Gå til innhold

Ditt Beste sommerminne!

spikey92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beach party på Sunj Beach på øya Lopud i Kroatia. Der var det skikkelig liv. Og det krydde av perfekte jenter som var lette på tråden :thumbup:

Det er det beste sommerminne fra denne "drittsommeren"

9306985[/snapback]

ooo. der var jeg:)

jeg likte meg bedre i byen jeg. MANGE fine damer. noe for øyvind_dahle.

Jan-Erik er en syk syk mann :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Absolutt Hovefestivalen fra 23. juni til 2. juli! Masse geniale band, mest med tanke på metal, masse kule nye folk, veldig mye alkohol og fikk møte mange store artister på grunn av riggjobb. :D

Det helt klare høydepunktet derfra må være da jeg og ei venninne brant opp en autograf fra gitaristen i My Chemical Romance foran hundrevis av desperate fjortisemoer som hadde ventet på at konserten skulle begynne hele dagen. Noen av de gråt, og jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv. :!:

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Det helt klare høydepunktet derfra må være da jeg og ei venninne brant opp en autograf fra gitaristen i My Chemical Romance foran hundrevis av desperate fjortisemoer som hadde ventet på at konserten skulle begynne hele dagen. Noen av de gråt, og jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv.  :!:

9396364[/snapback]

HAHA! Du er faen meg slem. Utrolig bra gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Mitt beste sommer minne, må vel være den dagen hvor jeg satt på data'n i 18 timer :).

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
neida bare spøker :p

Det beste minnet er: Vi var ute med båten og skulle grille på et skjær, mitt i grillinga startet det å regne, vi henta en parasoll fra båten, og grilla under den ^^. Jeg holdt parasollen mens jeg spiste pølser :p. Var det beste regnværet jeg hadde hatt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...