HanAndreTomaten Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 har planer om å kjøpe meg en "Virtual Reality Trainer" til sykkel. har sett en del på I-magic. virker bra, men er det noen som har noe erfaring med noen slike? hva lønner seg i forhold til pris og kjøreglede? fint om noen linker opp til sider, så jeg kan lese litt, og sammenligne... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 kan jeg få lov å spørre om hva det er for noe? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bare og google det vet du... Må innrømme at det ser skikkelig tøft ut, men er ikke det samme som og sykle på ordtlig.... Hvor mye koster disse greiene? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 åja sånn...det går også ann å fikse dette med sykkel manager spillene! dette så interesant ut! Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Hvor mye koster disse greiene? jeg så på en med en sånn som man setter sykkelen i + i-magic, det kostet 6 000, men jeg tror man kan finne det billigere det er jo så klart bedre å dra ut på ordentlig sykkeltur, men det er jo kjekt å ha om vinteren, eller hvis det er så dårlig vær som det har vært i sommer hvordan kan man fikse det med sykkel manager? det har jeg ikke hørt om... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 jeg har en kamerat som ble innvitert til å bli med i sykkel-VM ifjor og han brukte av og til sykkelmanager til treningen sin sammen med noen andre fra laget, men jeg vet ikke hvordan det ble fikset! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde hvert fett jvis man kunne sykle mot folk på et slikt spill, eller er det sånn fungerer? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fungerte noe sånn på sykkelspillet jeg snakker om iallefall! fikk veldig lyst på dette når vinteren kommer! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Må si det høres fristende ut ja Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Selges dette på sykkelbutikker? Edit: Fant mange på spinn.no Endret 29. august 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 jeg tror de skal selge det i noen sykkelbutikker, men jeg tviler på om de har det inne. må sikkert bestille det, men det er nok lettere (og billigere) å kjøpe på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå