen da så mye kan skje. Uansett bra at det blir noen andre enn City som vinner. City kommer ikke til å klare å hente seg inn uten Rodri.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (På 3.11.2024 den 7:17 PM):

Det er jo lenge igjen av sesongen da så mye kan skje. Uansett bra at det blir noen andre enn City som vinner. City kommer ikke til å klare å hente seg inn uten Rodri.

Ja for all del, om laget kan gjenskape den sinnsyke perioden de hadde forrige sesong etter turen til Dubai så kan mye skje. Men så tett som det har vært de siste sesongene ser det ikke veldig lyst ut når man ligger 7 poeng bak tabelltopp allerede etter 10 runder. 

Føles litt sykt ut å si det, men det er dessverre realiteten nå. 

Lenke til kommentar

Det er lenge igjen, men vi må tilbake til 1994/1995 da Blackburn lå 8 poeng bak med 32 kamper igjen og vant ligaen for å finne rekorden.

City klarte å ta igjen 6 poeng i 2013/2024 og United klarte det i 2002/2003.

Med 28 kamper igjen ser jeg ikke helt at det skal skje slik laget fremstår nå. Det er ingen rom for feil resten av sesongen, men dette laget har nok plenty av feil igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Liquidkey said:

Med 28 kamper igjen ser jeg ikke helt at det skal skje slik laget fremstår nå. Det er ingen rom for feil resten av sesongen, men dette laget har nok plenty av feil igjen.

Det største problemet er nok at vi alltid pleier å bli dårligere mot slutten av sesongen når spillere som Saka blir utslitt, mens City ofte blir bedre. City kan fort tape mange poeng nå fremover så dårlige som de fremstår. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...