Gå til innhold

Ditt Beste sommerminne!

spikey92

Anbefalte innlegg

TopicName sier det meste,post ditt sommerminne her!

Mitt:

Jeg var ute da meg å 4 andre hadde bygd ei flåte,var vel 3 meter brei og ca like lang,Vi hekta på en 9,9 hk motor og kjørte mot byen,da vi kom inn i havnebasenget i kristiansand by datt 2 av de 4 tønnene vi hadde under av,meg å en anna datt av flåta og måtte svømme i land,Det tok nesten en halvtime å svømme uten vester og masse tøy,resten av det stolte manskapet ble plukket opp en time senere. Var så fet :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg og ein kompis (som heiter MrBirken på forumet) sykla fra førde til kaupanger via gaularfjellet. med oss hadde vi telt, soveposer og 1 liter vodka.

midt på natta ned gaularfjell: veldig mørkt og veldig bratt, med sykkellykten i kjeften, suste vi nedover.

når vi kom ned fra gaularfjellet gjekk vi begge på tryne kver sin gang. ikkje noe alvorlege greier, men eg pungterte dekket, så eg måtte trille sykkelen rundt ein mil. når vi kom til sogndal på lørdag drakk vi.

søndag tok vi bussen heim. på grunn av nokke tull, og forsinkelse greier med bussene, fekk vi vite at vi bare trengte å betale 1/3 av prisen. så da gjekk resten av pengene bort på dolly dimples pizza :)

Var ein kjekk tur det :)

Endret av xersess
Lenke til kommentar

må være da jeg og familien (mamma, pappa og lillebroren min) kjørte ned til Spania.

alt gikk bra helt til vi skulle dra hjem igjen. Pappa driver med vin og sånn slags, så han skulle ta noen bilder av en vin åker. når vi kom tilbake så var bilen vår borte =p

så vi måtte vente leeenge på at en fyr fra tyskland skulle komme med en bil, sånn at vi kunne kjøre hjem. ganske lenge siden. husker at jeg mista alle klærne mine og game boyen min :( xD

Lenke til kommentar
Spiste is mens fire brannmenn kappet ut en fyr av en krasjet bil. For å få ut mesteparten av kroppen måtte de skjære av høyrearmen.

9306023[/snapback]

Han var død, ikke sant? Og det er det minnet du husker best, ikke det beste fra en sommer?

9306051[/snapback]

Det er det jeg minnet fra en sommer jeg husker best. Altså, beste sommerminne.

Lenke til kommentar
Spiste is mens fire brannmenn kappet ut en fyr av en krasjet bil. For å få ut mesteparten av kroppen måtte de skjære av høyrearmen.

9306023[/snapback]

Han var død, ikke sant? Og det er det minnet du husker best, ikke det beste fra en sommer?

9306051[/snapback]

9306664[/snapback]

Da kan du ikke ha noen fine sommerer.

Lenke til kommentar

9306023[/snapback]

9306051[/snapback]

9306664[/snapback]

Da kan du ikke ha noen fine sommerer.

9309299[/snapback]

Haha. Hva er dette for noe? BESTE sommerminne.. det er det jeg husker best. Må det bety "morsomste"? Nei, det er det jeg husker rubbel og bit av.

Lenke til kommentar

Ferien i thailand når jeg var en liten shitkid. Sol, varme, iskrem, fersk frukt, spaghetti 3 måltider om dagen i 14 dager, en liten og koselig apekatt på hotellet, og en elefantunge på nabohotellet. Vi fikk også med oss nyttårsfeiringa, da alle gikk og smurte hverandre inn i kritt/vann på gatene. Når det var lavvann dannet det seg en fin 100x40-meter damm utenfor stranda til hotellet vårt, som ble så varm at vi ikke kunne gå over den.

Det var faktisk deilig når regntiden begynte den siste dagen vi var der også.

Lenke til kommentar

de tre minnene som sitter best igjen for meg, er når jeg tilbrakte dagen i middelalderparken og hørte på musikk, og drakk sammen med Nyhus...

og når jeg satt sammen med bazukh og Nyhus og grillet og drakk pils i regnet :wee:

må heller ikke glemme bursdagen min som jeg satt på en gressplen og delte 2 flasker vin sammen med Aidskake :wee:

det er de minnene som jeg vil se tilbake på i mange år fremover... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...