cptCory Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hei! Det er nå på tide for meg å bytte ut min gamle 32" kampesten med en sexy flatskjerm. Den vil bli brukt til spill, Xbox 360, PS3 etterhvert, og film. Tipper det blir ca. 2-3 ganger mer spilling enn filmtitting. Men tv'n skal være dritgo på film likevel. Når det kommer til film så vil rommet være mørkt, da jeg ikke liker å se film på dagen. Og jeg har noen tykke sorte gardiner jeg kan trekke for hvis det skulle bli for lyst tidlig på kveldene. Jeg har også lyst til å bygge meg en "stue-pc", eller media-center om du vil. Så da er vi vel inne på noe som heter 1:1 pixelmapping om jeg har lest riktig i andre poster. Om dette gjør att tv'n blir dritt på film og xbox så kan jeg godt droppe stue-pc'n. Lyd, har eget surround-anlegg så tv høytalerne blir ikke brukt. Plasma eller LCD får bli opp til dere og avgjøre. Pris, absolutt max. 15.000,- eks. frakt. hva kommer frakten til å bli på noe slikt forresten? Noe mer dere må vite før dere gir meg en oversikt over de beste produktene så bare spør. Endret 17. august 2007 av CoreTEC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå