MGS3 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Hmm, har på følelsen at paste er bedre på tørt hår en voks er..voks er jo tørrere enn paste eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 athorb skrev: Once you go Dax, you never go baxx. Mange som ikke liker denne, siden Dax er tildels = Konrads Kalasklister. Ellers er Renati en sikker vinner, eller en ananasluktende sak som jeg ikke husker hva heter (d: fi, d: struct e.l.). Men Dax er ca 4 ganger billigere (her koster Renati 120,-). 9308248[/snapback] Dax iz zeh shitt!! Men sånn seriøst så er den skammvanskelig å få ut av håret, men det gjør da vel ikke noe siden man har vel som oftest håret opp heile tia.. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Renati Rock Hard er bra, koster 20 spenn mer enn strong hold, ser akkurat likens ut bare at det står Rock Hard på den og den er mye hardere og holder mye bedre Den til høyre på bildet Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Best0 skrev: Dax iz zeh shitt!! Men sånn seriøst så er den skammvanskelig å få ut av håret, men det gjør da vel ikke noe siden man har vel som oftest håret opp heile tia.. 9308947[/snapback] Har som regel ikke det problemet, pleier ikke å bruke så mye. Hender jo at jeg tar for mye, men da er det ikke uvanlig at morrasveisen dagen etter ser ganske fet ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Ser forsåvidt ikke problemet med at dax er vanskelig å få ut av håret. Når jeg bruker voks er det jo ikke slik at jeg vokner neste dag og ikke vil se bra ut på håret. Ta en dusj og vask med sjampo. spiller vell ingen rolle om man kan forme håret etterpå? Og det er den enste voksen jeg vet om som ikke blir ødelagt i regn Endret 18. august 2007 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ja, det er en fordel med Dax. Det er den voksen jeg pleier å bruke hvis jeg skal være ute og været ser litt utrygt ut. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg syned at Dax liksom "smelter " litt når det er varmt Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Da drar jeg ned og kjøper den Renati boksen de har i butikken! Takk for hjelpen, kansje jeg kjøper Dax neste gang.. Har hørt masse godt om den fra før Det ble Strong Hold Endret 21. august 2007 av MGS3 Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Renati rock hard er i min mening best! Id og Di;fi er også nice. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Gelwax by H&M 30,- på hennes 'n' mauritz. Renati; ingen over, ingen ved siden av men jeg nekter å betale 150kr for noe som er litt bedre. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Åssen våks passer til litt sånn passe langt hår?..Har ikke helt kort, men ikke langt heller.... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Skal klippe meg nå, og da må jeg jo kjøpe ny voks. Trenger en som -Slurp- også leter etter tenker jeg meg. Skal ikke klippe meg helt kort heller, og voksen må holde ut en skoledag minst. Noen som har ett forslag? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Parad0x skrev: Gelwax by H&M 30,- på hennes 'n' mauritz. 9384197[/snapback] Den er faktisk ganske fin. Godt hold. Sliter sikkert no jævelig på håret, men det bryr meg lite. Det skal vekk før eller siden uansett. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 athorb skrev: Once you go Dax, you never go baxx. Mange som ikke liker denne, siden Dax er tildels = Konrads Kalasklister. Ellers er Renati en sikker vinner, eller en ananasluktende sak som jeg ikke husker hva heter (d: fi, d: struct e.l.). Men Dax er ca 4 ganger billigere (her koster Renati 120,-). 9308248[/snapback] Rød dax er voksen sin det!, men du kan bare drite i og få det ut av håret igjen. :!: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fudge matte hed. Enkelt å føre inn, lite kliss, holder hele dagen. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 karl-wilhelm skrev: Rød dax er voksen sin det!, men du kan bare drite i og få det ut av håret igjen. :!: Så hvor får man egentlig tak i Dax? Jeg har sett omtrent overalt i nærmiljøet og finner det faen meg ikke xD Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg kjøpte meg en knakandes god voks til 225 ,- hos frisøren min for et par mnd siden. Tror den het System Professional Freeshaper eller noe slikt. Var innmari god Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bruker Renati, men liker den ikke så godt siden jeg blir så tørr på hendene etter å ha brukt den (sikkert pga. all alkoholen). Er ute etter noe annet som holder godt, og ikke blir helt stivt og ser helt fettete ut, noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå