pirium Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som kan tipse om et greit kabinett med PSU /kabinett+PSU for ca 600kr totalt? Skal/trenger ikke ha noe fancy greier. Miditower,Atx-hk, skal drive 2x500gb disker, x1950gt skjermkort og ett dvd-drev. Kort post, men håper den er informativ nok.... Brukt/demo er aktuelt. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Antec NSK6000-EU https://prisguiden.no/product.php?productId=69014 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Antec NSK6000-EU https://prisguiden.no/product.php?productId=69014 9304346[/snapback] Det virker som et veldig godt valg, antec sine psuer er jo av ok kvalitet også. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har lenge lurt på det samme, så PSU'en i kabinettet kvase linket til er ok? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Antec PSUer har rimelig bra kvalitet ja Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 PSUen SU-430 som følger med er grei den . Se: http://www.cluboverclocker.com/reviews/cas...K6500/Page3.htm Fant dette et annet sted: SU430 * 80 mm through fan models * made by SeaSonic * Closely related to the lower-powerS12s, except for fan choice. * extremely closely related to Seasonic Super Silencer NeoHE 430 * 80mm through-fan model * gunmetal grey finish * modular cables * Made by SeaSonic, close relation to the SU430. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 430W? Det står i prisguiden at det følger med 500W! Hva er rett? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 430W er rett. Det kan man se på Antec's sider også (for NSK6000/NSK6500 med PSU inkl , samt på spareparts listene). Ser du nøyere i prisguidens link over her - ser man at det er flere butikker som lister den opp med 430W(som er det riktige) . Lenke til kommentar
pirium Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ble så jeg bestillte det antec-6000 kabinettet. Spent på hva jeg får i posten nå, da det er så mye rot både i prisguiden og på en del nettbutikksider ang med/uten PSU, 430/500w osv. Det jeg bestillte hadde "430w" i artikkelnavnet sitt, så da BØR det komme MED strømforsyning.. Det var på lager hos Stretto.no, så satser på å ha det i hende i løpet av uka. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Etter å ha bestillt kabinettet MED psu, og fått ordrebekreftelse på at det var MED psu, kommer kabinettet i posten, UTEN psu. Når jeg da kontakter Stretto.no, sier de at de har fått oppgitt feil fra sin leverandør, og tilbyr meg å returnere kabinettet, eller KJØPE en psu fra dem, da skal de "spandere" frakt på den..... Om ikke stretto snur på flisa og ettersender psu jeg har bestillt og betalt, kommer iallefall ikke jeg til å handle der mer, og jeg kommer til å fraråde alle andre det også. At deres leverandør har oppgitt feil, er noe de bør la gå utover sin leverandør, og ikke meg som kunde. Handlet et HK fra Multicom hvor noen kabler manglet i forhold til beskrivelse på deres nettside. Multicom ettersendte dette straks,og refunderte 20% av prisen på HK pga dette. I tillegg fikk jeg gode og opprinnelige beklagelser. til Multicom til Stretto Lenke til kommentar
pirium Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Dette blir bare bedre og bedre. Etter at Stretto sendte meg mail om at jeg måtte kjøpe psu fra de eller heve kjøpet, svarer de ikke på flere mail fra meg... Er de slik til alle sine kunder som mottar mangelfulle varer? Gir ikke meg mye lyst til å handle der igjen,iallefall.... Lenke til kommentar
pirium Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Vet noen om stretto har gått konkurs i løpet av uka? har sendt dem 3 mailer på 3 dager nå,men de svarer ikke. Ikke tar de telefonen heller..... Noen andre som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hørtes veldig usæriøst ut det der ja Bestilte selv fra amentio for litt siden, og pakka kom uten minnebrikkene jeg hadde bestilt Har til nå sendt dem 2 mailer, uten svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå