EirikVR Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei og hå! Kameraet mitt, EOS 350D, er ikke like glad i regn som meg, så jeg lurte på om det finnes noe regntrekk eller noe sånt jeg kan kjøpe så jeg kan få tatt noen regnbilder! (Ble inspirert av guiden her!) Eventuelt, er det noen som har noen tips til å lage et sånt regntrekk selv? På forhånd takk, hilsen Eirik Lenke til kommentar
EirikVR Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Sjekk Her 9304359[/snapback] Hehe, ganske tomt der. Men, sikter du til undervannshus, eller sportshus? Det var en som så ut til å passe og den koste tusen kroner ... Det er litt dyrt for meg. Det beste hadde vært om det fantes en guide til å lage en sånn sak selv. Lenke til kommentar
EirikVR Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Sorry - Prøv nå 9304741[/snapback] Aaaa! Takk og takk, vi får se hva jeg gjør! Men, takk anyways! Lenke til kommentar
ole9998 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har du forsøkt på ebay? Søk "Rain Cover" i kategorien "Cameras and Photo" er mitt forslag (pr. nå: 82 treff) Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Har handlet disse nå: http://stores.ebay.com/Duracom-Supply_Came...9QQftidZ2QQtZkm Kommer tilbake med erfaring når jeg har fått dem. Fordelen ser ut til å være at regntrekket tar liten plass, mens varigheten er sikkert ikke så bra. Endret 19. august 2007 av birk88 Lenke til kommentar
EirikVR Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Har du forsøkt på ebay? Søk "Rain Cover" i kategorien "Cameras and Photo" er mitt forslag (pr. nå: 82 treff) 9312921[/snapback] Takk for tips, lagde meg en egen liten innretning som funka greit. Så jeg tror ikke jeg gidder å bruke penger på det her rallikevel. Endret 19. august 2007 av EirikVR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå