Statement Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvordan får man norsk stavekontroll i OpenOffice og Ximian Evolution? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 den ska vell leggest inn automatisk, dersom du har en norsk versjon av OpenOffice? det gjør den vertfall med meg. Her finner du den www.skolelinux.no/openoffice/ Lenke til kommentar
Statement Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg bruker Mandrake Linux 9.0. Det så bare ut som det var en norsk stavekontroll i Debian. Går det ann å installere denne stavekontrollen hvis jeg får tak i kildekoden? Eller kan jeg bruke en tredjeparts stavekontroll i OpenOffice? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hvis stavekontrollen ikke er lagt inn, kan du vel laste ned en annen versjon av openoffice ett-eller-annet sted..... Lenke til kommentar
Statement Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 hvis stavekontrollen ikke er lagt inn, kan du vel laste ned en annen versjon av openoffice ett-eller-annet sted..... Det ser desverre ut som den eneste versjonen i Linux som har Norsk stavekontroll er i form av Debian pakker. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 raskt gjennomgang av siden til openoffice; openoffice.org kjørte meg til denne siden: http://whiteboard.openoffice.org/lingucomp...dictionary.html Merk spesielt linkene Norwegian Bokmaal (Norway) og Norwegian Nynorsk (Norway) =) Lenke til kommentar
Statement Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 raskt gjennomgang av siden til openoffice; openoffice.org kjørte meg til denne siden: http://whiteboard.openoffice.org/lingucomp...dictionary.html Merk spesielt linkene Norwegian Bokmaal (Norway) og Norwegian Nynorsk (Norway) =) Takk skall du ha! Jeg var å letet under nedlastninger på www.openoffice.no og der var det mest nedlastinger for skole Linux. Jeg har nå installert ordboka og den fungerer fint! Men hvet du om det kan være noe lignende til Ximian Evolution? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå