Litraphy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Eneste trikset jeg vet om som ikke gir deg sår hud når du shaver nedentil er å BARE shave nedover, shaver du oppover blir du sår. 9378623[/snapback] Det er sant, men da sitter du også igjen med en mye dårligere barbering. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er vel ganske sant det og, men ettersom at jeg ikke har dame er det ikke noe problem for meg. Det kan kanskje funke og barbere på samme måte igjen dagen etter eller noe og. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg shaver nesten daglig uansett jeg. Tar en kjapp runde over utstyret når jeg først står i dusjen. Lenke til kommentar
Gjest robinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hjelper aloe vera mot røde nupper? Lenke til kommentar
Gjest ROBINHO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hjelper aloe vera mot røde nupper? Lenke til kommentar
Falco-Master Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har ingen erfaring med aloe vera, men jeg har god erfaring med denne rutinen: - Vask området godt, og skyll godt av alle rester av intimvask, eller hva du bruker. - Smør på en gel eller noe, Jeg bruker asan intimbarbering. - Så barberer du. Lurt å unngå å dra høvlen for mange ganger over samme sted. - Skyll godt av etter barberingen i ganske varmt vann. - Skyll så i iskaldt vann, for at porene lukkes (Ja den er lei, men det er lurt ) - Når du tørker, så ikke gni håndkleet, men heller "klapp" det forsiktig tørt - Smør på Unirens ( http://www.kondomeriet.no/?did=9760687 ) Dette er et veldig bra produkt. - La det tørke i noen minutter uten undertøy. Jeg fikk røde nupper før, men etter at jeg begynte med denne rutinen, er det kun en skjelden gang jeg får det. Og kan barbere både opp og ned. Men med hårene er uansett best for huden. Unirens anbefales uansett, koster så å si ingenting heller og varer ganske lenge. Lenke til kommentar
LadyMemoria Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) ... Endret 22. januar 2012 av KarmaPolice Lenke til kommentar
Lalita Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) . Endret 19. april 2012 av Lalita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg