Gunfreak Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Spiller nå Earned in blood med realism mod noe som senker skaden du må påføre fienden drastisk og gjør spillet mye bedre i min meing. syns orginalt at de tåler ALT ALT for mye, jeg vet det har gjort det med vilje så man skal flanke fienden osv. men blir bare teit når fienden tåler så mye i et spill som liksom skal være realistisk. De flytter seg nå fra D-day til market garden, som var den største Airborne opprasjonen i historien med 35 000 fallskjerm soldater. man spiller igjen Matt Baker og vet ikke hvor mye som har blitt foranderet, det er vist snakk om noe R6: Vegas lignende saker der man kan ta dekke på samme måte som i vegas. ellers Bytter de uniformer fra M42 til M43 noe som stemmer for 101st, mens 82nd fremdeles brukte M42 under market garden så vitt jeg vet. hvordan tror dere spillet blir? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg tror det blir ganske bra. Ser virkelig fram til dette spillet, så får håpe det blir utgitt i år Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har sett alle trailerne fra spillet, og det virker ikke som om svært mye er forandret. En smule forbedret grafikk, muligheten til å gå i stealth og fast mode, en anti-tank soldat på laget ditt, og muligheten til å skyte gjennom gjerder o.l. Lenke til kommentar
Quast Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har sett alle trailerne fra spillet, og det virker ikke som om svært mye er forandret. En smule forbedret grafikk, muligheten til å gå i stealth og fast mode, en anti-tank soldat på laget ditt, og muligheten til å skyte gjennom gjerder o.l. 9304440[/snapback] Høres bra ut. Var nokså frustrerende noen ganger og ikke kunne skyte gjennom gjerder og andre tynne dekninger.. Håper også grafikken til XP-versjonen vil bli forbedret i forhold til forgjengerne.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Husker jeg ble ganske skuffet av Brothers in Arms etter at jeg fikk spille det selv. Etter å ha sett demoen på E3 før det kom ut ble jeg ganske imponert. Demoen viste blant at lagkameratene hadde mye bedre AI enn i det egentlige spillet. Jeg ble også skuffet over hvor mye lagkameratene dine tåler i forhold til fiendene, og at de popper opp på neste oppdrag hvis de dør. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Husker jeg ble ganske skuffet av Brothers in Arms etter at jeg fikk spille det selv. Etter å ha sett demoen på E3 før det kom ut ble jeg ganske imponert. Demoen viste blant at lagkameratene hadde mye bedre AI enn i det egentlige spillet. Jeg ble også skuffet over hvor mye lagkameratene dine tåler i forhold til fiendene, og at de popper opp på neste oppdrag hvis de dør. 9305093[/snapback] Det synest jeg også, hadde vært mye bedre om det kom replacements inn for de som ble drept i oppdraget før, så kunne de andre begynt å slenge litt komentarer til de... håper de gjør dette på HH Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 ja, at man ikke kan skyte gjennom tynne tre planker er litt teit. Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Anbefaler dere å ta en titt på gameplay videoene fra E3 2007 som dere finner her. Ser veldig lovende ut spør du meg Lenke til kommentar
Quast Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Anbefaler dere å ta en titt på gameplay videoene fra E3 2007 som dere finner her.Ser veldig lovende ut spør du meg 9307938[/snapback] Det var mer enn jeg forventet, så jo helt rått ut! Men er det directX 10 eller 9 versjonen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har både M42 og M43 uniformene og selv om M43 er en mye bedre uniform, både i passfrom, lommer og ikke minst cammo, liker jeg M42 bedre, den har litt mer sjarm, den satte airborne ut fra vanlige soldater, når M43 kom, brukte ALLE den i løpet av slutten av 44. men ut fra de filmene der ser det ut som fienden tåler alt for mye igjen, tok vel 3 skudd fra Garanden å drepe folka noe som er 2 skudd for mye Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 haha, så en trailer nå, der en skyter med Garanden, men det kommer ut noe som 20 hylser når du skyter i stede for 8 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 men ut fra de filmene der ser det ut som fienden tåler alt for mye igjen, tok vel 3 skudd fra Garanden å drepe folka noe som er 2 skudd for mye 9308436[/snapback] Regner med det er for å "tvinge" deg til å bruke flanking for å ta dem lettere. Spillet ser bra ut, gleder meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 men ut fra de filmene der ser det ut som fienden tåler alt for mye igjen, tok vel 3 skudd fra Garanden å drepe folka noe som er 2 skudd for mye 9308436[/snapback] Regner med det er for å "tvinge" deg til å bruke flanking for å ta dem lettere. Spillet ser bra ut, gleder meg. 9315096[/snapback] ja er full klar over hvorfor det er slik, og jeg har full forstorlese for hvorfor de gjør det slik, jeg bare mener at det tar vekk noe av realismen i et spill som dette. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg ser absolutt fram til dette spillet..skal kjøpes uten tvil.. Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Anbefaler dere å ta en titt på gameplay videoene fra E3 2007 som dere finner her.Ser veldig lovende ut spør du meg 9307938[/snapback] Det var mer enn jeg forventet, så jo helt rått ut! Men er det directX 10 eller 9 versjonen? 9308173[/snapback] De filmene er fra Xbox360 versjonen. Nå er ikke jeg noe kjent med denne hardwaren men visst jeg ikke tar helt feil bruker ikke 360 directX 10. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg gleder meg veldig. Ut fra de gameplay snuttene så det ut som dette kan bli storartet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå