Lefse Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når jeg kjøpte bilen min på begynnelsen av sommeren. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hele denne sommeren, moped og venner og overraskende lite pc Og daftö da! Var der med bestekameraten min, og sjekka jenter om kvelden, masse fine jenter der, og dem kom alltid to og to Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er det jeg minnet fra en sommer jeg husker best. Altså, beste sommerminne. 9306664[/snapback] /pat Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Mitt beste minne er de dagene med sol Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Mitt beste minne er de dagene med sol 9331006[/snapback] ikkje magen av dei Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Beste sommerminne: Jeg sitter i godstolen og slapper av. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ferien til syden ble bedre enn forventet. Fikk treffe igjen venninna mi som jeg ble kjent med i fjor. Skikkelig grei jente. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Beach party på Sunj Beach på øya Lopud i Kroatia. Der var det skikkelig liv. Og det krydde av perfekte jenter som var lette på tråden Det er det beste sommerminne fra denne "drittsommeren" 9306985[/snapback] ooo. der var jeg:) jeg likte meg bedre i byen jeg. MANGE fine damer. noe for øyvind_dahle. Jan-Erik er en syk syk mann Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Årets beste sommerminne (husker best) var seiltur fra Nederland til Skagen. Trodde jeg skulle dø. Var mye på grunn av kapteinen at jeg hatet turen. Fyren hadde så mange sære meninger, pluss at han var 88 år. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 - Konsert med Espen Pai i starten av juni. Det var ufattelig koselig. - Sitte på kroa med bazukh og slappe av. - Leke nødt eller sannhet i parken med Aidskake og Espen Pai. - Årets første parkfyll. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hadde vannkrig med vennene mine på en varm sommerdag, det var da jeg oppdaget at jenter med hvit t-skjorte + vann = ahhh.... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Absolutt Hovefestivalen fra 23. juni til 2. juli! Masse geniale band, mest med tanke på metal, masse kule nye folk, veldig mye alkohol og fikk møte mange store artister på grunn av riggjobb. Det helt klare høydepunktet derfra må være da jeg og ei venninne brant opp en autograf fra gitaristen i My Chemical Romance foran hundrevis av desperate fjortisemoer som hadde ventet på at konserten skulle begynne hele dagen. Noen av de gråt, og jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv. :!: Endret 31. august 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hmm, kanskje når jeg slo opp med exen min? Var deilig å være i Spania og fri! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det helt klare høydepunktet derfra må være da jeg og ei venninne brant opp en autograf fra gitaristen i My Chemical Romance foran hundrevis av desperate fjortisemoer som hadde ventet på at konserten skulle begynne hele dagen. Noen av de gråt, og jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv. :!: 9396364[/snapback] HAHA! Du er faen meg slem. Utrolig bra gjort. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sverigturen den uka det faktisk var sol, med 20 venner/venniner i et stort feriehus. Flatfyll og sol ei uke.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mitt beste sommer minne, må vel være den dagen hvor jeg satt på data'n i 18 timer . Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor neida bare spøker Det beste minnet er: Vi var ute med båten og skulle grille på et skjær, mitt i grillinga startet det å regne, vi henta en parasoll fra båten, og grilla under den ^^. Jeg holdt parasollen mens jeg spiste pølser . Var det beste regnværet jeg hadde hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå