Gjest trådstarter Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 vel saken en er at på torsdag kom en plutslig smerte i ene ballen. den høyre, snakker da om (pungen) den er helt øm, andre er helt fin, vondt bare jeg kommer borti eller tar på den, er ikke vondt når jeg sitter i stolen og ikke gjøre noen ting... noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det skjedde med meg en gang også. Jeg hadde store smerter der i ca 3-5 dager eller noe sånt. Etter det var den fin igjen Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det skjedde med meg en gang også. Jeg hadde store smerter der i ca 3-5 dager eller noe sånt. Etter det var den fin igjen 9303790[/snapback] For da døde den, og da mista du all følelse! hehe, neida. kan hende det er litt ømt til tider, men hvis det varer over en lengre periode, kan det være lurt å hvertfall høre med legen. Ikke flaut å vise tissen sin til legen. jeg har gjort det flere ganger ved forskjellige anledninger! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Det skjedde med meg en gang også. Jeg hadde store smerter der i ca 3-5 dager eller noe sånt. Etter det var den fin igjen 9303790[/snapback] Signed. Veldig lenge siden. Edit: Hvor gammel er du trådstarter ? Endret 17. august 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvis det ikke går over etter en stund, bør du dra til legen. Sånn for sikkerhets skyld, ikke noe farlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 jeg er 25, jeg er trådstarter Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 trur det er flere tråder med smerter i ballene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå