ChopperRead Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Tidenes mest ufortjente redusering Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Og selvfølgelig ingen hjelp fra VAR. Det er bare å handse slik at ballen ikke spretter bort fra ham Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Deilig. Assist fra Tierney. Perfekt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 Rodri har fått beskjed fra Pep for å ta ut Ødegaard ikveld ser jeg. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Montro om dette vil holde helt inn…. Liverpool neste, City og Chelsea om ikke veldig lenge… Hvor mange poeng tar vi mot disse tre lagene? Jeg håper på minimum 6p! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 46 minutes ago, Jakobsen911 said: Montro om dette vil holde helt inn…. Liverpool neste, City og Chelsea om ikke veldig lenge… Hvor mange poeng tar vi mot disse tre lagene? Jeg håper på minimum 6p! Liverpool kan slå til om de gidder den dagen, men chelsea er virkelig et middelmådig lag. Burde slå de to greit. Den eneste egentig utfordringen er City. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Liverpool på anfield anser jeg som tap og blir glad for alt vi får med oss. Samme med borte mot City. Chelsea har vi hjemme og burde slå, men vanskelig å si når det strammer seg til mot slutten her. For alt en vet kan vi vinne alle disse og gå på ei tapsrekke mot lag midt på tabellen. City har lettere skjema i PL, men må også prioritere CL. Fordel oss, samtidig har de vesentlig bredere stall så ikke sikkert de merker så mye til det Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Borte mot Newcastle kan også bli tungt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 potensielt. De har jo vært ræva en stund, men typisk at de kommer seg igjen nå. Chelsea kan fort få ny manager effekt, men de skal jo møte city også så kan like gjerne slå ut der. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. april 2023 Del Skrevet 9. april 2023 Kanskje et godt tidspunkt å nevne at jeg synes Ramsdale er meget god. Bedre enn Pickford, så skal jeg ikke si verdensklasse helt ennå, men fortsetter han sånn som denne sesongen så vil jeg definitivt si det. Han har vokst seg virkelig stor denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Skal bli tøft å ta ligaen. Rimelig tøft program igjen. Om vi ikke klarer city borte så må vi bare håpe de avgir noen poeng pga tett skjema. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Hvis vi taper for city er vi likt på poeng, men bak på målforskjell. Den klarer vi nok aldri å ta igjen, så da vinner vi ikke. Om vi klarer uavgjort mot city må vi matche deres resultater resten av sesongen. Det kan jo være mulig, men fortsatt tøft. Om vi slår city tåler vi et tap eller to uavgjorte om vi matcher citys resultater resten, så da kan det gå. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg tror det eneste vi kan håpe på er at City påvirkes av kamper i FA-cupen samt prioritering av CL. Det er jo et lag som plutselig kan avgi poeng mot svakere motstand, men i sluttspurten tror jeg vi trenger hjelp fra et tettere kampprogram for City. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 (endret) Ingen kamptråd denne uka? Vanvittig lag mål. Helt nydelig! Og der ja! Martin. Lekker assist av Martinelli🥰 Endret 16. april 2023 av barezell Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 For ett rått fotball lag vi er før øyeblikket. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 Ser ut som vi kan feire St. totteringham's day i dag 😉 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 Noen som fikk med seg for zinchenko er? Godt å se tierney fra start, håper han har en god kamp. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 skaftetryne32 skrev (5 minutter siden): Ser ut som vi kan feire St. totteringham's day i dag 😉 Prøvde google dette i går, men kan bli i dag altså? Skulle hatt no kake da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå